abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:07:35 #201
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57981827
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:02 schreef BonJovi het volgende:

[..]

dus dat, zeker VIESSSSS
lekker hoor patrick
pi_57982176
Gabri hervat groepstraining

Amsterdam, 11-04-08
Gabri heeft vrijdag de groepstraining hervat. De Spanjaard revalideert nog van een blessure die hem enkele weken aan de kant hield. Wat er verder op de vrijdagtraining gebeurde, zie je hier.
Gabri
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57982187
Sammy Kouf Laat hem maar spelen
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_57982282
quote:
Koster: Het is nog niet gespeeld

AMSTERDAM - Ajax-trainer Adrie Koster heeft de hoop op de dertigste landstitel nog niet opgegeven. Dat zei hij vrijdag tijdens een persconferentie in aanloop naar het voor Ajax cruciale uitduel tegen FC Groningen van aanstaande zondag.

“Er is nog een kans. Zolang het nog niet gespeeld is, houden we ons daaraan vast”, meende Koster. Toch is hij ook realist genoeg om in te zien dat het erg moeilijk wordt om de vijf punten achterstand op PSV in twee duels goed te maken.

“Wij moeten winnen in Groningen. Het is voor ons een finale. En dan nog zijn we afhankelijk van PSV. Zij moeten punten laten liggen tegen Twente. Op zich een moeilijke tegenstander, die de punten ook hard nodig heeft, maar wij hebben ook nog niet gewonnen van Groningen.”

Cruciaal

Mocht PSV punten verspelen tegen Twente, dan worden de laatste duels in de competitie cruciaal. Als PSV gelijkspeelt tegen de Tukkers heeft het een week later op bezoek bij Vitesse genoeg aan een gelijkspel. Bij verlies moeten de Eindhovenaren winnen in Arnhem. Ajax speelt na Groningen thuis nog tegen Heracles.

Gabri

Tegen Groningen kan Koster zeker niet beschikken over Gabri. De Spanjaard trainde vrijdag wel weer mee, maar heeft volgens de trainer nog zeker een week nodig voordat hij speelklaar is. Verder ontbrak verdediger Thomas Vermaelen tijdens de training vanwege een blessure aan zijn lies. Luis Suįrez trainde weer mee, na enkele dagen afwezigheid wegens een kuitblessure. Koster verwacht dat beide spelers zondag tegen Groningen gewoon inzetbaar zijn.

Davids

Ook ging Koster nog even in op een mogelijk langer verblijf van Edgar Davids. De 35-jarige middenvelder is met Ajax in gesprek over een contractverlenging. “Een fitte Davids is een aanwinst voor de ploeg. Uiteindelijk moeten Ajax en Marco van Basten bekijken wat ze met hem willen, maar ik ben positief over de inbreng van Edgar dit seizoen.”

Vorig jaar veroverde PSV het kampioenschap op de laatste speeldag met een 5-1 zege op Vitesse, ten koste van Ajax en AZ.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_57982573
Zal zo wel op Ajax internettv staan denk ik..
pi_57982580
Jeuhj. Volgend jaar in 'nieuw VAK410'. Geen gekut meer met overlopen
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:41:26 #207
52871 Blight
Supersized.
pi_57982718
Valt mee dus, die blessures.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:41:48 #208
52871 Blight
Supersized.
pi_57982724
Tevens bier, hoeren, kermis, enzovoorts!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_57982787
oja je zou bijna vergeten dat het vrijdag is
AFC AJAX
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:47:42 #210
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_57982865
Dan zal van Basten wel door willen gaan met Davids anders zouden ze geen gesprek hebben over contractverlenging
Jawel, je keek.
pi_57982903
quote:
10/4/2008 - Cruijff niet bij bijeenkomst ledenraad

BRON: Sportweek

Komende week volgt er in Amsterdam een ledenvergadering, waar Uri Coronel zal worden voorgedragen als nieuwe voorzitter, Cruijff liet bij de NOS weten daar niet bij aanwezig te zijn. "Ze hoeven dit keer echter niet te schrikken dat ik langs kom. Ik ben namelijk niet in Nederland."

Cruijff liet weten de huidige situatie niet te begrijpen. Ik vind het een beetje verwarrend, moet ik zeggen. Je kan dus eerst een rapport maken en er daarna zelf gaan zitten. Coronel heeft wel ervaring, maar het is afwachten of hij daadwerkelijk voorzitter wordt en daarna hoe hij het gaat doen."
pi_57982934
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:16 schreef Ordinair het volgende:
Inderdaad, ik wil eerst wel wat namen horen als spelers!
Was het een zware steen?
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:55:44 #213
97934 ASroma
Flamboyant
pi_57983049
nou kom op dan twente, zou het dan toch nog kunnen
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:58:52 #214
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57983109
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:23 schreef Breach het volgende:

[..]
-
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:05:48 #215
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57983261
quote:
Wilfred Bouma komt waarschijnlijk ook het komende seizoen uit voor Aston Villa. Manager Martin O'Neill wil snel praten over het lichten van een optie in zijn huidige contract.

O'Neill wenst op korte termijn te overleggen met de 29-jarige linksback en diens zaakwaarnemer Ger Lagendijk. 'Ik heb begrepen dat ze graag met hem verder willen', zegt Lagendijk in Voetbal International. 'Voor Fred is een langer verblijf in Birmingham geen probleem, hij heeft het ontzettend naar zijn zin in Engeland.'

De manager van Aston Villa wil niet alleen de optie die de international ook volgend seizoen in de Premier League houdt lichten, maar evenzeer praten over een verlenging van méér dan een seizoen.

O'Neill, op de website van zijn club: 'Freddie heeft hard gewerkt. Hij wil ook nog dingen verbeteren, maar over het algemeen heeft hij het geweldig gedaan. Daarom wil ik met hem en zijn zaakwaarnemer praten over een langdurige verbintenis.'
.
-
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:06:01 #216
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57983265
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:55 schreef ASroma het volgende:
nou kom op dan twente, zou het dan toch nog kunnen
Alles kan, maar ik gok dat PSV idd verliest van twente, en Ajax dan ook van Groningen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:09:48 #217
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_57983345
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:05 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Ik heb me er altijd aan geirriteerd dat mensen hem Fred, Fredje of nu Freddie noemen.
The Most Incredible, Baby
pi_57983566
Ik denk dat Ajax wel wint van Groningen en psv inderdaad verliest alleen zie ik psv nooit gelijkspelen of verliezen tegen Vitesse.
pi_57983590
Ik heb Adrie niks horen zeggen over de blessure van Suarez?

pi_57983601
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:17 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk dat Ajax wel wint van Groningen en psv inderdaad verliest alleen zie ik psv nooit gelijkspelen of verliezen tegen Vitesse.
Nouja ze spelen toch nog voor plek 9 hé.
pi_57983616
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:17 schreef Wooldoor het volgende:
Vitesse - psv wordt gewoon net als vorig jaar weer een omkoopschandaal, waar de media geen aandacht aan schenkt omdat alleen Ajax interessant is.
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:20:21 #222
52871 Blight
Supersized.
pi_57983631
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:09 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Ik heb me er altijd aan geirriteerd dat mensen hem Fred, Fredje of nu Freddie noemen.
Je kan je niet ergens aan irriteren. Je ergert je ergens aan, of je irriteert je.
pi_57983671
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb Adrie niks horen zeggen over de blessure van Suarez?

Ik wel
quote:
Tegen Groningen kan Koster zeker niet beschikken over Gabri. De Spanjaard trainde vrijdag wel weer mee, maar heeft volgens de trainer nog zeker een week nodig voordat hij speelklaar is. Verder ontbrak verdediger Thomas Vermaelen tijdens de training vanwege een blessure aan zijn lies. Luis Suįrez trainde weer mee, na enkele dagen afwezigheid wegens een kuitblessure. Koster verwacht dat beide spelers zondag tegen Groningen gewoon inzetbaar zijn.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_57983789
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:22 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik wel
[..]
Ik reken gewoon op ze
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:36:02 #225
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_57983980
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:20 schreef Blight het volgende:

[..]

Je kan je niet ergens aan irriteren. Je ergert je ergens aan, of je irriteert je.
Kijk, zelfs zo erg is het.
Dat ik daar fouten over maak.

Kut Bouma. .
The Most Incredible, Baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')