Smakelijk!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:17 schreef Glacier het volgende:
* Glacier is eten en probeert daarna nog een stukje EW mee te pikken
Oh, die heb ik ff gemistquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:18 schreef Sersjee het volgende:
Ah, de MH!
Goedendag!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:18 schreef on_air het volgende:
Ja, doe mij die bankgast nominatie.
* on_air heeft fotoboek geupdate.
Die kan geen English my dear.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:19 schreef purplerose het volgende:
Estelle wie? Gullit?
oeh ! als de Ekstra weekend mensen de foto zien dan zit jij volgende week echt wel op die bank !quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:18 schreef on_air het volgende:
Ja, doe mij die bankgast nominatie.
* on_air heeft fotoboek geupdate.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Damn, ik vind de Meeeeeeeeeeeeeegahit eigenlijk steeds beter worden en ik heb de plaat nog maar 3x gehoord..
Dat dacht ik ook ja maar ze is het gelukkig nietquote:
quote:Ik overweeg wel, in verband met het huidige misbruik van de wiki door wiki-vandalen, alleen donateurs van TON toegang tot de site te geven. Ik denk zelf aan een minimum van 14000 Euro en een banaan. Wiki vandalen: bedenk u voor u verder gaat met uw misbruik. Ik registreer al uw gegevens, en als ik eenmaal aan de macht ben, zal ik er persoonlijk voor zorgen dat u op gepaste wijze gestraft wordt.
Echt wel ! het swingt werkelijk alle kanten op en het klinkt ook nog eens hartstikke lekker.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:21 schreef Timo20 het volgende:echt zo`n volume-op-10 plaatje. De clip is ook erg tof
Lekker kriebelen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:23 schreef purplerose het volgende:
Godver, nu heb ik chocolate chip cookies kruimels in me boobgleuf zitten
Awwwwww...quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:23 schreef purplerose het volgende:
Lang niet gezien, maar je bent volgens mij geen spat veranderdquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:23 schreef purplerose het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:23 schreef purplerose het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ja, bij de meeste vrouwen valt het gewoon op hun schoot of op de grond ofzo maar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bij mij weer niet met die dikke tetten van me!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Lekker kriebelen.
Die tetten zitten ook altijd in de weg.
je mond staat openquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:27 schreef Timo20 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat vinden we van Kirsten en Tessa?
Je was al bijna toegevoegd aan de categorie "nooit meer wat van gehoord"quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
je mond staat open![]()
![]()
Marc: ja tijd gelee he! Ben idd nog nix veranderd![]()
Gelukkig wel!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:28 schreef TheZapster het volgende:
Zo deze bankgastes zijn een stuk beter dan die van de afgelopen weken
Heb nog geen beeld, maar ze klinken goed aanwezig. Spontaan zelfsquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En wat vinden we van Kirsten en Tessa?
Dat was geweldigquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel denkt weer aan die gedenkwaardige zaterdagavond van Serious Request![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |