Kijken hoe lang het duurt eer hij doorflipt zonder zijn dagelijkse jonco's.quote:
Ik doe heel hard met je meequote:Op donderdag 10 april 2008 21:22 schreef Dementor het volgende:
Mijn god ik kots hier dus ff heeeeeel hard.
De rat kon natuurlijk niet achter blijven stel je voor.
Dit is dus +1 en daarna -1.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die blijft niet lang, kan niet zonder zijn jointquote:
a, joh, das toch alleen maar in evenwicht?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:22 schreef Dementor het volgende:
Mijn god ik kots hier dus ff heeeeeel hard.
De rat kon natuurlijk niet achter blijven stel je voor.
Dit is dus +1 en daarna -1.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uhhh..B wilde toch zo graag een trio..quote:Op donderdag 10 april 2008 21:24 schreef Scandalous het volgende:
Gaat Kenneth nu tegenover B&A slapen? Wat lijkt me dat genant, neuken met je broer erbij
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:16 schreef coldstar het volgende:
De verhalen dat Brain en Amanda voorgetrokken worden, kunnen nu naar het land der fabelen. Sebastiaan, een vriend van Huub blijft tot zondag logeren.
Kenneth krijgt hem niet meer omhoog door de drugs.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:27 schreef Scandalous het volgende:
Nou, dan maar hopen dat Amanda vreemdgaat met Kenneth
Nou niet dus maar zoals Brian zou zeggen coldstar zit in een tunnelvisie.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whahahaha, lul dat nu nog maar eens recht![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub: Het beangstigende van de twee broers is, is dat Brian de slimste is ....
Kunnen ze weer gebruiken voor het oliegevecht..alles heeft een redenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kenneth krijgt hem niet meer omhoog door de drugs.
En mocht die klaar komen, dan spuit die hasjolie
En hij houdt van anale sexquote:Op donderdag 10 april 2008 21:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhhh..B wilde toch zo graag een trio..
Weet jij 100% zeker dat Stijn terug is????quote:Op donderdag 10 april 2008 21:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou niet dus maar zoals Brian zou zeggen coldstar zit in een tunnelvisie.
Ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Weet jij 100% zeker dat Stijn terug is????
Ik denk dat die twee elkaar heel goed zouden kunnen begrijpenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou niet dus maar zoals Brian zou zeggen coldstar zit in een tunnelvisie.
Wil je dat soort nonsens niet meer quoten, lees ik het alsnogquote:Op donderdag 10 april 2008 21:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whahahaha, lul dat nu nog maar eens recht![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kunnen ze weer gebruiken voor het oliegevecht..alles heeft een reden
wat een ellende ik trek dat niet zo langquote:Op donderdag 10 april 2008 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik trek die glijstem van Brain niet maar dat hoge stemmetje van Kenniet is nog erger....en dat tot maandag.
Ik lach me kapot hierquote:Op donderdag 10 april 2008 21:30 schreef Lobasca het volgende:
Kunnen ze weer gebruiken voor het oliegevecht..alles heeft een reden
The Matrixquote:Op donderdag 10 april 2008 21:32 schreef Disana het volgende:
Hoe heet die tent in Nijmegen nou ook alweer waar Amanda gaat paaldansen? Maxis, Maxim... zet ik hem ook nog even in de OP.
The Matrixquote:Op donderdag 10 april 2008 21:32 schreef Disana het volgende:
Hoe heet die tent in Nijmegen nou ook alweer waar Amanda gaat paaldansen? Maxis, Maxim... zet ik hem ook nog even in de OP.
en ??? is dat voordeel of nadeel voor Huub.quote:
Daar ben ik dan heeeeeeeeel erg blij mee!quote:
Ach, hij gebruikt nu de achtergebleven methadon van Mike......handig.quote:
Dat zal de Matrixx wel zijn...quote:Op donderdag 10 april 2008 21:32 schreef Disana het volgende:
Of het nou je broer, je vriend, of 20.000streamers zijn....maakt dat wat uit? Volgens mij hebv ik hier vaak gelezen dat met sex toch niets mis is.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:24 schreef Scandalous het volgende:
Gaat Kenneth nu tegenover B&A slapen? Wat lijkt me dat genant, neuken met je broer erbij
Nou moest ik toch even lachenquote:
Ikke.quote:
Daar mag hij dan wel een avond voor uit trekkenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:37 schreef Scandalous het volgende:
Kenneth legt het verschil tussen een ezel en een paard uit aan Amanda
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, hij gebruikt nu de achtergebleven methadon van Mike......handig.
Slappe hap, dit is gewoon een filmpje van de Tien site.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:37 schreef Dementor het volgende:
http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=18497&format=3&user=%3Cwm-token-username/%3E
Beelden van achter..
Neemt ie een pilletje van Brianquote:Op donderdag 10 april 2008 21:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
maar waarschijnlijk blowde hij om zijn agressie in bedwang te houden, it runs in the family, dus dat belooft nog wat
Als Sebastiaan weg is komt Joris ook nogquote:Op donderdag 10 april 2008 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat Joris voor Huub zou komen![]()
En waar slaapt de broer van de ayatollah?
Dus? ik kwam het toevallig tegen.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Slappe hap, die staan beelden gewoon op de Tien site.
Gaan we die er in houden ....quote:Op donderdag 10 april 2008 21:33 schreef Lobasca het volgende:
Jeeeeeeeeezus..wat een benepen stemmetje heeft Kenniet
mooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 10 april 2008 21:39 schreef mazaru het volgende:
dat ze gewoon door gaan
Vanwege zijn stem voel ik ook wel iets voor Kermit.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaan we die er in houden ....
Ik denk dat je Sebastiaan niet moet onderschatten. Daarnaast zie je het enorme contrast tussen gezelligheid en enorme stupiditeit.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:40 schreef Disana het volgende:
Da's toch gewoon niet in verhouding, Sebastiaan en die sneak van een Kenneth? Ik had veel liever Joris gezien, of desnoods Hedda.
Kenniet stond net achter dellie..ze dacht dat het Rat was, de stemmen lijken op elkaar..quote:Op donderdag 10 april 2008 21:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaan we die er in houden ....
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanwege zijn stem voel ik ook wel iets voor Kermit.
Misschien hebben jij en Yvonne gelijk. Maar ik krijg nog geen hoogte van Sebastiaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat je Sebastiaan niet moet onderschatten. Daarnaast zie je het enorme contrast tussen gezelligheid en enorme stupiditeit.
Ze vind hem meer dan leuk!quote:Op donderdag 10 april 2008 21:45 schreef Scandalous het volgende:
Die smoel van AmandaOkeeeeejjj
Gesellig
Die is zóóóóóó lekker!!quote:Op donderdag 10 april 2008 21:44 schreef Scandalous het volgende:
MitchZoveel over gehoord en nog nooit gezien
En Amanda zit er knap onderdanig bij ..quote:Op donderdag 10 april 2008 21:44 schreef Lady-night het volgende:
Brian is hier echt niet blij mee hoor....hij is al opgefokt
IK BEN HET TOTALLY MET JE EENS oh capsquote:
Is dat nieuw? Kruipen, knielen, en zonder camera's aan de halsbandquote:Op donderdag 10 april 2008 21:47 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
En Amanda zit er knap onderdanig bij ..
ik weet het niet meer precies.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
ik dacht dat Mitch ruzie had met DGK..... waarom is hij er eigenlijk uitgegaan.... ?
Ja, Mitch erbij, Brian gaat dit niet trekken, Aman aan de drank, geniaalquote:Op donderdag 10 april 2008 21:43 schreef yvonne het volgende:
het is juist een meesterlijke zet die kennetniet in de Kooi!
Brian moet broerlief in de gaten houden, kan niet neuken met broerlief erbij, aman die over kennetnogniet heen gaat kwijlen, nee, prima geregeld juist!
inderdaadquote:
Proost yvonne..en blijf nu eens ff hangen!!quote:Op donderdag 10 april 2008 21:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, Mitch erbij, Brian gaat dit niet trekken, Aman aan de drank, geniaal
Hij kwam slechts een avondje, zei hij netquote:Op donderdag 10 april 2008 21:50 schreef Dementor het volgende:
Amanda word gek
Brian trekt dit niet hopelijk blijft Mitch slapen!
Allemaal mannen voor Aman, ze straalt, zo kijkt ze nooit naar Brianquote:Op donderdag 10 april 2008 21:49 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet haast niet meer waar ik cappen moet!
Er gebeurt ineens zo veel![]()
Ik proost ook meequote:Op donderdag 10 april 2008 21:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Proost yvonne..en blijf nu eens ff hangen!!
Ja joh, ik lurk tochquote:Op donderdag 10 april 2008 21:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Proost yvonne..en blijf nu eens ff hangen!!
En dan dit er tegenover.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik proost ook mee![]()
Amanda's stralende gezicht
Mooie caps Prospera.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |