Dat wil ik dus ook weten! Mooie foto's, Danny!
Ik zou gisteravond naar de voorstelling zijn gegaan maar dat ging dus niet door vanwege het castfeestje. Heb ervoor gekozen om de kaartjes niet om te boeken. Ik kon het retour-geld wel gebruiken en daarbij kwam ook dat ik als alternatief (mijns inziens) slechtere plaatsen zou hebben. Carré is verder weg en zowel wat kaartjes als het parkeren betreft nog duurder. Dus helaas, geen NL Les Mis meer voor mij. Volgende maand ga ik weer naar Londen en ik ben toch wel weer heel benieuwd hoe de staat van de Londen productie nu is. Dus grote kans dat ik 'm dan weer zie, hoef ik toch niet af te kicken.

Ik heb trouwens gelezen dat ze voor de resterende voorstellingen nog een NIEUWE Thénardier aan gaan stellen. Iemand die niet 'uit het vak' komt, een echte BN'er en een waarvan mensen niet zouden verwachten hem in deze rol (of überhaupt op het podium) te zien.
Mijn gok: Jack van Gelder, omdat hij schijnbaar geen slechte zanger is en hij onlangs nog gesignaleerd was op een rode loper temidden van musicalmensen. Hij hintte ook ooit in een interview dat hij auditie ergens voor had gedaan.