Als je niet weet wat de bedoeling is, zou je ook de vorige 9 topics kunnen bekijkenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:56 schreef MASD het volgende:
Moet je in dit topic gewoon plaatjes van een andere site hier posten? Beetje nutteloos lijkt mij, je kunt immers ook op die site kijken. Is het niet beter om dit soort dingen hier zelf te maken?
Hahaha die 1equote:
De mijne heeft ook een voorkeur voor kartonnen dozenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:
Ceilingcat is Godquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:56 schreef ToT het volgende:
(Maar wie pwned nou wie? Is ceilingkat hoger dan longcat of andersom?)
quote:
zo zielig!quote:
Die eerstequote:Op vrijdag 11 april 2008 12:54 schreef Game_Error het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerstequote:Op maandag 14 april 2008 22:34 schreef Noodly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
+1 voorspelbaarquote:
Wat voor beest is dat eigenlijk? Ik vind ;m wel fascinerend.quote:
ik denk een paardquote:Op donderdag 17 april 2008 11:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat voor beest is dat eigenlijk? Ik vind ;m wel fascinerend.
quote:
quote:
op de een of andere manier doet serious kitten me aan jou naam denkenquote:Op zondag 20 april 2008 13:21 schreef Yoda87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de jonge uitvoering
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2008 17:30 schreef jusdOrange het volgende:
Jammer dat de tekst over het missende pootje gaat.
Serious Yodaquote:Op zondag 20 april 2008 16:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
op de een of andere manier doet serious kitten me aan jou naam denken![]()
zijn gezichtsuitdrukking lijkt erop
Verder uitzoomen, valt zo niet op.quote:Op zondag 20 april 2008 17:29 schreef IedeK. het volgende:
Zoals je misschien wel ziet, mist de kat van mijn buren, die ik hierboven geplaatst heb, zijn rechter-voorpoot.
Die moest geamputeerd worden toen ie een keer was overreden door een auto.![]()
Daarom nog 1'tje:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2008 18:40 schreef jna het volgende:
Het was mij niet eens opgevallen dat ie een pootje miste. Heb je geen foto dat ie staat? de tekst is zeker wel goed
Of natuurlijk Monthy Python and the Holy Grail, waar Jeff Dunham die grap vandaan heeft gejatquote:Op zondag 20 april 2008 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
HahaDies leuk. Vooral als je dus Achmed the dead terrorist gezien hebt.
Oh.. dat wist ik niet.quote:Op zondag 20 april 2008 19:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Of natuurlijk Monthy Python and the Holy Grail, waar Jeff Dunham die grap vandaan heeft gejat![]()
![]()
Ik had net ook een serie zelfgemaakte (op de ceiling cat na), ik wil ook erkenningquote:
Niet per se. Mijn kat eet Thaise schotels en pikt ook met plezier stukjes kip met cayennepeper uit de pan.quote:
Vind em ook best prachtigquote:
wat voor leguaan bedoelde ik.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:16 schreef ToT het volgende:
Leguaan ja, een kameraad van me heeft er 2 als huisdier.
Het is het beste om ze in een terrarium te houden, maar dan moet die wel friggin' groot zijn.
Los in de huiskamer kan ook, maar dan moet het er wel altijd lekker warm zijn en moet het ook ergens naar een warm plekje toe kunnen gaan. (Dan groeien ze trouwens wel minder hard dan als je ze in een terrarium hebt en ze kunnen vitaminegebrek krijgen door een verlaagde eetlust wegens te lage temperaturen.)
quote:
quote:
Gooi ze hier neer. Er zijn vast wel wat creatieve geesten die er iets mee kunnenquote:Op donderdag 24 april 2008 07:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Dies goed gevonden.
Ik heb ook een aantal foto's, maar ik kan nooit zo makkelijk leuke tekst bedenken.
Eens, die andere is al tof, maar een text bij beide katten zou helemaal geweldig zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 11:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gooi ze hier neer. Er zijn vast wel wat creatieve geesten die er iets mee kunnen
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:30 schreef Under_Score het volgende:
[ afbeelding ]
beste wat ik zo kon verzinnen
Hehequote:
quote:
die is wel goed hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:30 schreef Albert86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt, wist niks beters
quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:28 schreef ryangozer het volgende:
Oke niet zon plaatje maar deze is wel zo leuk dat jullie het me wel vergeven
Aant einde moek registreren enzulksquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:53 schreef Noodly het volgende:
Quiz: Welke lolcat ben jij?
Your Score: Lion Warning Cat, 67% Affectionate, 54% Excitable, 46% Hungry
[ afbeelding ]
Hoeft niet, als je gewoon bij het registratieformulier zonder iets in te vullen op 'You're done!' klikt krijg je gewoon je score.quote:
62% Affectionate, 43% Excitable, 48% Hungryquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:21 schreef sir_DERFEL het volgende:
Jouw Score: Longcat
64% Affectionate, 42% Excitable, 48% Hungry
[ afbeelding ]
Longcat!!
150% Affectionate, 120% Excitable, 130% Hungryquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:28 schreef TheSorrow het volgende:
Jouw Score: Pwnz0r Cat
100% Affectionate, 100% Excitable, 100% Hungry
Je kat heeft niet eens een naam manquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:31 schreef vdvorst het volgende:
[..]
150% Affectionate, 120% Excitable, 130% Hungry
IK WIN nogaltijd
Ik snap hem niet denk ikquote:Op zondag 27 april 2008 19:31 schreef WurM het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt, maar zowel foto als kat zijn niet van mij, maar van n kennis...
quote:
Het is een jong katertje die al zn delen nog heeft. Zoals ik het zie, 'wijst' en kijkt-ie naar zn zaakje...?quote:Op zondag 27 april 2008 22:09 schreef TheSorrow het volgende:
Het zal wel boven ons niveau zijn denk ik.
Ik kijk toch niet naar kattenzaakjes mên!quote:Op zondag 27 april 2008 23:05 schreef WurM het volgende:
[..]
[..]
Het is een jong katertje die al zn delen nog heeft. Zoals ik het zie, 'wijst' en kijkt-ie naar zn zaakje...?
Maar goed, misschien is deze leuker:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 april 2008 07:56 schreef SG-sam het volgende:
Ooo deze is ook erg leuk, maar eerst voor iedereen die het verhaal van de bucket niet kent:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"WAZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH????"quote:Op maandag 28 april 2008 02:34 schreef NoVaRaGnA het volgende:
kunnen jullie hier iets mee?[i
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 april 2008 02:34 schreef NoVaRaGnA het volgende:
kunnen jullie hier iets mee?[i
[ afbeelding ]
quote:
Mijn excusesquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:57 schreef nokwanda het volgende:
Dat lijkt meer op "Happy cat haz Breezah"
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|