leuke uitdrukking, ik sport niet. eigenlijk hoef ik dat niet eens, beetje gas geven en ik moet weer afremmen voor t volgende rode stoplicht,quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
wie heeft het ooit over eerlijk gehad?
Zolang men blijft beweren dat er geen enkele vrouw is die wél kan rijden (wat dus oneerlijk is) mag ik met mijn motor mannen eruit rijden die denken een vrouw op een motor eruit te kunnen rijden
met andere motoren sport ik niet bij een stoplicht, dat zijn, ongeacht cilinderinhoud, gelijken
echt zonde voor je peugeotje,quote:Op woensdag 23 april 2008 01:39 schreef Hukkie het volgende:
Met mijn oude Peugeootje 205 heb ik twee ongelukken gehad. Bij het eerste werd ik van achter aangereden door een vrouw die achter het stuur een patatje zat te eten. Bij het tweede werd mijn halve voorkant eraf gereden door een vrouw die haar makeup aan het bijspijkeren was in de binnenspiegel.
quote:Op woensdag 23 april 2008 01:36 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
leuke uitdrukking, ik sport niet. eigenlijk hoef ik dat niet eens, beetje gas geven en ik moet weer afremmen voor t volgende rode stoplicht,
a) je kan niet quotenquote:Op woensdag 23 april 2008 01:24 schreef Killer_Mom het volgende:
[quote]Op dinsdag 22 april 2008 20:15 schreef Steeven het volgende:
Vrouwen rijden voorzichtig is mijn ervaring, en in enkele gevallen onzeker, wat het weer gevaarlijk maakt. Mij irriteert me niet zozeer de vrouw, maar hoe het verkeer doorstroomt in het algemeen:
1: Niet snel genoeg optrekken/gas geven bij groen licht, wat ook de reden is waarom ik áltijd op de linkerbaan zal staan. Nee, ik ben niet zo'n snelle jongen, maar wel iemand die van sportief rijden houdt, dus een beetje tempo graag.
2: Mensen die invoegen op de snelweg met 80kmu. Prima als je je dood wilt rijden, maar ik zit achter je, dus godverdomme doorrijden, klootzak/kuthoer.
3: Mensen die vrachtwagens inhalen op de snelweg met 100kmu.
4: Vrachtwagen A die 81kmu rijdt op de snelweg en tijdens de spitsuren Vrachtwagen B gaat inhalen die 80kmu rijdt.
5: Andere vrachtwagens die dit dan ook maar gaan doen.
6: Mensen die kleven terwijl je best de vaart erin hebt.
7: Mensen die naar de linkerbaan willen op de snelweg, maar dit doen zonder te kijken, of te laat kijken, wat altijd zorgt voor zenuwachtige momenten.
8: Mensen die hun richtingaanwijzer aandoen lang vóór ze van rijstrook wisselen.
9: Mensen die denken dat ze alleen op de weg rijden, niet doorrijden, en na enkele minuten verschrikt in hun achteruitkijkspiegel jouw zien rijden met een boos gezicht, om vervolgens snel naar rechts te gaan (vaak zonder te kijken uit schrik).
10: Mensen die op 80kmu wegen kleven en vervolgens op de snelweg 100 gaan rijden; wat was je haast dan, pauper?
Ik kan nog wel ff doorgaan. In ieder geval, bovenstaande irritaties komen vaak voor als ik vanaf 07:00 de auto in stap, dus voortaan ben ik op weg vanaf 06:20 en dat rijdt een stuk lekkerder. En ik ben veel sneller op m'n werk ook.
[/quote ]
jij bent die die ongeduldige man die met stress het verkeer induikt. houd gewoon je gemak, muziekje op en ben vriendelijk in t verkeer , mooi dat je voor de spits van de weg afbent, kom op alle wegen zitten vol , niet iedereen is een courreur .
Nee, die andere Schumacherquote:Op woensdag 23 april 2008 20:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Laat je auto afslaan in de buurt van Monaco zodat niemand er meer langs kan?
Jij bent gepensioneerd...?quote:
en?quote:Op woensdag 23 april 2008 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als de motor vanavond bevalt heb ik bijna mijn cilinderinhoud verdubbeld (van 600 naar 1100) en moet dat ook geen probleem meer zijn
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:07 schreef fathank het volgende:
Vrouwen horen thuis eten te koken en piemels te zuigen
doe dat bij je baas en je komt er wel .quote:Op woensdag 23 april 2008 20:07 schreef fathank het volgende:
Vrouwen horen thuis eten te koken en piemels te zuigen
Die jij het maar bij mij dan kom jij er ook wel.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:09 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
doe dat bij je baas en je komt er wel .
motor was technisch niet in orde. Na een proefritje tot die conclusie gekomen (voorwiel/hele vork/stuur trilde schudde als een bezetene zodra je je greep ook maar iets losliet)quote:
laat me raden die lantaarnpaal stak zomaar over!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:53 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik krijg net een sms van mijn vriendin. Ze zit nu bij de doktor en er was iets met de auto en een lantaarnpaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |