Erkenningquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:55 schreef Tegan het volgende:
In feite ben jij hetgeen wij allemaal naar streven
Streven naar geluk, nee. Streven naar het zijn van liefie_ of in iets ruimere zin, iemand in een relatie? Mwah, dat laat zich zo mogelijk nog minder dwingen dan geluk.quote:
Ze is 22, die wordt heus nog wel een keertje singlequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef Tegan het volgende:
liefie_. Hoe is het met jou dan? Nog steeds geen single?
MIjn punt was dat iedereen in dit topic rondloopt totdat hij/zij een relatie heeft, en dus iedereen in dit topic enigszins streeft naar een relatie.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Streven naar geluk, nee. Streven naar het zijn van liefie_ of in iets ruimere zin, iemand in een relatie? Mwah, dat laat zich zo mogelijk nog minder dwingen dan geluk.
Hoelang hebben jullie al? Je bent ookal nooit meer in het Tilburg-topic of op Loosquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:14 schreef liefie_ het volgende:
Vast wel (al hoop ik het echt niet, deze vind ik echt heel heel heel lief en zo)
Maar single zijn is ook zo erg niet hoor
Is dat zo? Vergeleken met eerdere incarnaties van de Singlesreeks vind ik dat streven juist wel mee vallen. Ik heb de indruk dat de "ik wil een relatie met iedereen die maar met me praat"-types van twee jaar terug in ieder geval wel uitgefilterd zijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
MIjn punt was dat iedereen in dit topic rondloopt totdat hij/zij een relatie heeft, en dus iedereen in dit topic enigszins streeft naar een relatie.
Owja! Ik heb er alleen niets van meegekregenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:20 schreef liefie_ het volgende:
En loos was ik gewoon vergeten afgelopen weekend! Erg he! Was nog wel zo'n vet thema!
Toen was ik er niet bij, dus daar kan ik niet over oordelenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat zo? Vergeleken met eerdere incarnaties van de Singlesreeks vind ik dat streven juist wel mee vallen. Ik heb de indruk dat de "ik wil een relatie met iedereen die maar met me praat"-types van twee jaar terug in ieder geval wel uitgefilterd zijn.
DOn't worry... het was erg saai wanneer je geen Tegan-avonturen aan het beleven wasquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:20 schreef liefie_ het volgende:
Je mag hier toch niet meer echt komen als je verkering hebt?
En we hebben nu bijna 4 maanden wat
Dat ik niet meer zo vaak online ben is een lang verhaal
En loos was ik gewoon vergeten afgelopen weekend! Erg he! Was nog wel zo'n vet thema!
Begin van het singles woordenboek ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Tegan het volgende:
Cool.
Tegan-avontuur (het; Tegan-avonturen)
1 Zoenen op een feest dat daardoor niet meer saai is.
MLIen (werkwoord; MLI'er)
1 Synoniem voor bindingsangst hebben.
ooit was het nog een praat-over-het-leven-als-Single-topic, maar over perikelen als "het leven is veul duurder, kijk bijvoorbeeld naar de éénpersoonsmaaltijden bij AH" raak je ook snel uitgeluld.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:33 schreef Tegan het volgende:
Aan de ene kant is het Singles-topic een groepje internetvriendjesdie over het uitgaansleven praten die toevallig allemaal single zijn. Zo komt het iig over. Maar aan de andere kant blijft dit het Singles-topic met ander woorden het Praat-hier-over-daten-tot-je-een-relatie-hebt-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |