quote:Op maandag 15 september 2008 14:12 schreef koningcambuur het volgende:
Zo zaterdag naar Jawat! geweest in de Melkweg. Was niet heel er druk, maar toch een leuk feestje. Dit was de laatste keer dat hij in de Melkweg stond met oude nummers zei die. En hij ging zeggen dat we op internet niet moesten haten op KempiToen riep ik boe en toen was ik de enige die dat riep
Jawat is tof man! Vooral live echt super goed! Wat een energie heeft dat mannetje. Echt geniaalquote:
sorry het kan me niet bekoren. het enige wat ik eigenlijk van hem goed vind, is Zwarte Koffie van wat ik me herinneren kan. En dat komt eigenlijk doordat ie 't met Opgezwolle heeft gemaakt. Jawat op zich vind ik geen reet aan.quote:Op maandag 15 september 2008 20:11 schreef vwat. het volgende:
[..]
Jawat is tof man! Vooral live echt super goed! Wat een energie heeft dat mannetje. Echt geniaal
Ik die van Steen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb overigens de CD van Kempi gekocht....
Omdat je niet een van de snelste bentttt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:35 schreef kalinho het volgende:
waarom ontdek ik altijd topics pas als ze al 20 reeksen onderweg zijn![]()
Ik was bijna op Rdam smste degene met wie ik ga: Ja ik ga het niet redden op tijd te komen, ik ga niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:40 schreef ghizzer het volgende:
ja wilde eerst ook gaan vanavond, maar een mattie van me kan niet.
Wat een zwaar irritante aankondiging zeg! Maargoed, jammer dat het waarschijnlijk alleen beats van ART zullen zijn dan.. En James had van mij niet gehoeven. Ben wel benieuwd verder!quote:
zeker irritant, die aankondiging. hopelijk komt er snel een album met veel Rico en zónder Typhoon.quote:Op zondag 14 december 2008 21:09 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Wat een zwaar irritante aankondiging zeg! Maargoed, jammer dat het waarschijnlijk alleen beats van ART zullen zijn dan.. En James had van mij niet gehoeven. Ben wel benieuwd verder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |