Kijken hoe lang het duurt eer hij doorflipt zonder zijn dagelijkse jonco's.quote:
Ik doe heel hard met je meequote:Op donderdag 10 april 2008 21:22 schreef Dementor het volgende:
Mijn god ik kots hier dus ff heeeeeel hard.
De rat kon natuurlijk niet achter blijven stel je voor.
Dit is dus +1 en daarna -1.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die blijft niet lang, kan niet zonder zijn jointquote:
a, joh, das toch alleen maar in evenwicht?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:22 schreef Dementor het volgende:
Mijn god ik kots hier dus ff heeeeeel hard.
De rat kon natuurlijk niet achter blijven stel je voor.
Dit is dus +1 en daarna -1.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uhhh..B wilde toch zo graag een trio..quote:Op donderdag 10 april 2008 21:24 schreef Scandalous het volgende:
Gaat Kenneth nu tegenover B&A slapen? Wat lijkt me dat genant, neuken met je broer erbij
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:16 schreef coldstar het volgende:
De verhalen dat Brain en Amanda voorgetrokken worden, kunnen nu naar het land der fabelen. Sebastiaan, een vriend van Huub blijft tot zondag logeren.
Kenneth krijgt hem niet meer omhoog door de drugs.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:27 schreef Scandalous het volgende:
Nou, dan maar hopen dat Amanda vreemdgaat met Kenneth
Nou niet dus maar zoals Brian zou zeggen coldstar zit in een tunnelvisie.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whahahaha, lul dat nu nog maar eens recht![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub: Het beangstigende van de twee broers is, is dat Brian de slimste is ....
Kunnen ze weer gebruiken voor het oliegevecht..alles heeft een redenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kenneth krijgt hem niet meer omhoog door de drugs.
En mocht die klaar komen, dan spuit die hasjolie
En hij houdt van anale sexquote:Op donderdag 10 april 2008 21:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhhh..B wilde toch zo graag een trio..
Weet jij 100% zeker dat Stijn terug is????quote:Op donderdag 10 april 2008 21:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou niet dus maar zoals Brian zou zeggen coldstar zit in een tunnelvisie.
Ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Weet jij 100% zeker dat Stijn terug is????
Ik denk dat die twee elkaar heel goed zouden kunnen begrijpenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou niet dus maar zoals Brian zou zeggen coldstar zit in een tunnelvisie.
Wil je dat soort nonsens niet meer quoten, lees ik het alsnogquote:Op donderdag 10 april 2008 21:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whahahaha, lul dat nu nog maar eens recht![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kunnen ze weer gebruiken voor het oliegevecht..alles heeft een reden
wat een ellende ik trek dat niet zo langquote:Op donderdag 10 april 2008 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik trek die glijstem van Brain niet maar dat hoge stemmetje van Kenniet is nog erger....en dat tot maandag.
Ik lach me kapot hierquote:Op donderdag 10 april 2008 21:30 schreef Lobasca het volgende:
Kunnen ze weer gebruiken voor het oliegevecht..alles heeft een reden
The Matrixquote:Op donderdag 10 april 2008 21:32 schreef Disana het volgende:
Hoe heet die tent in Nijmegen nou ook alweer waar Amanda gaat paaldansen? Maxis, Maxim... zet ik hem ook nog even in de OP.
The Matrixquote:Op donderdag 10 april 2008 21:32 schreef Disana het volgende:
Hoe heet die tent in Nijmegen nou ook alweer waar Amanda gaat paaldansen? Maxis, Maxim... zet ik hem ook nog even in de OP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |