??quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:27 schreef Koploperkopper het volgende:
Nog verder nieuws over de Fokker van gisteren?
In Keulen. Hoorde op de radio dat het om een Fokker ging.quote:
...en afscheidsbrieven achter gelaten hadden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:39 schreef Alternate het volgende:
Was niets aan de hand, er zijn 2 mensen gearresteerd die waarschijnlijk van plan waren om naar 1 of ander trainingskamp ergens in het midden oosten te vliegen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:12 schreef Keiichi het volgende:
Ik ben gisteren gepromoveerd tot Solist
Nee, nog niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Nog kennis gemaakt met de sloot?
damnquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:53 schreef Okeuj het volgende:
Hahaa! Over een paar maandjes maar voor een jaartje of 2 naar de states om op een echte jet te leren vliegen!
Ik weet niet wat het nou precies inhoud wat ie gehad heeftquote:Op zondag 9 november 2008 21:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Opvallend hoe niemand hier verder Okeuj feliciteert. Heb toch altijd al het idee gekregen dat het een beetje jaloezie is
Wie?quote:Op zondag 9 november 2008 @ 21:40 schreef Keiichi het volgende:
Hey McDavid, we hadden vandaag een lid van jullie club op bezoek.![]()
Heeft een van de zweefnurts toevallig nog het boek 'Theorie van het zweefvliegen' liggen?
Verkapte "ik heb het zelfde gedaan als Okeuj en ben daarom way toffer dan de rest"-postquote:Op zondag 9 november 2008 @ 21:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Opvallend hoe niemand hier verder Okeuj feliciteert. Heb toch altijd al het idee gekregen dat het een beetje jaloezie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |