Ding is echt geniaal, goede aankoop hoorquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:11 schreef PoeK het volgende:
[..]
relaxed qua formaat en was beste in klasse lees ik overal.
Ik heb hem ook nog, kan ook wel op TB zetten. Maar dan pas als ik thuis benquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat ik de Nederlandse versie kon downloaden![]()
Kun jij 'm niet ff downloaden en op TB gooien?
jij hebt alleen geen mac.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog, kan ook wel op TB zetten. Maar dan pas als ik thuis ben.
ik denk dat de adobeservers sneller zijn dan die van mij hoor...quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat ik de Nederlandse versie kon downloaden![]()
Kun jij 'm niet ff downloaden en op TB gooien?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog, kan ook wel op TB zetten. Maar dan pas als ik thuis ben.
Juistquote:
aah, bier!quote:Op zaterdag 12 april 200814:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, nu is de stroom uit, dut wat ga ik doen [afbeelding]
Maar als ik download via Safari en de verbinding valt weg, dan kan 'ie niet meer hervatten. En volgens mij kan dat via TB welquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:16 schreef PoeK het volgende:
[..]
ik denk dat de adobeservers sneller zijn dan die van mij hoor...
oh, via FTP.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar als ik download via Safari en de verbinding valt weg, dan kan 'ie niet meer hervatten. En volgens mij kan dat via TB wel
heb geen PM en geen zin om in te stellen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Juist
GodverdommeAlles gaat fout. Die verbinding hier is niet stabiel voor downloaden dus ik wilde die Gumball uit de queue halen, verwijder ik de hele verbinding, PoeK zou je even de login willen PM'en?
Geef het meteen ff als ik online ben dan, als de verbinding eruit vliegt, dan kan ik niets meerquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:21 schreef PoeK het volgende:
[..]
heb geen PM en geen zin om in te stellen.
Je komt maar effe online ofzo.
donequote:Op zaterdag 12 april 2008 14:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geef het meteen ff als ik online ben dan, als de verbinding eruit vliegt, dan kan ik niets meer
gare verbinding, zelfs mijn HSPDA hier in Indonesie is stabielerquote:Op zaterdag 12 april 200814:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geef het meteen ff als ik online ben dan, als de verbinding eruit vliegt, dan kan ik niets meer
Je hebt de verbinding dus gewoon overbelast met je 200+ posts vandaag?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gare verbinding, zelfs mijn HSPDA hier in Indonesie is stabieler
nee, eigenlijk werkt dit zonder enig probleem. Hoewel de stroom uit is, doet internet het nog wel (en mijn laptop ook). Ik kan tot 200 kb/sec downloaden over deze zeer stabiele verbinding. Erg tevreden ben ik er over.quote:Op zaterdag 12 april 200814:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt de verbinding dus gewoon overbelast met je 200+ posts vandaag? [afbeelding]
Ja gewoon gratis wifi dat ik hier kan oppikkenquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gare verbinding, zelfs mijn HSPDA hier in Indonesie is stabieler
Geef 's hier danquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, eigenlijk werkt dit zonder enig probleem. Hoewel de stroom uit is, doet internet het nog wel (en mijn laptop ook). Ik kan tot 200 kb/sec downloaden over deze zeer stabiele verbinding. Erg tevreden ben ik er over.
aah, dat verklaart wel het een en ander jaquote:Op zaterdag 12 april 200814:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja gewoon gratis wifi dat ik hier kan oppikken [afbeelding] [afbeelding]
ghehe... echt goedkoop is het dan weer niet.. 25 euro voor het goedkoopste abbo..quote:Op zaterdag 12 april 200814:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geef 's hier dan [afbeelding]
tja, dan maar alleen fokken, niet?quote:Op zaterdag 12 april 200814:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het is net genoeg om mee te fokken, maar downloaden gaat niet [afbeelding]
Ik wil niet lullig zijn hoor, maar die komen vandaag niet meer.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:52 schreef PoeK het volgende:
nou, dan nog maar effe een bakkie.
Wachten zuigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |