Gewoon naar een Campingwinkel of Hengelwinkel gaan.quote:Op maandag 21 april 2008 11:29 schreef Keiichi het volgende:
Het schijnt dat het in duitsland verplicht is om een terhmiekpetje op te hebben, maar ik werkelijk geen idee waar ik die ergens kan krijgen. Online vind ik ook niet gek veel.
Heeft iemand een idee waar ik ze kan halen?
Ik hecht zelf veel meer waarde aan een goede zonnebril. Ik denk dat het zelfs bijna onverantwoord is om zonder te vliegen (Ben keertje zonder zonnebril opgestegen, de felheid van lucht/wolken e.d. deed me veel zeer aan de ogen)quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:12 schreef nsfw het volgende:
[..]
Gewoon naar een Campingwinkel of Hengelwinkel gaan.
Ik zie ook het nut nooit, maar alle zweefvliegers lopen er mee rond! Misschien vinden ze gewoon dat je herkenbaar moet zijn als zweefvlieger
Dat je geen polariserende zonnebril moet nemen heeft te maken met het feit dat veel vliegtuigramen (zweefvliegtuig weet ik niet) ook gepolariseerd zijn. Horizontaal of Verticaal. Als dan bijvoorbeeld het raam verticaal gepolariseerd is en je zonnebril horizontaal dan zie je buiten dus niets.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:54 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik hecht zelf veel meer waarde aan een goede zonnebril. Ik denk dat het zelfs bijna onverantwoord is om zonder te vliegen (Ben keertje zonder zonnebril opgestegen, de felheid van lucht/wolken e.d. deed me veel zeer aan de ogen)
Omdat ik nog geen echt goede zonnebril heb, wil ik wel eens weten wat jullie hebben. Ik heb gehoord dat polariserend uit d'n boze is, omdat je sommige instrumenten niet goed kan lezen, maar voor zover ik weet heb ik geen instrumenten met LCD display, behalve de transponder en radio.
quote:Op zondag 27 april 2008 21:33 schreef El_Stevo het volgende:
Mochten er hier mensen zijn die de ambitie hebben om ook echt piloot te worden, die raad ik dan aan om www.airwork.nl/bulletinboard goed door te spitten! Als je nog vragen hebt, kun je me ook een pm sturen. Ben zelf namelijk aangenomen bij EPST
quote:Op woensdag 30 april 2008 21:49 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat is de EPST dan? Te lui om te googlen heheh.
@-CRASH-, beetje jammer dat ie niet netjes over de taxilijn rijdt.... Prutser
Je had wel even gezellig langs EDLG kunnen rijden, daar was ik bezig met zweefvliegenquote:Op zondag 27 april 2008 17:42 schreef -CRASH- het volgende:
Vandaag eens naar Weeze gereden....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
video komt later
Uhhh... wat klopt hier dan niet aan?quote:Op maandag 28 april 2008 11:19 schreef nsfw het volgende:Transavia vliegers kunnen niet vliegen, KLM'ers zijn arrogant, KLS'ers zijn arrogant EN kunnen niet vliegen, Cessna's stinken en NLS'ers zijn over het paard getilde VM'ers
Dat van die KLM'ers klopt zekerquote:Op maandag 5 mei 2008 10:28 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Uhhh... wat klopt hier dan niet aan?
maar wij weten daar niks van af, wij zijn kaviaar vliegers rememberquote:Op maandag 5 mei 2008 10:28 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Uhhh... wat klopt hier dan niet aan?
heb er weleens 1 gezien die brak bij een "normale" landingquote:Op maandag 5 mei 2008 23:38 schreef Keiichi het volgende:
Zweefvliegtuigje breekt bij noodlanding
We noemen dit geen noodlanding, maar een mislukte buitenlanding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |