Schouder Ophalend staat er niet op?quote:
Ben jij die nijmeegse rapper die mee heeft gedaan aan de Kettingreactie vorig jaar?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:35 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Schouder Ophalend staat er niet op?
die was voor Patta'squote:Op dinsdag 28 april 2009 16:35 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Schouder Ophalend staat er niet op?
Ben ik niet maar daar heb ik wel mn naam van ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ben jij die nijmeegse rapper die mee heeft gedaan aan de Kettingreactie vorig jaar?
Hier ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef Catch22- het volgende:
Naja, of het nu wat wordt of niet, ik heb hem toch maar in de pre-order gezet
..en dat bedoel ik nou met mijn relaas over Delic.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:38 schreef nelisb het volgende:
Colucci en hitte word ik beide nog niet vrolijk van. Ook niet slecht maar vind de beats matig. Hopelijk iets beters op het album.
Jep. Delic is een baas.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:56 schreef ghizzer het volgende:
[..]
..en dat bedoel ik nou met mijn relaas over Delic.
Inmiddels dus ook Fresku en Aux Raus erbij, Kees breidt uit.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:08 schreef kalinho het volgende:
Ja maar dan zou je bv. een brainpower daar ook toe kunnen rekenen en die zit niet bij TopNotch.
Ik moet wel zeggen dat vd laatste 3 'nieuwkomers' bij TN (Zwart licht, Zo MOeilijk en Fresku) ik Zwart Licht veruit het lauwste vind. Ben echt benieuwd hoe zij zijn volgende maand in Paradiso. ZM vind ik ook wel vet qua beats enzo, maar om de een of andere manier trek ik dat nijmeegse accent echt totaal niet gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |