Zul je zien, leest ze meequote:Op donderdag 17 april 2008 23:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht nog, "ik zou dr best doen", maar da's toch wel een beetje jong
Asperden toevallig, kan dat?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:24 schreef Lightning_NL het volgende:
Ha! Misschien heb ik haar dan wel eens gezien. Moet je maar eens vragen of ze in de zomer van 2006 naar een zweefvliegkamp is geweest in Duitsland, weet effe de naam van het plaatsje niet meer. Ik was daar een van de KMA gasten.
Snel! maakt allen clones aan!quote:
De sleeping officer ook wel sandwich officer slaapt en eet sandwiches en de joyrider joyride.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:18 schreef Lightning_NL het volgende:
wat is een sleeping officer/commander coffee? En wat doet de joyrider?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:09 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik vind al die bijnaampjes in de OP maar een beetje kinderachtig. Waarom niet gewoon aangeven wie wat doet.
Dan nemen ze wel iedereen op een loopje, omdat het extra nadrukkelijk in de nieuwsbrief van het kamp vermeld staatquote:Op maandag 21 april 2008 11:55 schreef Lightning_NL het volgende:
...
Dude...
Je bedoelt toch niet zo'n petje he?
[ afbeelding ]
Ik vind die dingen echt zó ontzettend belachelijkEn waarom zou zoiets verplicht zijn?
Volgens mij neemt iemand een loopje met je.
Het enige nut wat ik kan bedenken is als je in een kist zit en geen grote dos haren op je kop hebt, dat je niet verbrandnquote:Op maandag 21 april 2008 13:18 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja maar wat is het nut van het voor lul lopen met zo'n ding op je hoofd en waarom heet het een thermiek petje?
Nou, ik heb gehoord als je de ASK21 vol in de zon laat staan, dat je zelf brandplekken in je kussens kan krijgenquote:Op maandag 21 april 2008 14:45 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja maar als de kap dicht is verbrand je toch niet.
Gewoon naar een Campingwinkel of Hengelwinkel gaan.quote:Op maandag 21 april 2008 11:29 schreef Keiichi het volgende:
Het schijnt dat het in duitsland verplicht is om een terhmiekpetje op te hebben, maar ik werkelijk geen idee waar ik die ergens kan krijgen. Online vind ik ook niet gek veel.
Heeft iemand een idee waar ik ze kan halen?
Ik hecht zelf veel meer waarde aan een goede zonnebril. Ik denk dat het zelfs bijna onverantwoord is om zonder te vliegen (Ben keertje zonder zonnebril opgestegen, de felheid van lucht/wolken e.d. deed me veel zeer aan de ogen)quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:12 schreef nsfw het volgende:
[..]
Gewoon naar een Campingwinkel of Hengelwinkel gaan.
Ik zie ook het nut nooit, maar alle zweefvliegers lopen er mee rond! Misschien vinden ze gewoon dat je herkenbaar moet zijn als zweefvlieger
Dat je geen polariserende zonnebril moet nemen heeft te maken met het feit dat veel vliegtuigramen (zweefvliegtuig weet ik niet) ook gepolariseerd zijn. Horizontaal of Verticaal. Als dan bijvoorbeeld het raam verticaal gepolariseerd is en je zonnebril horizontaal dan zie je buiten dus niets.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:54 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik hecht zelf veel meer waarde aan een goede zonnebril. Ik denk dat het zelfs bijna onverantwoord is om zonder te vliegen (Ben keertje zonder zonnebril opgestegen, de felheid van lucht/wolken e.d. deed me veel zeer aan de ogen)
Omdat ik nog geen echt goede zonnebril heb, wil ik wel eens weten wat jullie hebben. Ik heb gehoord dat polariserend uit d'n boze is, omdat je sommige instrumenten niet goed kan lezen, maar voor zover ik weet heb ik geen instrumenten met LCD display, behalve de transponder en radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |