dit en niet andersquote:Op donderdag 10 april 2008 18:02 schreef cerror het volgende:
Swaffel d'r blauw.
idd, dan heb je later alle tijd om er wat leuks van te makenquote:Op donderdag 10 april 2008 18:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zorg dat je haar niet meer kwijt raakt, dus MSN/06/Naam/Hyves etc.
Nee, juist niet vragen, anders laat je zien dat je terugdeinst, wat maakt een vriendje nou uit?quote:Op donderdag 10 april 2008 18:28 schreef controlaltdelete het volgende:
vergeet niet te informeren of ze al een vriendje heeft anders kan al de moeite wel eens voor niks zijn geweest.
Het is niet zo dat ze steeds kijkt omdat jij steeds kijkt?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:48 schreef Houtspeer het volgende:
Ze heeft duidelijk interesse, ze kijkt me steeds aan.
Magnetronmaaltijdquote:Op donderdag 10 april 2008 18:45 schreef TheSorrow het volgende:
Wie gaat er in godsnaam rond etenstijd in de bib internetten!
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:46 schreef Re het volgende:
wat dacht je van contact maken in real life ipv als contactgestoorde iedereens mening te vragen op het internet
heb je wel teruggepraat, of heb ik in plaats daarvan in dit topic gereageerd?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:48 schreef Houtspeer het volgende:
Ze heeft duidelijk interesse, ze kijkt me steeds aan.
Ik heb aan haar gevraagd wat ze van de koffie hier vindt. "De koffie hier is echt lekker!" Zegt ze.
Nu moet TS zichzelf even aftrekken in de gesloten afdeling van de bibliotheek hoor, stoor hem niet!quote:Op donderdag 10 april 2008 18:50 schreef Grumpey het volgende:
en toen was het uur voorbij en blijft TS met lege handen
Geniaal. Ik zou zo meegaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:01 schreef Falalalan het volgende:
[..]
Okee... ik kan me voorstellen dat je dus even niet meer zo creatief bent als gewoonlijk, Houtspeer. Omdat je haar leuk vindt.
Bovenstaande gelezen hebbende, dat ze de biblio-koffie lekker vindt, dacht ik zelf aan zoiets:
Jij: "Hmm, jammer..."
Zij (hopelijk): "Hoezo?"
Jij: "Ik dacht net, ik vraag je straks mee voor een kopje elders, maar dan heb je vast al sloten op. Bovendien is die andere koffie misschien wel helemaal niet lekker. Wat voor indruk moet dat achterlaten?"
Of:
Jij, straks: "Heb je misschien zin om met mij de koffie elders ook eens te gaan proeven?"
quote:Hoi lieve (haarnaam), met die knappe gozer uit de bieb. Geef nu maar alvast je nummer, want je kan het wel leuk uitstellen, maar mij zie je wel op je feestje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |