http://www.consumer.att.com/relay/ staat het wel toe, bij mij iig wel. Bel bijvoorbeeld eens een willekeurige apple store in New York of ze nog een iphone hebbenquote:
Het moet een Amerikaans nummer zijn!quote:Op donderdag 10 april 2008 21:43 schreef MeuL het volgende:
Der staat nog bij; internationale gesprekken worden geweigerd of geblocked..
Great Succes!
"this is a service for certain people not playquote:
hahah heerlijkquote:Op donderdag 10 april 2008 22:23 schreef RacerDKB het volgende:
Ik had net Mike aan de telefoon van John's Plumbing.
Dat me plee kapot was, gelukkig kon hij het maken.
Ik zei, ik denk dat er een rat in zit.
Zegt ie, geen probleem, dat kunnen we wel fixen.
Zeg ik dat er misschien een hond in zit
Vraagt ie wat voor hond
Zeg ik dat het misschien wel mijn vrouw is die in de plee verstopt zit.
<stilte>
Vraag ik of die van bier houd, en ''mike, you there?''
Hangt ie op
Die zijn dichtquote:Op donderdag 10 april 2008 22:39 schreef Tism het volgende:
Ik ga Orange County Choppers bellen!..![]()
..
Die vrouw werd boos en zei dat je haar over 20 minuten terug moest bellen, ze gaf ook een ander nummer en was erg grof in de mond... Die text gast wilde haar nog tot bezinnen brengen maar dat lukte nietquote:Op donderdag 10 april 2008 22:40 schreef murp het volgende:
ik snap er geen fuck van
kan iemand het uitleggen?!!!
[ afbeelding ]
Geweldig was datquote:Op donderdag 10 april 2008 22:33 schreef Biogarde het volgende:
Vraag of ze ook verschepen naar Nederland![]()
![]()
Ze gingen bij mij ook al dreigen.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:53 schreef GSMboy het volgende:
Geinig topic
net ontdekt.
Belde net een coffeeshop op om weed te bestellen. Wordt er gezegd dat ik niet mag bellen wegens fraude, en dat het FDD (federal government) mij geblokkeerd heeft ofzo en mij gaat opsporen:? het ip 001.356.785.006 was van mij zei hij?
![]()
![]()
Druk links op [Print/Save]quote:Op donderdag 10 april 2008 23:54 schreef keukentegel het volgende:
ik heb een advocaten bureau gevonden die ik kan betalen met nootjes
ik wil graag het gesprek posten maar geen idd waar mn printscreen zit op dit toetsenbord ( greybusters )
quote:The Federal Communications Commission has ruled that International calling through internet relay services is not allowed. Your IP address has been identified as a call originating outside of the United States and its territories. Therefore, your call cannot be completed using Sprint IP Relay
quote:Vriendin: u jerk
lol
this crazy sounding lady was tlaking to me
me: hahhaha
Vriendin:she sounded like she was all cracked out
Die van AT&T doet het wel die van sprint nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:22 schreef MASD het volgende:
Hier doet hij het ook nog. Misschien verkeerd nummer. Probeer het eens onder een proxy.
Dat was al bekendquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die van AT&T doet het wel die van sprint niet
FBI -> AIVD.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:25 schreef ryangozer het volgende:
kan je ook 911 bellen dan kunnen we brandweer ergens heen sturen terwijl daar niks is ofzo ze kunnen je toch nooit pakken vanaf de andere kant van de wereld.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:25 schreef ryangozer het volgende:
kan je ook 911 bellen dan kunnen we brandweer ergens heen sturen terwijl daar niks is ofzo ze kunnen je toch nooit pakken vanaf de andere kant van de wereld.
ja en dan, dan gaan ze echt je IP adres achterhalen en dan de politie op je stoep zetten omdat je aan de andere kant van de wereld de brandweer ergens heen hebt gestuurd?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:26 schreef MASD het volgende:
[..]
FBI -> AIVD.
Maar probeer het gerust uit.
Mja, later nog eens proberen, ze worden daar nu net wakker volgens mij! Straks even onder etenstijd proberen!..quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Zeggen dat je doof bent. Dan werken ze wel mee.
Type "GA" each time you are finished speaking. This indicates to the other person that it is their turn to speak. "GA" means "Go Ahead."quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:37 schreef Tazmaniac het volgende:
hej.. denk dat ik gewoon dom ben maar ik snap het niet.. wat is dat "ga or sk" gedoe?
ik had net juanita van de mc drek eraan maar ze hing meteen op zonder dat ik iets kon zeggen?
edit: en waarom staat er hung up en gaat het gesprek toch door?
nee moet je een big king xxl menu doen ipv big macquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:52 schreef Tazmaniac het volgende:
ik bestelde zojuist een whopper bij de mc donaldsvond ze niet zo grappig geloof ik
ja.quote:
Antwoord eensquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:02 schreef koen_pijl het volgende:
dus jullie typen dit en er zijn dan mensen die dit nog serieus over de telefoon tegen andere mensen gaan zeggen en dit weer terug typen
als je dat echt doet aanbid ik jequote:Op vrijdag 11 april 2008 01:05 schreef MaddoxX het volgende:
hoe krijg ik 911 eigenlijk gebelt ? ik wil namelijk wat donuts bestellen
..quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:02 schreef koen_pijl het volgende:
dus jullie typen dit en er zijn dan mensen die dit nog serieus over de telefoon tegen andere mensen gaan zeggen en dit weer terug typen
mja als 911 niet gaat doe ik FBI anders welquote:
Hij is tof.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:59 schreef MaddoxX het volgende:
[ afbeelding ]
ging nergens over
hmm in de laatste regel stond iig:
if he shot you in the arm you wouldn't be typing so i think this is bs. ill wait if there comes a report about a shooting
hahahaha!!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:38 schreef LogicalPsycho het volgende:
Ik belde ene meneer (Philip?) Banks in ( Bel-Air?) Phildelphia..
[ afbeelding ]
Niet echt een succes dus![]()
O en tuned upsite moet natuurlijk turned upside zijn.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:54 schreef reetveter het volgende:
Hoe zou die operator zich voelen![]()
Beetje gaan zingen yo homes smell ya later
Lol!..quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:38 schreef LogicalPsycho het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt een succes dus![]()
hahhahaha die is gaafquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:43 schreef dmk het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
typt wel irritant allemaal rare tikfouten
Ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:19 schreef star_gazer het volgende:
McDonald's restaurantlijstEn bellen maar!. Heb net in Philadelphia geinformeerd naar een baan
hahahaha ik zou dat gezicht van die vrouw wel willen zien die jou verhaal moet oplezen en het verhaal van burgerkingdame moet tikken naar jouquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:34 schreef jordeeeh het volgende:
thank you .. dialing .. ca 7651 (F) ringing 1... (female) burger king ga
Hello, I would like to order a big mac menu
ummm we dont have big macs that s mcdonalds ga
oh, do you have something that's the same?
we have called the doublel stacker which is pretty much the same thing ga
do you also have mc chicken?
no we dont that s all mcdonalds ga
but, can't you go to the mac drive and get that for me, so i can order that with something from the burger king?
no bye (hung up) ga or sk
Doe zelf danquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:56 schreef SlimShady het volgende:
bel een ruitenwinkel en vraag of ze Windows Vista hebben
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:33 schreef Biogarde het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:56 schreef SlimShady het volgende:
bel een ruitenwinkel en vraag of ze Windows Vista hebben
users die te tam zijn om zelf ff te bellen en het resultaat te postenquote:
This is michael Scofield speakingquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:08 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
mja als 911 niet gaat doe ik FBI anders weliemand een leuk verhaaltje om ze aan de lijn te houden ?
Onleesbaar, host ergens anders.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:33 schreef Biogarde het volgende:
![]()
Ja kan best wel, maar ik vond het wel leuk om het droog vanuit het nederlands naar engels te vertelen, net als butter flowersquote:Op maandag 14 april 2008 23:05 schreef star_gazer het volgende:
Horse flowersDie dingen heten toch dandelions ofzo
Lol..quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:16 schreef deepart het volgende:
thank you .. dialing .. ca 5973 (F) ringing 1... (male) ard help line ga
hello this is john
you guys sell some wodka?
...
okay give us a call back later after you sobered up a little and make sense we will see what we can do to get you help (hung up) ga or sk![]()
Had ik maar niet geklikt, ik wilde nog wel op tijd naar bed gaanquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:13 schreef Fatihtjuh het volgende:
Tvp
Lollig topic trouwens
Apple Store bellen en vragen of ze nog een Sony Vaio met Microsoft Windows Vista in voorraad hebben
quote:(male) we do net sell windows vista we are actually a apple store so we don't sell windows.
you should try best buy or electronic media. bye.
quote:Op vrijdag 11 april 200814:38 schreef LogicalPsycho het volgende:
[afbeelding]
Niet echt een succes dus [afbeelding]
En waar heb je die laten bezorgen?quote:
Hele topic gelezen, maar deze sloeg echt ALLES!quote:
Thanks.quote:Op dinsdag 15 april 2008 05:17 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Hele topic gelezen, maar deze sloeg echt ALLES!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
"I wanna wrap it all around me" ofzo, godverkut lui op stage kijken me aan terwijl ik opeens hardop moest lachen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |