Wil je niet met me flirten, ik hang als mijn vriendin daarachter komt.quote:
Wat???quote:Op donderdag 10 april 2008 17:26 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een uitdaging? Wat voor uitdaging, een fatsoenlijk antwoord krijgen op je vraag?
Dan zeg je toch gewoon dat ik lesbisch benquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wil je niet met me flirten, ik hang als mijn vriendin daarachter komt.
.
waarom is dit raar?quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ben jij wel een vrouw? Hoe intelligent of dom je ook bent, dit kun je toch niet menen?
als je veel wandelt of loopt om op je plaats van bestemming te komen (goed voor de conditie naar het schijnt) is het ideaalquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:16 schreef zquing het volgende:
[..]
een vrouw op bergwandelschoenen die niet op een berg aan 't wandelen is heeft een volledig gebrek aan smaak
Nee, een echte vent kan omgaan met een slimme, intillegente vrouw. Een beetje dom is toch gewoon lekker...quote:Op donderdag 10 april 2008 15:03 schreef pberends het volgende:
Hoe komt het toch dat een flink gedeelte van de hoogopgeleide wijven toch ontzettend dom overkomen? I just don't get it (Ik ben waarschijnlijk te dom).
Je hebt echt veel van die hoogopgeleide vrouwen met een hoe zou je het omschrijven, een soort "Tralaliiii, tralalaaaaaa"-gedachtegang. Ze hebben schijnbaar wel een hoog IQ om te leren, maar op een of andere manier komen ze als irritante domme wijven over. What the fuck is that?
vooruit dan maar, dan kan 't nog wel, als ze daadwerkelijk een doel dienen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je veel wandelt of loopt om op je plaats van bestemming te komen (goed voor de conditie naar het schijnt) is het ideaalAls ik moet werken of ergens heen ga (uit), dan doe ik mn zwarte gympies aan, maar als ik weet dat ik veel moet lopen mn wandelschoenen
weet ik iig zeker dat ik niet door mn enkel ga (zwakke enkels) of koude poten krijg tijdens een citytrip oid.
Ik draag ze dan ook niet elke dag, naar elke gelegenheid, maar wel zodra ik weet dat ik een eindje moet lopen. Ze zijn dan ook 'elegant' donkerblauw, en niet al te grof, dus wat dat betreft is het nog redelijk 'netjes' ook.
Mn vriend loopt er wel nagenoeg continue op, van hem heb ik dan ook deze slechte/goede* gewoonte overgehouden
Maar als ik een avondje uit ga, uit eten, weetikveel wat, nee, dan doe ik ze niet aan neemaar dat lijkt me vrij logisch
al heb ik ook wel vaak gewoon mijn motorlaarzen aan als ik ergens op de motor heen.
ben en geen zin heb om 'nette' schoenen mee te nemen
* doorhalen wat niet naar jouw smaak is
Niks mis met lekker zittende bergschoenen.quote:Op zondag 13 april 2008 01:05 schreef zquing het volgende:
[..]
vooruit dan maar, dan kan 't nog wel, als ze daadwerkelijk een doel dienen.
Maar ik heb 't hier over het dragen van bruin met oranje bergschoenen naar college, vrijwel iedere dag om ze heel soms af te wisselen met allstars(zulke meisjes heb je bij ons op college)
Op een citytrip zou ik toch kiezen voor enigzins tof uitziende sneakers
maar voor een man is 't volgens mij wel iets makkelijker om toffe schoenen te vinden die nog een beetje lekker lopen ook
goeiemorgenquote:Op zondag 13 april 2008 10:51 schreef MissGolightly het volgende:
Leuk dat dit een topic over schoenen is geworden...
Ik snap trouwens heus wel dat die bergwandelschoenen héérlijk zitten als je veel moet lopen, maar het ziet er gewoon écht niet elegant uit.
Trek dan leuke sneakers aan ofzo.
Waarom???quote:Op zondag 13 april 2008 10:51 schreef MissGolightly het volgende:
Leuk dat dit een topic over schoenen is geworden...
Ik snap trouwens heus wel dat die bergwandelschoenen héérlijk zitten als je veel moet lopen, maar het ziet er gewoon écht niet elegant uit.
Trek dan leuke sneakers aan ofzo.
Ik snap niet dat je als vrouw heerlijk lomp op van die enorme stampers wil lopen, maargoed er zijn natuurlijk genoeg vrouwen die dat wél willen en daar is ook niets mis mee. Het is alleen zo verdomde grappig dat ze wel de hele tijd commentaar hebben op vrouwen die graag mooie schoenen dragen.quote:
Omdat een vrouw met bergschoenen niet het hoofd van de mooiste en sterkste man op hol doet slaan. Daardoor kan ze zich niet met hem voortplanten en hebben haar genen minder kans om te overleven.quote:
Goedemorgen.quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 11:02 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Omdat een vrouw met bergschoenen niet het hoofd van de mooiste en sterkste man op hol doet slaan. Daardoor kan ze zich niet met hem voortplanten en hebben haar genen minder kans om te overleven.
Je loopt toch niet gelijk lomp op bergschoenen? Die dingen zijn ontworpen om goed te kunnen lopen , dat jij dat als lomp ziet is m. i. eerder vreemdquote:Op zondag 13 april 2008 11:01 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je als vrouw heerlijk lomp op van die enorme stampers wil lopen, maargoed er zijn natuurlijk genoeg vrouwen die dat wél willen en daar is ook niets mis mee. Het is alleen zo verdomde grappig dat ze wel de hele tijd commentaar hebben op vrouwen die graag mooie schoenen dragen.
Ik word blij van mooie, hoge pumps die, inderdaad, niet altijd even comfortabel zitten. Maar toch week ik mijn gekwelde voeten 's avonds liever in een voetenbadje dan dat ik de hele dag op van die bergschoenen rond klos...
een medestanderquote:Op zondag 13 april 2008 11:11 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je loopt toch niet gelijk lomp op bergschoenen? Die dingen zijn ontworpen om goed te kunnen lopen , dat jij dat als lomp ziet is m. i. eerder vreemd
Nee inderdaad, je hebt gelijk, het is heel vreemd dat ik bergschoenen niet in het rijtje 'elegant' schoeisel schaar.quote:Op zondag 13 april 2008 11:11 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je loopt toch niet gelijk lomp op bergschoenen? Die dingen zijn ontworpen om goed te kunnen lopen , dat jij dat als lomp ziet is m. i. eerder vreemd
quote:Op zondag 13 april 2008 11:26 schreef N.icka het volgende:
Jammer , ik vind het juist reuze interessant, vraag me altijd af waarom dames hun voeten en rug moedwillig naar de kloten willen helpen onder het mom van elegant kunnen zijn
Zoals al eerder werd gezegd gaat het toch om de balans? Jij beweert nu eigenlijk dat die bergschoenen de enige orthopedisch verantwoorde stappertjes zijn.quote:Op zondag 13 april 2008 11:26 schreef N.icka het volgende:
Jammer , ik vind het juist reuze interessant, vraag me altijd af waarom dames hun voeten en rug moedwillig naar de kloten willen helpen onder het mom van elegant kunnen zijn
Je zei zelf eerder dat je savonds je gekwelde voeten in een voetenbadje stopt. Ik snap dat echt niet . Waarom doe je je voeten dat aan?quote:Op zondag 13 april 2008 11:34 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Zoals al eerder werd gezegd gaat het toch om de balans? Jij beweert nu eigenlijk dat die bergschoenen de enige orthopedisch verantwoorde stappertjes zijn.
Het lijkt me juist beter als je afwisselt. Ik draag hoge pumps, de volgende dag laarzen met een middelhoge hak, de dag erna mijn allstars, in de zomer misschien (hele 'gezonde' birkenstock!) slippertjes. En dat allemaal heel verantwoord, zonder me aan bergschoenen te wagen.
Het is het beste voor je voeten om af te wisselen en je voeten krijgen ook niet echt 'frisse lucht' in die bergschoenen dus volgens mij is dat ook niet helemaal gezond...
Eensch.quote:Op zondag 13 april 2008 12:01 schreef Lakitu het volgende:
Bergschoenen zijn voor potten. En potten moeten we weren uit deze maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |