quote:Coyote Ugly vertelt het verhaal van Violet Sanford, een jonge vrouw die naar New York vertrekt om een carriere als songwriter te beginnen. Ze krijgt een baantje in de nachtclub "Coyote Ugly".
Nee sorry, vond de Buitenwesten documentaire niet zo interessant, maar ik heb de DVD gewonnen, dus toch een keer gekeken.quote:Op zondag 2 november 2008 12:41 schreef Risce het volgende:
Buitenwesten ruilen? Ik bied Dutch Touch: http://www.dutchtouchdefilm.nl/
Laatste heb ik al, de overige drie zijn niet mijn type films.quote:Op zondag 2 november 2008 13:47 schreef Colin0o het volgende:
buitenwesten ruilen voor
Amerikan history x, of
scarface, of
pulpfiction, of
zwartboek
Iig niet van bovenstaand lijstje.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:48 schreef D3ft0n3 het volgende:
Trainspotting
Ichi the killer
The village
Unleashed
The Thing
Darkwater
Iets hiervan tegen Buitenwesten? Of heb je anders nog een wishlist of iets? Om nou mn hele verzameling dvds op te sommen hier
De DVD zit al in de envelop.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Ik begrijp dat Buitenwesten al weg is?
Indien niet, dan hoor ik t graag, heb nog wel een aantal dvd's in de aanbieding!!
Nee, DVD is al op de bus.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef Darkhelmet76 het volgende:
En zeker niet met mijn adres erop?
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Graag ruilen tegen één van de volgende films/genres of tegen een aanverwante film, meld het maar in het topic of via PM.
- Cast Away
- Pixar Short Film Collection
- TBS
- Girl Next Door
- One Flew Over The Cuckoo's Nest
- No Country for Old Men
- Into The WIld
- Phone Booth
etc.
|
Forum Opties | |
---|---|