Dat schijnt wel vaker te gebeuren bij vrouwen jaquote:Op donderdag 24 april 2008 15:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
laat me raden die lantaarnpaal stak zomaar over!
Dit is wel de eerste keer dat ze schade rijdt. Na 7 jaar en 80.000km.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat schijnt wel vaker te gebeuren bij vrouwen ja
i rest my casequote:Op donderdag 24 april 2008 16:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dit is wel de eerste keer dat ze schade rijdt. Na 7 jaar en 80.000km.
-edit- Ze is een keer tegen ons huis aan gereden.....![]()
Het paaltje stond er zeker "plotseling" ?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:20 schreef ColtZ40 het volgende:
Ze was al op weg naar de doktor, ze heeft met het uitparkeren een paaltje geraakt.![]()
En ik mij maar zorgen maken.........
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het paaltje stond er zeker "plotseling" ?
lijkt mij sterk....quote:Op donderdag 24 april 2008 18:44 schreef Het_Biertje het volgende:
Rectificatie: Mijn vrouw kan wel rijden uiteraard![]()
Het feit dat jij mischien goed kan rijden wil nog niet zeggen dat de doorsnee vrouw dat kan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 07:47 schreef motorbloempje het volgende:
bijna 60.000km per motor, en ik denk zeker 30.000km per auto, en maar één keer uit de bocht gevlogen met de motor. Verder nog geen paaltje geraakt
Als je het doet, doe het dan goed.. paaltjes zijn zó 1999
er zijn meer uitzonderingen op de regel die ik zeer zeker bevestig (de meeste vrouwen kúnnen oko écht niet rijden) en die wil ik graag verdedigenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het feit dat jij mischien goed kan rijden wil nog niet zeggen dat de doorsnee vrouw dat kan.
Bovendien, als je zo goed kan rijden, waarom voel je je dan zo aangesproken?
En waarom ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:54 schreef Faithy het volgende:
[..]
er zijn meer uitzonderingen op de regel die ik zeer zeker bevestig (de meeste vrouwen kúnnen oko écht niet rijden) en die wil ik graag verdedigen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gaan we daar een beetje over zeuren![]()
VROUWEN zijn hier het probleem
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:46 schreef retuow82 het volgende:
Och iedereen maakt wel eens fouten....
De ellende bij vrouwen is dat ze het 99% van de tijd niet eens in de gaten hebben....
en maar zeuren als ze je weer eens goed aftrektquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:48 schreef michail8 het volgende:
Terechte klacht! Vrouwen en motoriek ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |