Voel je je aangevallen ofzo? Kan wel beginnen over de goeie ouwe tijd maar dan ik ook weer zon ouwe lulquote:
''Bij shows staat Gerrit vooraan tegenwoordig, denk maar niet dat ik dat niet al maanden doorheb''quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:10 schreef Document1 het volgende:
Is Opgezwolle in de tussentijd (ik woon al 2 jaar niet meer in NL) niet gewoon een soort tweede Doe Maar geworden waar je als volwassene eigenlijk alleen maar tussen kleine koters van -18 staat? RICO RICO RICO STICKS STICKS met van die hoge piepstemmetjes en gangsta gebaren?
Ik zou daar dus echt niet vrijwillig tussen gaan staan
dat dus. Maar dat trekt vanzelf wel weer weg. Een jaar of 5 geleden zag je alleen maar kaalkopjes op hardcorefeesten. Die zie je tegenwoordig ook bijna niet meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
''Bij shows staat Gerrit vooraan tegenwoordig, denk maar niet dat ik dat niet al maanden doorheb''
dat is dus wel min of meer de reden dat ik dat niet naar de release hoef. Daarbij heb ik een beetje het idee dat m.n. Sticks nogal doet alsof hij de beste rapper van nl is (is hij misschien ook wel)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:10 schreef Document1 het volgende:
Is Opgezwolle in de tussentijd (ik woon al 2 jaar niet meer in NL) niet gewoon een soort tweede Doe Maar geworden waar je als volwassene eigenlijk alleen maar tussen kleine koters van -18 staat? RICO RICO RICO STICKS STICKS met van die hoge piepstemmetjes en gangsta gebaren?
Ik zou daar dus echt niet vrijwillig tussen gaan staan
Ik vind hem wel cool, maar hij moet poetische nummers op cd rappen, niet heel stoer op het podium staan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:35 schreef slacker_nl het volgende:
Moet toch even een opmerking kwijt over de mensen die Typhoon niks vinden... Ben het niet eens met jullie
Live heb ik 'm nooit meegemaakt, maar z'n teksten zijn geniaal. Ik zit eigenlijk te wachten op een nieuw album van hem.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind hem wel cool, maar hij moet poetische nummers op cd rappen, niet heel stoer op het podium staan.
Beat is wel lekker, en Rico komt ook ergquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:20 schreef nelisb het volgende:
http://www.fakkelteitgroep.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=16&Itemid=26
Onderaan de pagina nieuw nummer Fakkelbrigade. Colucci
Lijkt idd goed te komenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:14 schreef Catch22- het volgende:
vet nummer ! begin vertrouwen te krijgen in de fakkelbrigade
laatst spuugdingen weer eens opgezet in de auto, vette cd hoor
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat houdt dat Colucci era in dan?
quote:De opvallende titel van het album, 'Colucci Era', ontstond een jaar geleden en werd leven ingeblazen door de gure Nederlandse wind. Het complete scheppingsverhaal van de Colucci titel en mindstate wordt volgende maand gepubliceerd in Blend Magazine in de vorm van een column van de hand van Sticks.
Dat hou je toch, er zijn maar weinig nederlandse producers die bij Delic in de buurt komenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:43 schreef NLtracks het volgende:
A.R.T. is echt geen bijzondere producer. Zijn middelmatige beats halen echt af van de 'magie/mystiek' die de Buiten Westen Crew (met name Opgezwolle) om zich heen heeft hangen.
But that's just me.
geen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat hou je toch, er zijn maar weinig nederlandse producers die bij Delic in de buurt komen
Delic is bezig op een ander niveau, maar om te zeggen dat er geen talent rondloopt is best kortzichtig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Delic is veruit de beste en bovendien veelzijdiger dan bv. A.R.T.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:20 schreef NLtracks het volgende:
[..]
Delic is bezig op een ander niveau, maar om te zeggen dat er geen talent rondloopt is best kortzichtig.
ik noem:
Big2
HayZee (van Zwart Licht)
Bas Bron (producer van De Jeugd van Tegenwoordig)
Duvelduvel (produceert veel zelf)
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:06 schreef tha_dark het volgende:
Nieuwe track is dope. Ben er bij de 11e.
'Dj Knowhow ff terug naar ze drie, weetjewelweetjenie, me naam is goldie, de rol die ik speel is pas 13 lentes jong, maar ik heb het net zo druk als hongkong'quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hebben jullie de cd van DJ Knowhow ooit geluisterd?
Vooral B-boying is zo vet.
Ja, maar heb je straatwaarde (2007) geluisterd?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
'Dj Knowhow ff terug naar ze drie, weetjewelweetjenie, me naam is goldie, de rol die ik speel is pas 13 lentes jong, maar ik heb het net zo druk als hongkong'
Volgens mij ken je Hayzee gewoon niet dat je hem niet noemt? Sowieso beter dan Big2, die werkt met fruityloops man.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:34 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Ten eerste stel ik niet dat er geen talent rondloopt, maar Delic was door zijn veelzijdigheid en subtiele 'clicks' een meester in z'n vak.
Big2 en DuvelDuvel zijn bij tijd en wijlen ook erg goed en dat geldt ook voor Kubus, maar ze halen het niet bij Delic.
Wtf maakt het nou wat voor progamma die gebruikt, ik heb zelf een MPC60 (google maar) dat zegt toch ook niet dat gelijk mijn beats zo vet jho de bom zijn jeweetz.quote:Op maandag 27 april 2009 22:08 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Volgens mij ken je Hayzee gewoon niet dat je hem niet noemt? Sowieso beter dan Big2, die werkt met fruityloops man.![]()
Hier, dit vind ik wel een geniale beat van hem:
het is 'spring in de ring'quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:07 schreef Catch22- het volgende:
springem erin en doe me ding eeeey niet dat je denkt dat ik ergens in een kinderkoor zing, ik swing, stroop maar weer je mouwen es op want je weet dat de goldie niet stopt
nee, is cool dus ?
beat is ok, maar niet super of speciaal..quote:Op maandag 27 april 2009 22:08 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Volgens mij ken je Hayzee gewoon niet dat je hem niet noemt? Sowieso beter dan Big2, die werkt met fruityloops man.![]()
Hier, dit vind ik wel een geniale beat van hem:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |