heb je wel teruggepraat, of heb ik in plaats daarvan in dit topic gereageerd?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:48 schreef Houtspeer het volgende:
Ze heeft duidelijk interesse, ze kijkt me steeds aan.
Ik heb aan haar gevraagd wat ze van de koffie hier vindt. "De koffie hier is echt lekker!" Zegt ze.
Nu moet TS zichzelf even aftrekken in de gesloten afdeling van de bibliotheek hoor, stoor hem niet!quote:Op donderdag 10 april 2008 18:50 schreef Grumpey het volgende:
en toen was het uur voorbij en blijft TS met lege handen
Geniaal. Ik zou zo meegaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:01 schreef Falalalan het volgende:
[..]
Okee... ik kan me voorstellen dat je dus even niet meer zo creatief bent als gewoonlijk, Houtspeer. Omdat je haar leuk vindt.
Bovenstaande gelezen hebbende, dat ze de biblio-koffie lekker vindt, dacht ik zelf aan zoiets:
Jij: "Hmm, jammer..."
Zij (hopelijk): "Hoezo?"
Jij: "Ik dacht net, ik vraag je straks mee voor een kopje elders, maar dan heb je vast al sloten op. Bovendien is die andere koffie misschien wel helemaal niet lekker. Wat voor indruk moet dat achterlaten?"
Of:
Jij, straks: "Heb je misschien zin om met mij de koffie elders ook eens te gaan proeven?"
quote:Hoi lieve (haarnaam), met die knappe gozer uit de bieb. Geef nu maar alvast je nummer, want je kan het wel leuk uitstellen, maar mij zie je wel op je feestje
Als je de hele tijd al zo met haar hebt gepraat moet je dat berichtje vooral achterlaten dan valt ze daar kennelijk op.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:20 schreef Houtspeer het volgende:
Nou dat was leuk
Ze is nu weg en ik ben nog steeds hier. Dat zegt zeker al wat? hihi
Ik heb haar Hyves en ze liet mij beloven dat ik nu een berichtje achterlaat zodat ze het vanavond kan lezen. Ik heb geen Hyves en daarop reageerde ze dat ik een nieuwe moest maken met de naam "Leuke-jongen-uit-de-bieb". Dat zegt genoeg vind ik. En als mijn berichtje leuk genoeg is, nodigt ze me uit op haar feestje volgende week zaterdag
BS natuurlijk, ik heb er een goed gevoel over, Houtspeer krijgt een nieuw liefje denk ik!
Ik ga de volgende berichtje achterlaten:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |