abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:07:54 #76
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_58012624
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:02 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Daarom koos ik precies die uit als voorbeeld, omdat die alléén in de Serge Lutens boetiek in Parijs te verkrijgen is en alle die op eBay aangeboden worden dúúrder zijn dan in de winkel.
Genoeg andere geurtjes die wel van eBay te kopen zijn, herinner me eraan nooit Koublai Kahn te ruiken.
quote:
¤79,-
[..]
Bij Skins, 100ml? De online prijzen die ik voor Floris Santal zag lagen veel hoger. Als dit zo is, is Floris Santal even duur als M7 Fresh bij de Bijenkorf. Maargoed, ik had hem bijna voor 35 EUR als het opgestuurd was. Alleen daarom al zal ik voorlopig niets in een echte winkel lopen.
quote:
Had er al wat over gelezen op BN ja, ook nogal prijzig toch? Moet zeggen dat het complete circus aan notes me niet zo aanspreekt.
Notes worden door de marketingafdeling opgepend, wel vaak aan het handje van de parfumeur, maar aangezien er honderden verschillende moleculen, voor het grootste deel synthetisch, in parfums gaan beslist de marketingafdeling altijd welke notes in de marketing gebruikt worden. Het gaat toch om perceptie.

Spul is $164 / 100ml bij luckyscent. 't zal wel eenmalig worden.
Confidence through competence
pi_58012730
Ach is altijd nog cheaper dan Creed Ik heb nog een keer gekeken en Floris is zelfs ¤72,- per 100ml, als dit tenminste de goede is: http://webshop.skins.nl/xcart/product.php?productid=176925&cat=0&page=1

Wat vind je van Musc Ravageur? Koublaï Khan is daar zeg maar het geperfectioneerde broertje van
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:19:20 #78
55709 Stereotomy
pi_58012833
Hee weet je wat, ik heb dat Biehl nu een tijdje aangeroken en ik denk dat ik hem naar jou opstuur. Teveel bloemetjes voor mij.

Morgen doe ik wel iets normalers op.
pi_58012852
Zal ik jou dan in afwachting van je Floris Santal Original Santal sturen?
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:29:32 #80
55709 Stereotomy
pi_58013026
Prima
pi_58013153
Zo het zit in een enveloppe. Dan komt die Floris Santal nog wel een keer.

Oh man ik heb echt zin om die Koublaï Khan te gaan kopen
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:40:53 #82
55709 Stereotomy
pi_58013204
Had je die thread op BN gelezen over zo'n wijf dat übergeil was geworden van Kiehl's Musk? Schijnt op Koublai Khan te lijken.
pi_58013254
Ik heb trouwens hier in Groningen ook nog wel een zootje samples die ik niet meer van plan ben op te gaan maken.

Penhaligon's Bluebell (F)
Penhaligon's Quercus (U)
Penhaligon's Racquets (M)
Creed Original Vetiver (M S)
Carthusia Uomo (M S)
Serge Lutens Clair de Musc (F officieel, ik vond m prima kunnen op een man S)
Serge Lutens Daim Blond (U S)
Acqua di Parma Blue Mediterraneo Arancia di Capri (U)
Acqua di Parma Blue Mediterraneo Cipresso di Toscana (U)
Pal Zileri Sartoriale (sorry Steer, sprak me niet zo aan S)

Wederom alles tegen een leuke ruil liefst niche natuurlijk

EDIT: Een S tussen haakjes betekent dat het zo'n 1ml Skins monster is, anders origineel.
pi_58013281
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
Had je die thread op BN gelezen over zo'n wijf dat übergeil was geworden van Kiehl's Musk? Schijnt op Koublai Khan te lijken.
Ja gelezen ja. The Kiehl's effect Man wat fijn zal het trouwens worden als we per 1 juli niet meer een halve fles leeg hoeven te spuiten om in de horeca een beetje geroken te worden!
  zondag 13 april 2008 @ 00:30:19 #85
16715 Mylene
*schatje*
pi_58014087

"Davidoff Game for him 50 ml EDT + 75 ml showergel"

De lente is weer begonnen! En daarmee is ook weer een periode van flirten, verleiden en vlinders in de buik begonnen. Bij de lente, met lange strandwandelingen en drankjes op een terrasje hoort natuurlijk een passende geur, en dan is Davidoff Cool Water Game voor mannen de perfecte geur. Deze verfrissende en energieke geur straalt warmte en aantrekkingskracht uit aan iedereen die de geur ruikt. Davidoff Cool Water Game is een lichte geur met een combinatie van een coole frisse zeelucht, frisse citrusvruchten, basilicum, zwarte aalbes, viool blaadjes, lavendel, hout, vochtige mosbodem en witte muskus. Naast de Davidoff Eau de Toilette krijg je bij deze Set ook nog eens een heerlijke verfrissende douchegel, waardoor je elke morgen energievol de douche uitstapt. Dus met deze Davidoff Cool Water Game for Men ben je helemaal klaar voor een nieuwe lentedag!

# Merk: Davidoff
# Type: Davidoff Cool Water Game
# Inhoud Set: 50 ml eau de toillete en 75 ml showergel
# Topnoten: frisse zeelucht / citrus vruchten / crispy basilicum
# Hartnoten: Vochtige vioolblaadjes na een frisse regenbui / exotische zwarte aalbes / bevroren lavendel
# Basisnoot: Warme houtsoorten / Vochtig mos / Witte musk
# Levertijd: 5 tot 8 werkdagen

Prijs: ¤ 23,95

ibood

Ik vind het eigenlijk niet zoveel schelen met de normale prijs. Bij Reddingfield kost zo'n setje 9 euro duurder. Daarnaast komen er ook nog verzendkosten bij a ¤ 4,95.
  zondag 13 april 2008 @ 01:05:22 #86
55709 Stereotomy
pi_58014537
Cool Water is verreweg de *meest* hergebruikte merknaam in de parfumindustrie.
pi_58017270
Sappige roddel over Cool Water en GIT: Ik las net op basenotes dat het bij Creed een goed bewaard geheim is dat GIT niet door Olivier Creed maar door Pierre Bourdon gemaakt is. Jawel dames en heren: dat is inderdaad ook de maker van Cool Water (en Kouros en twee geuren voor Frederic Malle en nog een hele hoop andere geuren).

!
pi_58019601
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ik ben erg vatbaar voor verslavingen!
Volgens mij iedereen hier wel Heb nog iets van 1000 soul, bossanova, jazz etc. platen hier staan. Verder nog een veeeel te volle kledingkast.
pi_58019664
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
help ik heb een Tom Ford for Men gekocht van eBay het was te goedkoop om hem te laten liggen help ik moet weer wat flessen gaan verkopen ik ben verslaafd
Stereo aan de Tom Ford!

Ik ben van plan de 12 tester set van Private Blend te kopen op the perfumed court en er dan eentje uit te kiezen. Als ze allemaal zo lekker zijn als Japon Noir wordt dat nog een hele opgave.

Ohja W1ZZ gister je Creed Green Valley tester opgedaan die ik nog had liggen en die is nu ook chick approved.
pi_58019961
Mocht je nog geld in een oude sok hebben liggen, zowel de Erolfa (75ml en 120ml) als Green Valley (120ml) zijn ook te koop bij dezelfde verkoper als waar ik je die neroli sauvage link van gaf.

Ik ga met +/- een maand naar Parijs en dan wil ik iig de volgende winkels aandoen:

Guerlain, Parfums de Nicolaï, Serge Lutens, Creed en misschien de Frederic Malle en Chanel winkels (maar daar is niets te vinden dat hier in NL niet te koop is). Nog suggesties?

Waarschijnlijk koop ik dan New York van Parfums de Nicolaï (volgens BN'ers een verbeterde versie van Bois du Portugal en ¤59 voor 100ml ipv ¤105 voor 75ml ) en Serge Lutens' Muscs Koublaï Khan.
  maandag 14 april 2008 @ 12:58:52 #91
55709 Stereotomy
pi_58041351
Hm, die New York is dan best goedkoop. 59 EUR voor 100 ml!

Vandaag heb ik een niche sample in een atomizer overgegoten: Cereus no. 5.

quote:
Cereus has launched Cereus Pour Homme, a series of four fragrances for men targeting "affluent men aged 35 and older":

Cereus Pour Homme No. 5 has notes of fennel, cardamom, spider orchid, licorice, vetiver and coral amber.
pi_58043209
Viel mij ook op ja dat ie zo goedkoop is. Kwestie van andere marketingstrategie denk ik. Ik had al een "sample gezocht" advertentie op MP gezet (omdat ik nog niet op BN mag requesten) maar daar is helaas pindakaas niet op gereageerd.
  maandag 14 april 2008 @ 15:19:46 #93
55709 Stereotomy
pi_58043932
Cereus no 5. *is* Dior Eau Sauvage

Next!

Vandaag Creed Original Santal van W1ZZ binnengekregen, waarvoor dank. Ik heb Biehl's Parfumwerke al02 opgestuurd. Denk dat die je wel kan bekoren, zitten veel bloemetjes in en is vrij sterk.
pi_58056193
quote:
Op zondag 13 april 2008 13:55 schreef W1ZZ het volgende:
Mocht je nog geld in een oude sok hebben liggen, zowel de Erolfa (75ml en 120ml) als Green Valley (120ml) zijn ook te koop bij dezelfde verkoper als waar ik je die neroli sauvage link van gaf.
Mwoah, moet zaterdag ook nog kaartjes voor Erykah Badu halen voor ¤45 p/s Ga hier wel bestellen binnenkort denk ik, maar weet nog niet welke

Vandaag Creed Erolfa binnengekregen

Morgen even proberen. Als het goed is zijn Musc Ravageur en Acqua di Genova testertjes ook onderweg
pi_58056371
Iemand bekend met Acqua di Biella trouwens? Klinkt wel als een leuk parfumhuis met geurtjes geïnspireerd op Piemonte. M'n moeder gaat deze zomer waarschijnlijk naar Biella om wat stoffen te kopen, misschien maar even vragen of ze nog wat geurtjes in de koffer meeneemt
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:08:15 #96
55709 Stereotomy
pi_58057748
Waar heb je de testers besteld, lks?
pi_58058227
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Waar heb je de testers besteld, lks?
Deel #3: Geurtjes Discussie, Review en Ruiltopic
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:38:40 #98
55709 Stereotomy
pi_58058293
Ah, ik zit weer niet op te letten
pi_58065049
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, ik zit weer niet op te letten
Hoe bevalt de M7 Fresh
BlaBlaBla
pi_58065189
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Helaas, ik vrees echt dat die M7 Fresh de deur uit gaat.... ik krijg hoofdpijn van de aoud. Goed dat ik niet de originele M7 heb.
Jij let blijkbaar ook niet zo goed op Soldier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')