quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:44 schreef Tim86 het volgende:
Rochus is met 2 vingers in de neus en de benen aan elkaar gebonden nog een easy win hoor
Op de ATP-site werkt de draw wel: http://www.atptennis.com/en/common/TrackIt.asp?file=http://www.atptennis.com/1/posting/2008/468/mds.pdf . (Als de link niet werkt, zie www.atptennis.com -> de homepage -> in het midden onder 'Now playing' -> Klik op de S (van Singles dus).)quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[..]
Draw is uit, alleen volgens mij kon de site het niet aan
Link naar draw.
Echt waar? Klinkt goed. Waar heb je dat gehoord/gelezen?quote:Op maandag 14 april 2008 00:44 schreef wimderon het volgende:
Federer heeft een coach genomen voor het komende gravel-seizoen: Jose Higueras. Geen onbekende natuurlijk, werkte eerder al met o.a. Courier, Chang, Bruguera, Moya, Sampras en Coria.
o.a. hier en hierquote:Op maandag 14 april 2008 08:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt waar? Klinkt goed. Waar heb je dat gehoord/gelezen?
Bedankt.quote:
quote:Federer beschikbaar voor Zwitserland tegen België
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 17-apr-2008 12:28
Roger Federer heeft zich beschikbaar gesteld voor het Davis Cup-team van Zwitserland dat in september tegen België strijdt voor een plek in de wereldgroep. Dat heeft de Zwitserse nummer een van de wereld op woensdag gezegd tijdens een persconferentie in Portugal. Federer speelt in Portugal deze week het ATP-toernooi van Estoril.
Zwitserland speelt in september een zogenaamd promotie/degradatieduel voor een plek in de wereldgroep van de Davis Cup. Federer kwam in 2007 voor het laatst in actie in de prestigieuze landenwedstrijd. Destijds verloren de Zwitsers van Tsjechië in een promotie/degradatieduel. Federer kwam vierenveertig keer in actie voor zijn thuisland. Hij won drieëndertig partijen.
buikje ?quote:
Ligt het aan mij, maar ik kan dat niet lezen. Zal er wel staan hoor, maar het plaatje is bij mij slechte kwaliteit.quote:
Er staat inderdaad The King, met een kroon als achtergrond. Dit is gewoon een cap van een filmpje van matige kwaliteit, echte pics heb ik er nog niet van kunnen vinden.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, maar ik kan dat niet lezen. Zal er wel staan hoor, maar het plaatje is bij mij slechte kwaliteit.
quote:Op zondag 20 april 2008 18:11 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, hij had hem toch wel gewonnen.
Nee, maar het waaide ook nogal. Ik denk ook dat Federer gewonnen zou hebben als er was doorgespeeld. Davydenko had een blessure., Hij heeft nog nooit van Federer gewonnen en met een blessure zou hij dat denk ik deze keer zeker niet hebben gedaan.quote:Op zondag 20 april 2008 19:01 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
De statistieken waren voor beiden spelers niet al te best.
Rond de 30 onnodige fouten en maar ongeveer de helft winners. Ik heb de wedstrijd maar heel gedeeltelijk gezien, maar zulke getallen doen mij niet aan een fraaie wedstrijd denken.
Nope. Federer wint 175 punten. Het toernooi heeft minder punten dit jaar.quote:Op zondag 20 april 2008 19:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar het waaide ook nogal. Ik denk ook dat Federer gewonnen zou hebben als er was doorgespeeld. Davydenko had een blessure., Hij heeft nog nooit van Federer gewonnen en met een blessure zou hij dat denk ik deze keer zeker niet hebben gedaan.
Het lijkt mij een perfecte week voor Federer, in Estoril. Hij heeft veel wedstrijden gespeeld, die soms erg moeizaam verliepen, vooral ook door het slechte weer. Fijn ook dat hij uiteindelijk toch niet voluit hoefde te gaan in de finale tegen Davydenko. Zo kan hij toch wat krachten sparen voor Monte Carlo.
En hij heeft weer 400 punten extra voorsprong op Djokovic. Die won vorig jaar en verliest dus 200 punten. Federer speelde vorig jaar geen toernooi in deze week en wint daarom 200 punten.
Oh, oké.quote:Op zondag 20 april 2008 19:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nope. Federer wint 175 punten. Het toernooi heeft minder punten dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |