je kan alleen stemmen via de poll.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:02 schreef MASD het volgende:
Ik stem cerror.
lees de topic titel, dan weet je genoeg. en als je niet stopt met zeiken geef ik het aan bij een mod.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf. Maak dan ook niet zo'n kankerpoll.
niet, je wordt gewoon beschreven als een kut user.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:06 schreef iuvenis het volgende:
Ik word geassocieerd met Ludo Sanders en Tmaatje!
Ik berust mij op mijn recht om democratisch míjn kandidaat te mogen kiezen. Ik neem aan dat je het nog niet weet maar ik werk bij de FOK! gestapo (geheime slotjes toestand polizei red.) Ik zeg cerror, daarmee uit.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:07 schreef beverton het volgende:
[..]
lees de topic titel, dan weet je genoeg. en als je niet stopt met zeiken geef ik het aan bij een mod.
tuurlijk wist ik dat alquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:11 schreef MASD het volgende:
[..]
. Ik neem aan dat je het nog niet weet maar ik werk bij de FOK! gestapo (geheime slotjes toestand polizei red.) Ik zeg Beverton, daarmee uit.
Bwahahahahahehehehehehe!!!!!11!!! GOEDE GRAP!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:12 schreef beverton het volgende:
[..]
tuurlijk wist ik dat al![]()
![]()
want je werkt voor mij
ik hou van de strategie die je toepast, het ontkennen om de mensen op een dwaalspoor te zetten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Bwahahahahahehehehehehe!!!!!11!!! GOEDE GRAP!
Heb je het niet begrepen? Bier wordt verlaagd in prijs, en de Hoerenbelasting wordt afgeschaft.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:32 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Als we alleen op Beverton of zijn gare bevers kunnen stemmen is het niet echt democratisch. Doet me denken aan de Sovjetunie
Ik dank u zeerquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:33 schreef waslap het volgende:
DUDE![]()
Mijn stem heb je vanwege mooite topiques
Beverton als mod lijkt me overigens wel het begin van het einde van Fok!
er wordt toch ook aangegeven dat het propaganda is..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:32 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Als we alleen op Beverton of zijn gare bevers kunnen stemmen is het niet echt democratisch. Doet me denken aan de Sovjetunie
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:33 schreef iuvenis het volgende:
Stem op de iuvenis partij...
Wij draaien Oomph! en 30 seconds to mars!
Deze propaganda, is geen echte propaganda. dat heeft snakey er snel bijgeplakt toen hij zag dat het volk hem totaal links laat liggen en opzoek is naar nieuwe vertegenwoordigers.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:36 schreef waslap het volgende:
[..]
er wordt toch ook aangegeven dat het propaganda is..
en dat is over het algemeen niet zo heul errug democratisch
Misschien tijd voor een oppositie-partijtje
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:12 schreef yvonne het volgende:
ONZ MODS, OPLETTEN
UIT M'N PM-BOX
z]ou die alsjebliefd weer open mogen. dan beloof ik geef andere topics te maken voor de rest van het weekend.
Daar houden we hem aan
OPEN
Omdat je nog erger spelt dan de kandidaten?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:18 schreef cerror het volgende:
Waarom wordt ik niet voorgedragen? Of MASD? Hmmm?
je bent al eens voorgedragen maar het punt is, jullie zijn oud. afgeschreven. ik vind jou een puike user no offence, maar wat MASD doet is sooo not done. daarom wilt het publiek ook vernieuwing.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:18 schreef cerror het volgende:
Waarom wordt ik niet voorgedragen? Of MASD? Hmmm?
Jij had zin in een heel weekend zijn kuttopics?quote:
een man een man, een woord een woord.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij had zin in een heel weekend zijn kuttopics?
Als deze vol is moet ie zich ook aan z'n belofte houden
Denk aan het voordeel!
Ik geef gewoon bier de schuld. Hendig.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat je nog erger spelt dan de kandidaten?
Ik had liever dat iemand zijn knopjes had gedisabled.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij had zin in een heel weekend zijn kuttopics?
Als deze vol is moet ie zich ook aan z'n belofte houden
Denk aan het voordeel!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had liever dat iemand zijn knopjes had gedisabled.
Verdomme zeg!? waarom!?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:21 schreef beverton het volgende:
[..]
je bent al eens voorgedragen maar het punt is, jullie zijn oud. afgeschreven. ik vind jou een puike user no offence, maar wat MASD doet is sooo not done. daarom wilt het publiek ook vernieuwing.
bij mij krijgen ze bier tegen inkoopprijs, dat houd in dat een beetje feestganger al stukken voordeliger is bij mij dan bij jouwquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Verdomme zeg!? waarom!?
Heb ik al gezegd dat degenen die op mij kiezen een voorkeursbehandeling krijgen en wekelijks een kratje grolsch of Blue Label thuis krijgen?
mijn stem heb jequote:Op vrijdag 11 april 2008 19:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Verdomme zeg!? waarom!?
Heb ik al gezegd dat degenen die op mij kiezen een voorkeursbehandeling krijgen en wekelijks een kratje grolsch of Blue Label thuis krijgen?
Nee, gratis!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:38 schreef beverton het volgende:
[..]
bij mij krijgen ze bier tegen inkoopprijs, dat houd in dat een beetje feestganger al stukken voordeliger is bij mij dan bij jouw
Ik denk dat jij eens het verschil tussen 'jou' en 'jouw' moet gaan leren voordat je je bezig gaat houden met zaken zoals deze.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:38 schreef beverton het volgende:
[..]
bij mij krijgen ze bier tegen inkoopprijs, dat houd in dat een beetje feestganger al stukken voordeliger is bij mij dan bij jouw
Als je ONZ naar je eigen smaak wil vormen, ga je ook niet de goede kant opquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, gratis!
En als iemand zich afvraagt waarom... Nou, omdat ik hart heb voor ONZ! De huidige mods zetten alleen maar smileyslotjes en geven geen fuck om dit forum! Hoe kun je nou zeggen dat je een forum runt zonder dat je zelf ook maar enige bijdrage doet!? Als ik aan de macht kom zorg ik er persoonlijk voor dat er mods komen die tenminste moeite doen voor ONZ, en ook reageren! Stem op partij 49 (MASD en cerror red.), stem voor vrijheid! Samen kunnen wij van ONZ een plek maken waar zelf de meest humorloze user (hoi murp) een nuttige bijdrage kan doen!
Je leest het fout, vriend. Ik wil slecht dat de mods een voorbeeldfunctie gaan vervullen. Ze zitten 24/7 te kankeren op newbies maar ik zie ze zelf geen goede topics openen, ze reageren zelfs niet! Dit kan toch niet langer zo!? Laat ze zelf maar eens het goede voorbeeld geven.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Als je ONZ naar je eigen smaak wil vormen, ga je ook niet de goede kant op
dat dusquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Je leest het fout, vriend. Ik wil slecht dat de mods een voorbeeldfunctie gaan vervullen. Ze zitten 24/7 te kankeren op newbies maar ik zie ze zelf geen goede topics openen, ze reageren zelfs niet! Dit kan toch niet langer zo!? Laat ze zelf maar eens het goede voorbeeld geven.
jij bent wel een goede mod imhoquote:
Als baggeraar zie ik dit echt niet zittenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:00 schreef beverton het volgende:
[ afbeelding ]
De aanhang van de Nationale BeverPartij groeit. Als wij eenmaal de gert voorraden hebben overgenomen kunnen we een krat bier voor 1 euro aanbieden. De Nationale BeverPartij heeft het beste met u voor. Ik als mod geeft u, de baggeraar/ de mooiboy/ of gewoon de gelegenheidsfokker mooie kansen. De voorwaarde voor een slotje op een topic worden gewijzigd. Topics krijgen nu wel een kans op slagen.
als je je standpunten nou eens gaat paintenquote:
Ha, dat is wat ik verwacht had van een spion van de oppositie.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Als baggeraar zie ik dit echt niet zitten![]()
Je mag nog niet eens bier drinken, en tieten heb je nog nooit in je handen gehad
stem op mij, en het kan verholpen worden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:07 schreef Dirkh het volgende:
Is tomaat nog steeds mod? Waarom?
Omdat ze altijd zo gezellig meepost met de blauwe en rooie users.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:07 schreef Dirkh het volgende:
Is tomaat nog steeds mod? Waarom?
Ik verheug me nu al op de volgende 48 uren waarop jij het knopje nieuw topique niet meer kunt gebruikenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:07 schreef beverton het volgende:
[..]
Ha, dat is wat ik verwacht had van een spion van de oppositie.
ja logisch natuurlijk als je moet dienen als LudoSander's neukmaatje. maar dat is geen probleem.
Met mij als mod bepaald de burger of er een slotje op moet komen.
die tijd is verleden tijd. die tijd heb ik achter mij gelaten. ik ben nu verbonden met mods en FA's behalve dat ik 24/7 in de gaten wordt gehouden, help ik ook met interne beslissingen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op de volgende 48 uren waarop jij het knopje nieuw topique niet meer kunt gebruiken
idd, ik had jou liever als mod gezien, dan die stroopkwastquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat ze altijd zo gezellig meepost met de blauwe en rooie users.
Omdat ze graag de penis van de admins zuigt blijkbaar... schandalig dat het ooit zover heeft kunnen komen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat ze altijd zo gezellig meepost met de blauwe en rooie users.
Ik zuig minder dan jij op dit moment. Klachten ? PM een admin.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Omdat ze graag de penis van de admins zuigt blijkbaar... schandalig dat het ooit zover heeft kunnen komen.
Wellicht dat een coalitie fok! beter uit de bus zal komen dan met het huidige regime. wellicht? neen ik weet het zekerquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:20 schreef MASD het volgende:
Poll: Wie moet de nieuwe mod worden?MASD! Voor een hogere standaard en drank. Beverton! Voor 1 euro per krat. MASD én Beverton, samen voor de overwinning De huidige mods, voor een incompetent ONZ.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat denk ik niet, een postverbod staat jou beter.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:23 schreef beverton het volgende:
[..]
Wellicht dat een coalitie fok! beter uit de bus zal komen dan met het huidige regime. wellicht? neen ik weet het zeker
graag ontopic reageren, en je mening beargumenteren met paints. Anders worden je posts finaal genegeerd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, een postverbod staat jou beter.
Wat is aan mijn post van zojuist niet ontopic? Het is enkel niet het antwoord wat je had willen horen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:25 schreef beverton het volgende:
[..]
graag ontopic reageren, en je mening beargumenteren met paints. Anders worden je posts finaal genegeerd.
Mijn partij weet wél goede posts van bagger te onderscheiden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:25 schreef beverton het volgende:
[..]
graag ontopic reageren, en je mening beargumenteren met paints. Anders worden je posts finaal genegeerd.
idd, meer dan Tmaatjequote:
ik zeg niet dat het geen goede post is, ik zeg alleen dat het een loze aanval is jegens mij, als hij zo graag van Tmaatje afwilt lijkt een coalitie mij het beste omdat we dan niet alleen Tmaatje als mod dr afgooien, maar ook omdat we samen meer invloed hebben op stemmingen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn partij weet wél goede posts van bagger te onderscheiden.
Stem MASD! Stem partij 49!
Als hij interesse heeft mag hij zich bij mij vormen. Onze ideeën komen overeen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:29 schreef zarGon het volgende:
Ludo heeft ook wel wat.
PM me jouw partijprogramma.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Als hij interesse heeft mag hij zich bij mij vormen. Onze ideeën komen overeen.
beter gezegt, paint je partijprogramma.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PM me jouw partijprogramma.
Of plaats hem hier, dat kan ook.
Paint dit programma eens ..quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, gratis!
En als iemand zich afvraagt waarom... Nou, omdat ik hart heb voor ONZ! De huidige mods zetten alleen maar smileyslotjes en geven geen fuck om dit forum! Hoe kun je nou zeggen dat je een forum runt zonder dat je zelf ook maar enige bijdrage doet!? Als ik aan de macht kom zorg ik er persoonlijk voor dat er mods komen die tenminste moeite doen voor ONZ, en ook reageren! Stem op partij 49 (MASD en cerror red.), stem voor vrijheid! Samen kunnen wij van ONZ een plek maken waar zelf de meest humorloze user (hoi murp) een nuttige bijdrage kan doen!
Doe eens je eigen mening zeggenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:51 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Paint dit programma eens ..Voor gratis bier...
Klachten? PM een admin.quote:
Partijprogramma Partij 49 (Versie 0.7.1.5)quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PM me jouw partijprogramma.
Of plaats hem hier, dat kan ook.
Ik moest lachenquote:
wacht, wacht.. als we een coalitie beginnen verzorg ik de illustraties.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Partijprogramma Partij 49 (Versie 0.7.1.5)
- Extreme baggeraars worden harder aangepakt.
- Bans zullen ook door mods gezet kunnen worden (Ze hebben iig meer invloed hierop).
- Users die zichzelf bewezen hebben krijgen meer invloed. (ze kunnen slotjes zetten etc.)
- De geheime dienst zal Croupouque ontvoeren en in een donkere kamer met enkel een pc stoppen.
- Mods zullen een voorbeeldfunctie moeten gaan vervullen.
- remlof zal weer mod worden, hij is minder gezellig als FA.
- Er zal geld vrijgemaakt worden voor betere en snellere servers.
Dit is slechts een begin, wij staan open voor aanvullingen.
Breng de eerste maar vast!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Met mij als mod krijg je wekelijks een krat toegestuurd.
Nu je daadwerkelijk mod geworden bent kijk ik eerst even aan welke punten jij weet te realiseren eer ik me bij je aansluit. Ik neem aan dat je dit begrijpt daar vele users nadat ze mod geworden zijn al hun persoonlijkheid en scherpte verliezen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Partijprogramma Partij 49 (Versie 0.7.1.5)
- Extreme baggeraars worden harder aangepakt.
- Bans zullen ook door mods gezet kunnen worden (Ze hebben iig meer invloed hierop).
- Users die zichzelf bewezen hebben krijgen meer invloed. (ze kunnen slotjes zetten etc.)
- De geheime dienst zal Croupouque ontvoeren en in een donkere kamer met enkel een pc stoppen.
- Mods zullen een voorbeeldfunctie moeten gaan vervullen.
- remlof zal weer mod worden, hij is minder gezellig als FA.
- Er zal geld vrijgemaakt worden voor betere en snellere servers.
Dit is slechts een begin, wij staan open voor aanvullingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |