quote:
Op zondag 20 april 2008 19:01 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:De statistieken waren voor beiden spelers niet al te best.
Rond de 30 onnodige fouten en maar ongeveer de helft winners. Ik heb de wedstrijd maar heel gedeeltelijk gezien, maar zulke getallen doen mij niet aan een fraaie wedstrijd denken.
Nee, maar het waaide ook nogal. Ik denk ook dat Federer gewonnen zou hebben als er was doorgespeeld. Davydenko had een blessure., Hij heeft nog nooit van Federer gewonnen en met een blessure zou hij dat denk ik deze keer zeker niet hebben gedaan.
Het lijkt mij een perfecte week voor Federer, in Estoril. Hij heeft veel wedstrijden gespeeld, die soms erg moeizaam verliepen, vooral ook door het slechte weer. Fijn ook dat hij uiteindelijk toch niet voluit hoefde te gaan in de finale tegen Davydenko. Zo kan hij toch wat krachten sparen voor Monte Carlo.
En hij heeft weer 400 punten extra voorsprong op Djokovic. Die won vorig jaar en verliest dus 200 punten. Federer speelde vorig jaar geen toernooi in deze week en wint daarom 200 punten.
[b]Op
dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef
TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op
maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien