abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57965885
Ze willen niet dat jij je minderwaardig voelt!
pi_57965911
Is er een verband tussen 'hoogopgeleid' en 'slim' dan?
pi_57968597
je dom voordoen is eigenlijk heel efficient en effectief
  donderdag 10 april 2008 @ 23:14:43 #64
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_57970255
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:29 schreef hsn het volgende:
Mensen die veel kunnen onthouden en daardoor een zwaardere studie afmaken hoeven niet perse intelligent te zijn.

Ik irriteer me er aan als deze personen dan nog gaan opscheppen over hun studie terwijl ze de meest domme dingen doen en erg dom overkomen, tenzij ze zich bewust anders voordoen.
Onze taal beheers je helaas nog niet al te goed
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:13 schreef PAA-053 het volgende:
Is er een verband tussen 'hoogopgeleid' en 'slim' dan?
Ja, er zijn altijd uitzonderingen maar er is een zeer sterke correlatie tussen IQ en opleidingsniveau. Ongetwijfeld zullen veel laagopgeleiden op deze post reageren en zeggen dat ze een IQ van 150 hebben maar toch zijn blijven steken op VMBO.
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_57971366
quote:
Op donderdag 10 april 2008 16:06 schreef hsn het volgende:

[..]

Bullshit.

Als je iets nuttigs te doen hebt ga je echt niet je tijd verdoen aan spelfouten corrigeren op forums. Dat ik er op in ga bewijst dat ik me verveel hier..
Het is geen spelfout.
anonieme razernist
pi_57971680
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:14 schreef Stigma het volgende:

Ja, er zijn altijd uitzonderingen maar er is een zeer sterke correlatie tussen IQ en opleidingsniveau.
Ssstt niet zeggen! We zijn allemaal gelijk!! Ik ben oke en jij bent oke!!
  vrijdag 11 april 2008 @ 00:05:42 #67
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_57971815
Domme blondjes met een hoog iq
pi_57972217
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:14 schreef Stigma het volgende:
Ongetwijfeld zullen veel laagopgeleiden op deze post reageren en zeggen dat ze een IQ van 150 hebben maar toch zijn blijven steken op VMBO.
*meldt zich.

Ik had gewoon geen zin om te leren maar ik kan het wel gewoon hoor. Ik typ nu ook gewoon foutloos nederlands.
pi_57972788
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:47 schreef katerwater het volgende:
Een verstandige vrouw die zich verschuilt achter een kleinemeisjes-mentaliteit is eigenlijk erg slim:

Ze kan er onwijs veel mee bereiken in een bedrijf vol eikels van mannen.
Op andere plaatsen zou het niet pakken, maar dan switched ze gewoon om naar haar gewone omgangsvorm.
We have a winner!

Alleen da's maar een deel. Ik ken d'r ook die zijn gewoon écht niet slim, afgezien van hun beperkte vakgebied.
pi_57973198
.me is een trotse MBO'er.
  vrijdag 11 april 2008 @ 09:02:09 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57975435
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 01:42 schreef F04 het volgende:
.me is een trotse MBO'er.
Trots en MBO is een contradictio in terminis .
Niet meer actief op Fok!
pi_57975649
Hoorde laatst een verhaal dat er veel meiden die HBO of Uni doen, dit alleen doen om een goed opgeleide kerel aan de haak te slaan, zodat ze later niet zelf hoeven te werken... Erg toch?
Dus ja, dan moeten ze even een paar jaar flink hun best doen ook al zijn ze misschien wel stukken minder intelligent, maar dan kunnen ze de rest van hun leven thuis zitten. Ik moet er niet aan denken!!
  vrijdag 11 april 2008 @ 09:18:49 #73
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57975706
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:14 schreef mirannie het volgende:
Hoorde laatst een verhaal dat er veel meiden die HBO of Uni doen, dit alleen doen om een goed opgeleide kerel aan de haak te slaan, zodat ze later niet zelf hoeven te werken... Erg toch?
Dus ja, dan moeten ze even een paar jaar flink hun best doen ook al zijn ze misschien wel stukken minder intelligent, maar dan kunnen ze de rest van hun leven thuis zitten. Ik moet er niet aan denken!!
Jij hebt liever een laag opgeleide kerel die je slaat en naar drank ruikt?
The End Times are wild
pi_57975731
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtalieloe

Doei.
pi_57975815
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:14 schreef mirannie het volgende:
dat méén je niet?

al stond ik laatst in de bus richting Uni, zit zo'n HBO-alto-miep te vertellen:

"Ja, ik wil toch echt dit jaar wel aan kinderen beginnen ok, dan loop ik wel tegen mn afstuderen aan met een dikke buik, maarja, wil toch echt niet langer wachten.. Lekker thuis tutten met de kleine, en Steef die heeft tegen die tijd wel een vaste baan..."

en vervolgens stapte ze uit..

Doei.
pi_57975901
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:25 schreef Faithy het volgende:

[..]

dat méén je niet?

al stond ik laatst in de bus richting Uni, zit zo'n HBO-alto-miep te vertellen:

"Ja, ik wil toch echt dit jaar wel aan kinderen beginnen ok, dan loop ik wel tegen mn afstuderen aan met een dikke buik, maarja, wil toch echt niet langer wachten.. Lekker thuis tutten met de kleine, en Steef die heeft tegen die tijd wel een vaste baan..."

en vervolgens stapte ze uit..

Behoorlijk slim om te doen wat je zelf wil als dat afwijkt van hetgeen wat er van je 'verwacht' wordt.
pi_57975975
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:12 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Als ik iemand iets hoor zeggen over ' mensen die een lastige studie gedaan hebben en toch dom overkomen' vraag ik mij altijd iets af. Komen die personen echt dom over? Of is diegene die ze dom noemt het gewoon niet met ze eens?

Ik ken ook veel mensen die een lastige studie gedaan hebben, en die meningen hebben die naar mijn idee echt niet horen bij universitair opgeleiden. Heel extreem rechts of links denken, vast blijven houden aan een religieus gedachtegoed, extreme starheid in denken..

Maar heb je het al ' Mijn idee' . Ik heb dus een mening over hoe een hoger opgeleide zou moeten denken. Zij hebben vast ook een idee daar over. Zijn zij nou dom omdat ze hun manier van denken (en daaruit voortvloeiend, hun mening) niet strookt met die van mij??
Wat er in iemands hoofd afspeelt kan ik niet zien maar wat iemand doet wel. Zo heb je bijvoorbeeld mensen die allerlei leningen afsluiten en geld van mensen lenen om een dure auto te kopen terwijl ze nog studeren en nauwelijks geld hebben, zichzelf in allerlei schulden storten dus. Waar is dit voor nodig als student? Het is toch dom om op je 21e al 5000 euro aan schulden te hebben? Terwijl je nog 3 jaar moet studeren bijvoorbeeld. Dit versta ik onder dom gedrag. Ik heb het niet over de karakter van iemand.
pi_57976064
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef Lakitu het volgende:
Ik doe gymnasium, en geloof me, er zitten zo veel domme meisjes.
Gelukkig zat ik dan op het VMBO, daar had je tenminste wijven met een beetje IQ.

Op ons werk ook, keukenmeiden.
De VMBO chicks snappen het in 1 dag, en een paar keukenjongens van het HBO snapten het ook gelijk in het begin. Maar die VWO'ertjes zijn te dom om nog na 4 dagen werken te leren dat ze op die fucking computer op de entertoets moeten drukken, hoe het systeem werkt e.d. Althans, dat is wat mn manager zei (ik zie het ook).

En geloof me, de raarste mensen zitten op een heel hoog niveau. Dus heb ik liever een lager niveau en ben ik zeer sociaal. Dit zeg ik niet omdat ik MBO doe hoor .

Ik kan ook makkelijk leren, maar ik vind het zo'n tijdverspilling! Je hebt je diploma of je hebt die niet. Dus als ik alles voldoende afrond met een 7 ben ik net zo goed af als iemand met 10'en (werkgevers merken dat toch niet als ze je aannemen)

(Ik heb zoveel te doen Gamen, Kitesurfen, Crossen, Modelbouw, 3D modelering call it call it )

Terechte klacht,
Ze moesten toch zo nodig emanciperen? En vinden ze zelf dat ze niet slimmer mogen zijn als de man? Who de fuck cares
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_57976147
Hobbies zijn grote vijanden van huiswerk/school/opleidingen.

Ik moest ook altijd Gamen (CS), voetballen, tv kijken, tafeltennisen, boksen, chillen etc.

En als ik dan tijd over had..
  vrijdag 11 april 2008 @ 09:53:15 #80
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_57976290
Vooral inderdaad die wijven die na 7 jaar stufi-trekken op de bank babies gaan zitten uitpoepen moeten dood.
pi_57976311
Ach ja. Sommige mensen hebben een diploma communicatie, en schijven alsnog stukjes als:
quote:
27 maart was de grote dag. Fitna werd na maanden van speculatie online gezet op LiveLeak. Heel Nederland stond te trillen op zijn grondvesten. Wat zou deze film teweeg gaan brengen? Rellen van radicaliserende moslims, metro´s die de lucht in zouden gaan, vliegtuigen in gebouwen? Het gehele kabinet keerde zich tegen 1 politici: Wilders.
U weet wel, Geert en zijn meervoudige persoonlijkheid. Daarbij kent madame waarschijnlijk ook het onderscheid tussen regering, kabinet en tweede kamer niet.

Awel, het logje daaronder verklaart:
quote:
Natuurlijk, ik kan een enorm lange log schrijven over mijn stapavontuurtjes, denderende dates, shopsensaties....Maar dat heb ik al zovaak gedaan. Maar ho wacht...Even terugspoelen! Donderdag had ik namelijk een geweldige shopsensatie...Ik heb mijn duurste shirtje ever gekocht! En dat is dan wel weer een mijlpaal. Het kostte slechts 375 euries, maar dan heb je ook wat.
U begrijpt dat ik me kostelijk vermaak met het kind, al baart het me wel zorgen dat ze is afgestudeerd op het HBO, Communicatie, en dan ook nog met achten en negens.
pi_57976369
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Jij hebt liever een laag opgeleide kerel die je slaat en naar drank ruikt?
Nee, natuurlijk niet, maar het gaat mij om de instelling van die meiden. Die studeren alleen maar om de rest van hun leven niet te hoeven werken en te kunnen teren op de zak van hun echtgenoot.
pi_57976373
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:31 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Behoorlijk slim om te doen wat je zelf wil als dat afwijkt van hetgeen wat er van je 'verwacht' wordt.
er wordt juist van je verwacht dat je kinderen krijgt en thuis gaat zitten
waarom ga je nog studeren als je daarna lekker wilt gaan 'moederen' zonder iets aan je diploma te hebben? je krijgt echt niet meer kinderbijslag hoor
Doei.
pi_57976392
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:53 schreef Slarioux het volgende:
Vooral inderdaad die wijven die na 7 jaar stufi-trekken op de bank babies gaan zitten uitpoepen moeten dood.
eensch
Doei.
  vrijdag 11 april 2008 @ 09:59:45 #85
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_57976439
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:21 schreef Nobu het volgende:
Ook wel bekend als psychologiestudentes en PABO-kutjes?
TS had het over hoogopgeleide vrouwen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_57976447
Ik ken ook genoeg hoogopgeleide mannen, die heel erg wijsneuzerig en intelligent proberen over te komen, maar die de plank vaak hopeloos misslaan.

Dat je een universitaire studie volgt betekent nog niet dat je om de haverklap jaargangen van de Volkskrant e.d. hoeft te gaan quoten in gesprekken (ik ken ze echt die dat doen) of je algemene taalgebruik doorspekken met academische termen...

Ik stap ook met mijn hoge hakken en modieus tasje een werkgroep binnen, lees met vriendinnetjes de Glamour of iets anders leeghoofdigs tot de les begint, maar ben net zo hard in mijn discussies als elke pretentieuze volkskrantquotende mannelijke student in de zaal. En dat maakt mij niet per definitie een 'dom wijf', maar gewoon iemand die niet zo hard hoeft te proberen intellectueel over te komen...

[ Bericht 0% gewijzigd door MissGolightly op 11-04-2008 10:15:37 ]
I long to see you in the morning light
I long to reach for you in the night
Stay, lady, stay, stay while the night is still ahead
pi_57976486
als je echt intelligent bent lees je geen glossy's en heb je geen behoefte aan het leven van andere zogenaamd veel coolere mensen dan jij denk ik dan
Doei.
pi_57976546
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:01 schreef Faithy het volgende:
als je echt intelligent bent lees je geen glossy's en heb je geen behoefte aan het leven van andere zogenaamd veel coolere mensen dan jij denk ik dan
Ja, want stel je voor dat je je laat afleiden door 'frivoliteiten' en je niettt 24/7 bezig houdt met de wereldproblematiek...
pi_57976589
dat zeg ik niet, de wereldproblematiek is niet het enige in het leven, maar ik vind Glossy-lezers toch altijd wel een beetje sneu Privé, Weekend, weetikveelwat er niet meer in de leesmap hier op 't werk versleten wordt

wat boeit het nou welk strikje britney nu weer op haar schoenen heeft, of wat paris nu weer op haar volkorencracker heeft gegeten dan liever praten over de wereldproblematiek, want eerdergenoemde is toch wel zó onbelangrijk
Doei.
pi_57976698
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:06 schreef Faithy het volgende:
dat zeg ik niet, de wereldproblematiek is niet het enige in het leven, maar ik vind Glossy-lezers toch altijd wel een beetje sneu Privé, Weekend, weetikveelwat er niet meer in de leesmap hier op 't werk versleten wordt

wat boeit het nou welk strikje britney nu weer op haar schoenen heeft, of wat paris nu weer op haar volkorencracker heeft gegeten dan liever praten over de wereldproblematiek, want eerdergenoemde is toch wel zó onbelangrijk
Ja en nu maak je al een fout door privé, weekend etc. tot Glossy te rekenen (kijk mij eens wijsneuzerig doen!). Wat jantje smit uitvreet kan me ook niets schelen...

Maar ik kan me af en toe ontspannen met het lezen over een celebbruiloftje hier en daar en wie welke it-bag heeft. Ik bedoel, iederéén heeft toch wel een guilty pleasure die niet per se heel intellectueel is...

Mijn studie draait al om de wereldproblematiek, het vrijwilligerswerk waar ik me mee bezig hou óók, laat mij dan lekker de Glamour lezen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')