pt cruiser is juist zeer ongeschikt voor LPG...quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:44 schreef Badabingea het volgende:
PT Cruiser rijdt er prima op. Zag laatst een twingo, lol lol lol..
Renault schijnen er goed op te rijden. En ik heb eens gehoord dan 16v beter rijdt, vraag me niet waarom.
Het koppel is best aangenaam van een diesel ja, ik vind alleen het toerenbereik van een benzine bijvoorbeeld weer heerlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:42 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Iedereen z'n voorkeur natuurlijk. Ik kan het hoge koppel van een diesel erg waarderen
wat ik eigenlijk best wel in een benzinewagen mis.
Dus zijn de kleppen van de een op het andere moment naar de klote, omdat je er niets van merkt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:09 schreef DurQ het volgende:
als je maar een auto neemt met hydraulische klepstoters....zit je in elk geval niet met klepstellen!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:48 schreef Sloper het volgende:
Met de huidige G3 installaties heb meestal zelfs een paar pk meer dan op benzine. Denk aan 10pk ofzo...
ik rij op een antieke lpg instalatie in een 40 jaar oude benz heb op lpg 150pk en op beninze (injectie) 182pk dus paardjes genoeg.quote:
Op de Dyno geweest..?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef T42 het volgende:
[..]
ik rij op een antieke lpg instalatie in een 40 jaar oude benz heb op lpg 150pk en op beninze (injectie) 182pk dus paardjes genoeg.
hij start zelfs op lpg en loopt daarop vaak beter dan op benzine
Ook zelfde km stand en zelfde afstelling? En ook zelfde interne slijtage en andere hoofdzaken..??quote:Op donderdag 9 april 2009 10:04 schreef T42 het volgende:
[..]
ik niet andere zelfde mercedessen wel. (zelfde motor zelfde type instalatie)
Misschien de nieuwe Renault's, maar oudere, zoals Megane's van rond 2000, zijn echt een regelrechte ramp.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:44 schreef Badabingea het volgende:
PT Cruiser rijdt er prima op. Zag laatst een twingo, lol lol lol..
Renault schijnen er goed op te rijden. En ik heb eens gehoord dan 16v beter rijdt, vraag me niet waarom.
Onzin. Doen het juist prima op LPG.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:03 schreef Ted_de_Braak het volgende:
[..]
Misschien de nieuwe Renault's, maar oudere, zoals Megane's van rond 2000, zijn echt een regelrechte ramp.
Mwoah, als zelfs Volvo jarenlang vooral Renault motoren monteerde zal dat ook wel een beetje meevallen.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:24 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Dat is ook mischien het enige wat prima is.
Ik heb anders al heel wat mensen met klachten gehad, vooral met de 1.4 8v motoren, en ken er ook een aantal die het LPG er uit 'wanhoop' maar weer uit hebben laten halen…quote:
PSA 16 kleppers (Peugeot, Citroën) doen het ook uitstekend op LPG, en dan heb je het wel over G3.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:27 schreef Ted_de_Braak het volgende:
[..]
Ik heb anders al heel wat mensen met klachten gehad, vooral met de 1.4 8v motoren, en ken er ook een aantal die het LPG er uit 'wanhoop' maar weer uit hebben laten halen…
Welke overigens wel prima lopen op LPG zijn de oude Mercedes typen, W114 en W123, en dan bij voorkeur met een carb, maarja, da's dan weer geen G3 natuurlijk![]()
Nee, dat klopt, de motor was ongeveer het enige wat deugde aan een gemiddelde 440.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:28 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Ja want ze waren 100% identiek aan die van Renault.
Buiten het feit dat de problemen vaak niet direct met de motor te maken hebben.
Ik heb een tijd rondgereden met een Scenic met precies die 8 kleps 1.4 liter motor. Liep prima, ook al zouden ze de marketing manager die vond dat 75 pk in een auto van bijna 1400 kilo voldoende was met terugwerkende kracht de zak moeten geven, traag is een understatement...quote:Op donderdag 9 april 2009 17:27 schreef Ted_de_Braak het volgende:
[..]
Ik heb anders al heel wat mensen met klachten gehad, vooral met de 1.4 8v motoren, en ken er ook een aantal die het LPG er uit 'wanhoop' maar weer uit hebben laten halen…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |