ik haalde die 919 gewoon via 1 vensterquote:Op vrijdag 11 april 200811:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Topics doorlezen? Gewoon 5 schermen met MEN-topics openzetten en achter elkaar op F5 drukken en reageren waar iemand na jou heeft gepost... gisterenavond heb ik er zo ongeveer 246 in 6 uur gemaakt, wat neerkomt op 1,4 minuten per post, oftewel 0,6 posts per minuut [afbeelding].
Als ik dat de hele dag had gedaan, was de 1.000 ook wel dichtbij gekomen [afbeelding].
Maar ik ben ook geen professionele spammer he... dat was een eendagshobbyquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik haalde die 919 gewoon via 1 venster
Precies. MEN is overratedquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik haalde die 919 gewoon via 1 venster
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:59 schreef DaMart het volgende:
Maar is er niet eens iemand geweest met meer dan 1.300 posts op 1 dag?
Ja.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:59 schreef DaMart het volgende:
Maar is er niet eens iemand geweest met meer dan 1.300 posts op 1 dag?
In een dozijn slowchats kwaliteit posten wil ook wel helpen jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. MEN is overrated
Immer kwaliteitsposts, niuet dat gespam in MEN. Dat moeten ze gewoon niet meerekenen die crap.
Vooral omdat zijn internetverbinding er uit klapte op die dag en hij nog naar de bieb moest.quote:
ja, die van mij ook.. die goeie ouwe tijd.quote:Op vrijdag 11 april 200811:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik ben ook geen professionele spammer he... dat was een eendagshobby [afbeelding].
men is bulshit.. nep postopkrikkers.quote:Op vrijdag 11 april 200812:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. MEN is overrated [afbeelding]
Immer kwaliteitsposts, niuet dat gespam in MEN. Dat moeten ze gewoon niet meerekenen die crap.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
In een dozijn slowchats kwaliteit posten wil ook wel helpen ja.
In MEN komt er nooit een hele zin uit, maar 5 letterwoorde. Doe dan mee aan Lingo of zoquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
In een dozijn slowchats kwaliteit posten wil ook wel helpen ja.
Kloptquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
In MEN komt er nooit een hele zin uit, maar 5 letterwoorde. Doe dan mee aan Lingo of zo
GROENNNNN!!!!GROENNNNN!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |