Verder uitzoomen, valt zo niet op.quote:Op zondag 20 april 2008 17:29 schreef IedeK. het volgende:
Zoals je misschien wel ziet, mist de kat van mijn buren, die ik hierboven geplaatst heb, zijn rechter-voorpoot.
Die moest geamputeerd worden toen ie een keer was overreden door een auto.![]()
Daarom nog 1'tje:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2008 18:40 schreef jna het volgende:
Het was mij niet eens opgevallen dat ie een pootje miste. Heb je geen foto dat ie staat? de tekst is zeker wel goed
Of natuurlijk Monthy Python and the Holy Grail, waar Jeff Dunham die grap vandaan heeft gejatquote:Op zondag 20 april 2008 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
HahaDies leuk. Vooral als je dus Achmed the dead terrorist gezien hebt.
Oh.. dat wist ik niet.quote:Op zondag 20 april 2008 19:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Of natuurlijk Monthy Python and the Holy Grail, waar Jeff Dunham die grap vandaan heeft gejat![]()
![]()
Ik had net ook een serie zelfgemaakte (op de ceiling cat na), ik wil ook erkenningquote:
Niet per se. Mijn kat eet Thaise schotels en pikt ook met plezier stukjes kip met cayennepeper uit de pan.quote:
Vind em ook best prachtigquote:
wat voor leguaan bedoelde ik.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:16 schreef ToT het volgende:
Leguaan ja, een kameraad van me heeft er 2 als huisdier.
Het is het beste om ze in een terrarium te houden, maar dan moet die wel friggin' groot zijn.
Los in de huiskamer kan ook, maar dan moet het er wel altijd lekker warm zijn en moet het ook ergens naar een warm plekje toe kunnen gaan. (Dan groeien ze trouwens wel minder hard dan als je ze in een terrarium hebt en ze kunnen vitaminegebrek krijgen door een verlaagde eetlust wegens te lage temperaturen.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |