??quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:27 schreef Koploperkopper het volgende:
Nog verder nieuws over de Fokker van gisteren?
In Keulen. Hoorde op de radio dat het om een Fokker ging.quote:
...en afscheidsbrieven achter gelaten hadden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:39 schreef Alternate het volgende:
Was niets aan de hand, er zijn 2 mensen gearresteerd die waarschijnlijk van plan waren om naar 1 of ander trainingskamp ergens in het midden oosten te vliegen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:12 schreef Keiichi het volgende:
Ik ben gisteren gepromoveerd tot Solist
Nee, nog niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Nog kennis gemaakt met de sloot?
damnquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:53 schreef Okeuj het volgende:
Hahaa! Over een paar maandjes maar voor een jaartje of 2 naar de states om op een echte jet te leren vliegen!
Ik weet niet wat het nou precies inhoud wat ie gehad heeftquote:Op zondag 9 november 2008 21:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Opvallend hoe niemand hier verder Okeuj feliciteert. Heb toch altijd al het idee gekregen dat het een beetje jaloezie is
Wie?quote:Op zondag 9 november 2008 @ 21:40 schreef Keiichi het volgende:
Hey McDavid, we hadden vandaag een lid van jullie club op bezoek.![]()
Heeft een van de zweefnurts toevallig nog het boek 'Theorie van het zweefvliegen' liggen?
Verkapte "ik heb het zelfde gedaan als Okeuj en ben daarom way toffer dan de rest"-postquote:Op zondag 9 november 2008 @ 21:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Opvallend hoe niemand hier verder Okeuj feliciteert. Heb toch altijd al het idee gekregen dat het een beetje jaloezie is
Euh, wat?quote:Op zondag 9 november 2008 23:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Thanks, mijn punt is hierbij bewezen
Zelfkennis.quote:Op zondag 9 november 2008 21:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Barbara, het klopt inderdaad dat ik niet op het eindfeest was.quote:Op zondag 9 november 2008 23:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wie?
Heb je trouwens niet gezien op het eindfeest!
Enneuh, ja dat boek heb ik wel ja. Is de nieuwe druk nog steeds niet leverbaar?
Dat hij een omhooggevallen idioot is die zijn penislengte moet compenseren met zijn vliegstatus.quote:
Klopt idd daar zijn ze al keilang mee bezig. Ik denk alleen dat ik 'm zelf nodig ga hebben voor de technicus examens...quote:Op maandag 10 november 2008 @ 08:15 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Barbara, het klopt inderdaad dat ik niet op het eindfeest was.
Nieuwe druk schijnt pas ergens over een tijd leverbaar te zijn.
Ik snap niet waar die misplaatste arrogantie vandaan komt?! Je ben tenslotte in dienst van de overheid?!quote:Op zondag 9 november 2008 23:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Thanks, mijn punt is hierbij bewezen
Neem aan dat ze bovenop dat bedrag ook iets van uitzendings/gevaren geld krijgen.. Vlieg veel met ex f16 vliegers en geen van allen zijn ze armquote:Op woensdag 12 november 2008 12:56 schreef Alternate het volgende:
Ik zag laatst een advertentie 'Als officier vlieger bij de KLU verdien ik wel ¤2400 bruto per maand'. Daar schrok ik toch wel van, ga je je daarvoor laten beschieten![]()
Toch lijkt F16 vliegen me erg stoer, alleen niets voor mij omdat:
* Je in het leger zit.
* Je mensen moet vermoorden.
* Mensen jouw willen vermoorden.
Zonder die drie punten lijkt het me wel ontzettend gaaf.
Ja ik vroeg het laatst aan een ex F16 vlieger en die zij dat hij na 13 dienstjaren ongeveer op een beginnend coco salaris (exclusief daggeld) zat. Tijdens een uitzending verdien je wel meer en geef je niets uit, waardoor je een half jaar flink kan sparen.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:19 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Neem aan dat ze bovenop dat bedrag ook iets van uitzendings/gevaren geld krijgen.. Vlieg veel met ex f16 vliegers en geen van allen zijn ze arm(al scheelt het ook enorm dat ze geen studieschuld hebben (gehad))
Ah don't worry, kom hier ook niet voor de felicitatiesquote:Op zondag 9 november 2008 21:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Heb net wat dagen met een (ex)F16-vlieger rondgevlogen, maar hij had het over 3600 euro netto per maand, met de "standaard" nevenfuncties, zonder uitzendingvergoedingen...quote:Op woensdag 12 november 2008 13:33 schreef Alternate het volgende:
[..]
Ja ik vroeg het laatst aan een ex F16 vlieger en die zij dat hij na 13 dienstjaren ongeveer op een beginnend coco salaris (exclusief daggeld) zat. Tijdens een uitzending verdien je wel meer en geef je niets uit, waardoor je een half jaar flink kan sparen.
Dan zit je rond het salaris van iemand die 2 a 3 jaar voor een grote maatschappij vliegt. Ze zijn inderdaad niet arm, maar ik heb eigenlijk nooit het leger salaris gesnapt een gewone soldaat laat zich voor minimumloon kapot schieten. Ik snap niet dat daar een 'markt' voor is.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:48 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Heb net wat dagen met een (ex)F16-vlieger rondgevlogen, maar hij had het over 3600 euro netto per maand, met de "standaard" nevenfuncties, zonder uitzendingvergoedingen...
Snap het hele leger niet, waarom laat je je in vredesnaam beschieten? Vliegen in een F16 is leuk, maar beschoten worden (en anderen moeten beschieten) vind ik een vreemd idee om vrijwillig te doen. Dan kan er hierboven wel gesteld worden dat we jaloers zijn, maar persoonlijk ben ik dat absoluut niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef Alternate het volgende:
[..]
Dan zit je rond het salaris van iemand die 2 a 3 jaar voor een grote maatschappij vliegt. Ze zijn inderdaad niet arm, maar ik heb eigenlijk nooit het leger salaris gesnapt een gewone soldaat laat zich voor minimumloon kapot schieten. Ik snap niet dat daar een 'markt' voor is.
Soldaten willen vrede op aarde, geld is bijzaak.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef Alternate het volgende:
[..]
Dan zit je rond het salaris van iemand die 2 a 3 jaar voor een grote maatschappij vliegt. Ze zijn inderdaad niet arm, maar ik heb eigenlijk nooit het leger salaris gesnapt een gewone soldaat laat zich voor minimumloon kapot schieten. Ik snap niet dat daar een 'markt' voor is.
Zeker weten?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:52 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Soldaten willen vrede op aarde, geld is bijzaak.
Vrede op aarde door op elkaar te gaan schietenquote:Op donderdag 20 november 2008 17:52 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan hebben ze toch geen werk meer?quote:Op donderdag 20 november 2008 @ 17:52 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Stuitend hoe deze post een gebrek aan intelligentie bloot legtquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:54 schreef Lightning_NL het volgende:
Het is alweer duidelijk met wat voor soort mieterige kneuzen we hier te maken hebben,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |