quote:001. 315 DaMart
002. 300 MPG
quote:
Jah, ik had ook al niet verwacht dat het langer als een week zou duren, maar 2 dagen is wel erg snelquote:Op vrijdag 11 april 200807:19 schreef BrandX het volgende:
hey indah!
en prettig dat jouwbuis het weer doet [afbeelding]
Dat is me ook wat!quote:Op vrijdag 11 april 2008 06:30 schreef Sjowhan het volgende:
Blablablabla
papierquote:Op vrijdag 11 april 200807:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh [afbeelding] [afbeelding]
inruilen die vriendin.quote:Op vrijdag 11 april 200807:30 schreef cablegunmaster het volgende:
blegh.... ruzie gekregen met mn vriendin over mn sollicitatie voor Pub.
denk dat ik er maar wacht met die inschrijving tot de vakantie, ze wil de verantwoordelijke uithangen en zeggen dat examen voor gaat, en minder tijd voor haar dan heb.
quote:
goed he..quote:Op vrijdag 11 april 200807:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mogguh indah [afbeelding]
maf dat die gasten zulke noobs zijn met websites blokkeren [afbeelding]
Na de zomer? Het is net lente... das' meer dan een half jaar...quote:Op vrijdag 11 april 200807:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[afbeelding] nah , ik mag van dr in de zomer vakantie wel weer sollicteren. [afbeelding]
Dat terwijl het Pub & tien juist wel iets van mijn leeftijds categorie is en iets is dat me aanspreekt [afbeelding]
kijk, dat tikt aanquote:Op vrijdag 11 april 200807:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
....en dat is dan nog exclusief mijn 6 posts in besloten fora [afbeelding] [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |