zijn dat niet die andere 8 of 10 meter barrels van VDL? of waren het echt fryskers?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb ze anders ook al in de stadsdienst van Almere gespot
Het komt in ieder geval wel weer een stap dichterbijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:49 schreef JeePee83 het volgende:
Hiero staat het loonbod weergegeven. Dank u Veolia
onderzoeken worden dus NIET medemogelijk gemaakt door het streek vervoerquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:10 schreef Willy84 het volgende:
Nou wat een onderzoek! Normaliter hebben ze 3 jaar voor zo'n onderzoek nodig. Nu kan het ineens in 3 en een halve dag. Prachtig
Ze zullen wel moeten, de busbedrijven gaan het vast niet trekken als hun bussen 3 jaar lang niet gereden wordenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:10 schreef Willy84 het volgende:
Nou wat een onderzoek! Normaliter hebben ze 3 jaar voor zo'n onderzoek nodig. Nu kan het ineens in 3 en een halve dag. Prachtig
ow maar! XX rijd hier nog redelijk hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:57 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten, de busbedrijven gaan het vast niet trekken als hun bussen 3 jaar lang niet gereden worden
quote:Televaag schrijft:
Nepbushalte voorkomt weglopen
AMSTERDAM - Duitse verpleeghuizen hebben een middel gevonden tegen weglopende Alzheimerpatiënten. Buiten het terrein zijn nepbushaltes geplaatst. Patiënten die daar op de bus wachten kunnen zo eenvoudig door het personeel worden opgespoord. Het komt vaak voor dat politieagenten vermiste patiënten moeten zoeken die op weg zijn naar een niet-bestaand thuis of familieleden. De gemiddelde leeftijd van de patiënten is 84. Hun korte termijngeheugen werkt bijna niet meer, het lange termijngeheugen wel. "Het klinkt gek maar het help echt", zegt Franz-Josef Goebel, voorzitter van de hulporganisatie "Old Lions". "Ze herkennen het bord van de bushalte en denken dat als ze maar wachten, ze wel thuiskomen." Verplegers benaderen de mensen bij de bushalte voorzichtig, zeggen dat de bus later komt en nodigen de wachtenden uit voor een kop koffie. Vijf minuten later zijn ze vergeten waarom ze met de bus wilden.
meteen in een andere CAO trappen graagquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb zostraks gehoord dat er maar een vervoerder heeft ingeschreven voor de concessie Zuid-Oost Fryslân en dat is NS dochter Qbuzz.
Dat is omdat Arriva zich heeft teruggetrokken. Arriva vindt deze regio simpelweg niet winstgevend genoeg om zich daar uit te kunnen leven.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb zostraks gehoord dat er maar een vervoerder heeft ingeschreven voor de concessie Zuid-Oost Fryslân en dat is NS dochter Qbuzz.
Nou , er zitten stickers op de zijkant met Frysker, dus dan mag ik er toch vanuit gaan dat ze het zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zijn dat niet die andere 8 of 10 meter barrels van VDL? of waren het echt fryskers?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:11 schreef Willy84 het volgende:
Wanneer gaan die stinkbussen weer rijden?
Dat kan nog wel een paar weken gaan duren. Tenzij de bonden en werkgevers tot elkaar komen maar dat verwacht ik niet.quote:
beter! dan zijn ze hier niet meerquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou , er zitten stickers op de zijkant met Frysker, dus dan mag ik er toch vanuit gaan dat ze het zijn.
hm dat worden dus nog kut bussen naar schoolquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is omdat Arriva zich heeft teruggetrokken. Arriva vindt deze regio simpelweg niet winstgevend genoeg om zich daar uit te kunnen leven.
nogal simpel..quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan nog wel een paar weken gaan duren. Tenzij de bonden en werkgevers tot elkaar komen maar dat verwacht ik niet.
Als ze weer gaan rijden weten ze wel gelijk van welke bussen de accu's allemaal slecht zijn. Die starten dan niet meer.
Dat doen ze al, want voor elke niet gereden dag ontvangt de vervoerder geen subsidie. En dan kan het bedrag aan gemiste inkomsten snel oplopen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
nogal simpel..
laat de consessie verlenders gewoon BOETES opleggen voor elke NIET Gereden dag. met terug werkende kracht!moet je opletten hoesnel het gedaan is!
das niet voldoende hequote:Op donderdag 5 juni 2008 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat doen ze al, want voor elke niet gereden dag ontvangt de vervoerder geen subsidie. En dan kan het bedrag aan gemiste inkomsten snel oplopen.
Dat lijkt me eerder ja, die 1000 euro ligt niet echt iemand van wakkerquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
Ehm, het gaat voor al die concessies samen meer dan een miljoen per week wat de vervoerders mislopen!!
dan schijf je er een paar nulletjes bijquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder ja, die 1000 euro ligt niet echt iemand van wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |