abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58243115
[quote]Op dinsdag 22 april 2008 20:15 schreef Steeven het volgende:
Vrouwen rijden voorzichtig is mijn ervaring, en in enkele gevallen onzeker, wat het weer gevaarlijk maakt. Mij irriteert me niet zozeer de vrouw, maar hoe het verkeer doorstroomt in het algemeen:

1: Niet snel genoeg optrekken/gas geven bij groen licht, wat ook de reden is waarom ik áltijd op de linkerbaan zal staan. Nee, ik ben niet zo'n snelle jongen, maar wel iemand die van sportief rijden houdt, dus een beetje tempo graag.
2: Mensen die invoegen op de snelweg met 80kmu. Prima als je je dood wilt rijden, maar ik zit achter je, dus godverdomme doorrijden, klootzak/kuthoer.
3: Mensen die vrachtwagens inhalen op de snelweg met 100kmu.
4: Vrachtwagen A die 81kmu rijdt op de snelweg en tijdens de spitsuren Vrachtwagen B gaat inhalen die 80kmu rijdt.
5: Andere vrachtwagens die dit dan ook maar gaan doen.
6: Mensen die kleven terwijl je best de vaart erin hebt.
7: Mensen die naar de linkerbaan willen op de snelweg, maar dit doen zonder te kijken, of te laat kijken, wat altijd zorgt voor zenuwachtige momenten.
8: Mensen die hun richtingaanwijzer aandoen lang vóór ze van rijstrook wisselen.
9: Mensen die denken dat ze alleen op de weg rijden, niet doorrijden, en na enkele minuten verschrikt in hun achteruitkijkspiegel jouw zien rijden met een boos gezicht, om vervolgens snel naar rechts te gaan (vaak zonder te kijken uit schrik).
10: Mensen die op 80kmu wegen kleven en vervolgens op de snelweg 100 gaan rijden; wat was je haast dan, pauper?

Ik kan nog wel ff doorgaan . In ieder geval, bovenstaande irritaties komen vaak voor als ik vanaf 07:00 de auto in stap, dus voortaan ben ik op weg vanaf 06:20 en dat rijdt een stuk lekkerder. En ik ben veel sneller op m'n werk ook.
[/quote ]
jij bent die die ongeduldige man die met stress het verkeer induikt. houd gewoon je gemak, muziekje op en ben vriendelijk in t verkeer , mooi dat je voor de spits van de weg afbent, kom op alle wegen zitten vol , niet iedereen is een courreur .
De Puta Madre
pi_58243299
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
wie heeft het ooit over eerlijk gehad?

Zolang men blijft beweren dat er geen enkele vrouw is die wél kan rijden (wat dus oneerlijk is) mag ik met mijn motor mannen eruit rijden die denken een vrouw op een motor eruit te kunnen rijden

met andere motoren sport ik niet bij een stoplicht, dat zijn, ongeacht cilinderinhoud, gelijken
leuke uitdrukking, ik sport niet. eigenlijk hoef ik dat niet eens, beetje gas geven en ik moet weer afremmen voor t volgende rode stoplicht,
De Puta Madre
  woensdag 23 april 2008 @ 01:39:39 #178
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_58243345
Met mijn oude Peugeootje 205 heb ik twee ongelukken gehad. Bij het eerste werd ik van achter aangereden door een vrouw die achter het stuur een patatje zat te eten. Bij het tweede werd mijn halve voorkant eraf gereden door een vrouw die haar makeup aan het bijspijkeren was in de binnenspiegel.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_58243419
quote:
Op woensdag 23 april 2008 01:39 schreef Hukkie het volgende:
Met mijn oude Peugeootje 205 heb ik twee ongelukken gehad. Bij het eerste werd ik van achter aangereden door een vrouw die achter het stuur een patatje zat te eten. Bij het tweede werd mijn halve voorkant eraf gereden door een vrouw die haar makeup aan het bijspijkeren was in de binnenspiegel.
echt zonde voor je peugeotje,
De Puta Madre
pi_58245876
quote:
Op woensdag 23 april 2008 01:36 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

leuke uitdrukking, ik sport niet. eigenlijk hoef ik dat niet eens, beetje gas geven en ik moet weer afremmen voor t volgende rode stoplicht,

als de motor vanavond bevalt heb ik bijna mijn cilinderinhoud verdubbeld (van 600 naar 1100) en moet dat ook geen probleem meer zijn
Ja doei.
  woensdag 23 april 2008 @ 16:10:33 #181
97934 ASroma
Flamboyant
pi_58256525
Ja, verrassend Een geblondeerde 40'er in een cabrio...
  woensdag 23 april 2008 @ 18:01:52 #183
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_58259213
quote:
Op woensdag 23 april 2008 01:24 schreef Killer_Mom het volgende:
[quote]Op dinsdag 22 april 2008 20:15 schreef Steeven het volgende:
Vrouwen rijden voorzichtig is mijn ervaring, en in enkele gevallen onzeker, wat het weer gevaarlijk maakt. Mij irriteert me niet zozeer de vrouw, maar hoe het verkeer doorstroomt in het algemeen:

1: Niet snel genoeg optrekken/gas geven bij groen licht, wat ook de reden is waarom ik áltijd op de linkerbaan zal staan. Nee, ik ben niet zo'n snelle jongen, maar wel iemand die van sportief rijden houdt, dus een beetje tempo graag.
2: Mensen die invoegen op de snelweg met 80kmu. Prima als je je dood wilt rijden, maar ik zit achter je, dus godverdomme doorrijden, klootzak/kuthoer.
3: Mensen die vrachtwagens inhalen op de snelweg met 100kmu.
4: Vrachtwagen A die 81kmu rijdt op de snelweg en tijdens de spitsuren Vrachtwagen B gaat inhalen die 80kmu rijdt.
5: Andere vrachtwagens die dit dan ook maar gaan doen.
6: Mensen die kleven terwijl je best de vaart erin hebt.
7: Mensen die naar de linkerbaan willen op de snelweg, maar dit doen zonder te kijken, of te laat kijken, wat altijd zorgt voor zenuwachtige momenten.
8: Mensen die hun richtingaanwijzer aandoen lang vóór ze van rijstrook wisselen.
9: Mensen die denken dat ze alleen op de weg rijden, niet doorrijden, en na enkele minuten verschrikt in hun achteruitkijkspiegel jouw zien rijden met een boos gezicht, om vervolgens snel naar rechts te gaan (vaak zonder te kijken uit schrik).
10: Mensen die op 80kmu wegen kleven en vervolgens op de snelweg 100 gaan rijden; wat was je haast dan, pauper?

Ik kan nog wel ff doorgaan . In ieder geval, bovenstaande irritaties komen vaak voor als ik vanaf 07:00 de auto in stap, dus voortaan ben ik op weg vanaf 06:20 en dat rijdt een stuk lekkerder. En ik ben veel sneller op m'n werk ook.
[/quote ]
jij bent die die ongeduldige man die met stress het verkeer induikt. houd gewoon je gemak, muziekje op en ben vriendelijk in t verkeer , mooi dat je voor de spits van de weg afbent, kom op alle wegen zitten vol , niet iedereen is een courreur .
a) je kan niet quoten
b) je kan niet rijden
c) je heb t niks van het stukje van steeven begrepen
d)
e) en zo kan ik nog wel even doorgaan
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 23 april 2008 @ 18:09:35 #184
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_58259372
Zomaar wat voorbeelden:

Vrouw van een vriend van me voegt even in (k reed achter hen). Ineens besluit ze dat binnen een halve seconde te doen en waarbij ze vooral van mening is dat het haar weg is waarop ze rijdt. Derhalve moet het op de autosnelweg rijdende verkeer maar opkrassen. Jammer, niets geraakt, volgende keer beter mikken.

Ik sta rustig stil voor een stoplicht, word ik van achteren aangereden door, jawel, een vrouw. Resultaat: mijn achterbumper aan gort en mijn vriendin die naast me zat met de ambulance naar het ziekenhuis afgevoerd wegens mogelijk netletsel. Vakwerk.

Vandaag wil ik rustig invoegen, de invoegstrook is wat kort. Op de godganse linkerbaan is geen hond te bekennen, maar toch wil de auto die op de rechterbaan rijdt geen meter opschuiven. Veel gas helpt in zo'n geval, maar waarom ben ik niet verbaasd als ik een ouwe droogstoppel in die auto zie die nauwelijks boven haar stuur uitkomt en niet weet dat een auto ook harder kan dan 90?

Kortom: eensch is. Vrouwen moeten allemaal opnieuw gekeurd worden en wel door mannen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_58262658
Een vriendin van me had laatst ook een mooie actie. De auto's van haar ouders stonden achter elkaar geparkeerd langs de weg. Ze stapt in de voorste, zet die in de achteruit en geeft gas Boink..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 23 april 2008 @ 20:07:50 #186
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58262794
Vrouwen horen thuis eten te koken en piemels te zuigen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_58263196
Mijn bijnaam is Schumacher
pi_58263266
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:20 schreef Starr_003 het volgende:
Laat je auto afslaan in de buurt van Monaco zodat niemand er meer langs kan?
pi_58263382
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:23 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Laat je auto afslaan in de buurt van Monaco zodat niemand er meer langs kan?
Nee, die andere Schumacher
  woensdag 23 april 2008 @ 20:38:03 #190
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_58263671
Nog zo'n leuke: overstarten van de auto. Neuzen tegen elkaar aan, kabels op de accu's, starten maar!

Maar wel graag als hij in zijn vrij staat.
  woensdag 23 april 2008 @ 20:38:45 #191
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_58263693
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:20 schreef Starr_003 het volgende:
Jij bent gepensioneerd...?
pi_58269100
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als de motor vanavond bevalt heb ik bijna mijn cilinderinhoud verdubbeld (van 600 naar 1100) en moet dat ook geen probleem meer zijn
en?
De Puta Madre
  donderdag 24 april 2008 @ 00:59:12 #193
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_58269558
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:07 schreef fathank het volgende:
pi_58269629
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:07 schreef fathank het volgende:
doe dat bij je baas en je komt er wel .
De Puta Madre
pi_58280133
quote:
Op donderdag 24 april 2008 01:09 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

doe dat bij je baas en je komt er wel .
Die jij het maar bij mij dan kom jij er ook wel.
pi_58280225
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:25 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

en?
motor was technisch niet in orde. Na een proefritje tot die conclusie gekomen (voorwiel/hele vork/stuur trilde schudde als een bezetene zodra je je greep ook maar iets losliet)
De meneer zei 'dat dat niet kon, want hij had het nog nooit gemerkt en dat hij hem wel aan de volgende zou proberen te verkopen'. Want ja, wat weet een vrouw er nu van

Is hij stiekem toch nog gaan rijden, om zelf te voelen, en ja hoor, meneer mailde dat hij nog even naar de garage ging om hem na te laten kijken, want 'ja ..' zei hij, 'zo kan ik hem inderdaad niet verkopen..'

balen.. was wel een stoer ding
Ja doei.
pi_58280257
kick naar truth het is geen klacht maar de waarheid
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_58280550
Ik krijg net een sms van mijn vriendin. Ze zit nu bij de doktor en er was iets met de auto en een lantaarnpaal.
pi_58280574
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:53 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik krijg net een sms van mijn vriendin. Ze zit nu bij de doktor en er was iets met de auto en een lantaarnpaal.
laat me raden die lantaarnpaal stak zomaar over!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_58280764
Vrouwen
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')