quote:Op donderdag 10 april 2008 14:31 schreef Deansensitized het volgende:
TT beetje in de lijn van de competenties enzo
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:39 schreef PieterBas het volgende:
Lekker competent.. want het is topic nr 361
Ik had het al gezienquote:Op donderdag 10 april 2008 14:40 schreef Deansensitized het volgende:
En als nou maar niemand ziet dat dit eigenlijk nummer 361 is...
Je vind heus wel een dekseltje voor je problemenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:53 schreef PieterBas het volgende:
Woohoo.. ik heb het (database)relatieprobleem opgelost... Maar dan krijg je er altijd weer 2 bij
En zoals ik gister al zei, ik ben geen ster in relaties..
bewolking...!quote:Op donderdag 10 april 2008 14:55 schreef jna het volgende:
ZON![]()
toch goed dat ik op de fiets ben gekomen vandaag
Jij zit ook in Zweden.. Je kan niet alles mee hebben..quote:
Dat zeg je verkeerd, goed dat we zo actief aan het werk zijnquote:
Was daarnet op de site van het SMHI aan het kijken, tot mijn grote schrik zag ik dat ze voor het weekend zelfs nog sneeuw verwachten...!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jij zit ook in Zweden.. Je kan niet alles mee hebben..
Eh. Nee toch nietquote:Op donderdag 10 april 2008 15:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd, goed dat we zo actief aan het werk zijn
Ik heb toch alweer 20.000 aanslagen op mijn toetsenbord gehad. Ok ok.. Dat is inclusief de berichten hier natuurlijkquote:
Uiteraard, mooi manquote:Op donderdag 10 april 2008 15:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb toch alweer 20.000 aanslagen op mijn toetsenbord gehad. Ok ok.. Dat is inclusief de berichten hier natuurlijk
Oj.. Denk je naar Zweden voor de sneeuw (en uiteraard voor want andere natuurschoon, ik kan het moeilijk ontkennen) komt.. heb je meer sneeuw in de Nederland gehad, dan in Zwedenquote:Op donderdag 10 april 2008 15:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Was daarnet op de site van het SMHI aan het kijken, tot mijn grote schrik zag ik dat ze voor het weekend zelfs nog sneeuw verwachten...!
Waar ga je het in doen?? Ik zit nu met C te stoeienquote:Op donderdag 10 april 2008 15:11 schreef nicomart het volgende:
Programmeren moet binnenkort weer gaan beginnen. Voorlopig ben ik alleen met mijn scriptie bezig geweest. Ik denk dat het programmeren inderdaad nog sneller gaat met keys..
Ik heb m voor vandaag mooi weggezet op een 345.678 totaal
nou het is een wepapplicatie, dus het zal voornamelijk HTLM/CSS, XML en PHP worden gok ik..quote:Op donderdag 10 april 2008 15:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waar ga je het in doen?? Ik zit nu met C te stoeien
Nou die grap gaat voor mij al niet meer op, de paar dagen voordat ik naar Rusland ging, hadden we hier een centimeter of 20 (wat in 1 nacht gevallen was...) Al meer dan Nederland de laatste 20 jaar heeft gehadquote:Op donderdag 10 april 2008 15:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oj.. Denk je naar Zweden voor de sneeuw (en uiteraard voor want andere natuurschoon, ik kan het moeilijk ontkennen) komt.. heb je meer sneeuw in de Nederland gehad, dan in Zweden
Was het wel de juiste sneeuw? Als het niet de goede sneeuw was, dan hadden de spoorwegen daar natuurlijk ook problemen. Net als in Nederlandquote:Op donderdag 10 april 2008 15:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou die grap gaat voor mij al niet meer op, de paar dagen voordat ik naar Rusland ging, hadden we hier een centimeter of 20 (wat in 1 nacht gevallen was...) Al meer dan Nederland de laatste 20 jaar heeft gehad(niet echt natuurlijk, is maar een grapje...!)
Sterkte!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou het is een wepapplicatie, dus het zal voornamelijk HTLM/CSS, XML en PHP worden gok ik..
De Zweden zijn beter in sneeuw managementquote:Op donderdag 10 april 2008 15:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
Was het wel de juiste sneeuw? Als het niet de goede sneeuw was, dan hadden de spoorwegen daar natuurlijk ook problemen. Net als in Nederland
In Zweden hebben ze geen last van de sneeuw!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
Was het wel de juiste sneeuw? Als het niet de goede sneeuw was, dan hadden de spoorwegen daar natuurlijk ook problemen. Net als in Nederland
Stukken beter!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De Zweden zijn beter in sneeuw managementVeel beter
Dat had ik ook een keer toen ik 's nachts ging "rodelen" in Oostenrijk. We werden met een taxi de berg op gebracht, alleen hadden we een soort van Oostenrijkse Michael Schumacher achter het stuur. Die ging driftend en glijdend door de haarspeldbochten op zo'n 30 cm van het ravijn vol met bomenquote:Op donderdag 10 april 2008 15:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
In Zweden hebben ze geen last van de sneeuw!Alleen in Stockholm hebben ze problemen als het sneeuwt, maar ik ben er wel achter gekomen dat als de weg glad is je best 80 kan rijden, want goed gaat het toch wel, of in ieder geval, dat was de instelling van de buschauffeur in Kiruna (lapland)
Mja.. ben er al een jaar of 8 mee bezig in totaal, dus dan zou ik me moeten schamen denk ikquote:Op donderdag 10 april 2008 15:26 schreef Deansensitized het volgende:
Beter
Ik snap er de ballen nog niet van
Vorige week in Rusland dacht een taxi chauffeur hetzelfde te doen, alleen ging het hem niet goed af en zaten we 30 cm van een gebouw af...!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer toen ik 's nachts ging "rodelen" in Oostenrijk. We werden met een taxi de berg op gebracht, alleen hadden we een soort van Oostenrijkse Michael Schumacher achter het stuur. Die ging driftend en glijdend door de haarspeldbochten op zo'n 30 cm van het ravijn vol met bomenHet was goed dat we toen al genoeg gedronken hadden, anders had ik mijn broek echt volgescheten denk ik
leuk...quote:Op donderdag 10 april 2008 15:38 schreef Yesse het volgende:ik ben nu een aantal blaadjes aan het vouwen
Gewoon spijkerbanden eronder en gassen maar.. Rij je daar met je zomerbandjes in de dikke sneeuw :’). Blij dat ik een slipcursus heb gehadquote:Op donderdag 10 april 2008 15:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
In Zweden hebben ze geen last van de sneeuw!Alleen in Stockholm hebben ze problemen als het sneeuwt, maar ik ben er wel achter gekomen dat als de weg glad is je best 80 kan rijden, want goed gaat het toch wel, of in ieder geval, dat was de instelling van de buschauffeur in Kiruna (lapland)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |