Doen ze standaard, denk ik. Ze hebben mijn mailtjes/opmerkingen namelijk niet beantwoord, en dit kreeg ik thuisgestuurd:quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Dit willen ze dus ook wel doen bij deze ebay-winkel?
Van UPS weet ik dat ze pakketjes standaard aan de douane aanbieden omdat ze veel zakelijke klanten hebben en bedrijven kunnen het zich niet veroorloven om illegaal dingen het land in te smokkelen (want dat is het gewoon, in feite). UPS noemt dat een 'service'. Dus de pakkans bij UPS is nagenoeg 100%.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
terwijl ik slechte dingen hoor van duurdere koeriers als DHL, FedEx, UPS etc.
Ik moet alleen nog wel ff uitzoeken of het een mannen-, vrouwen- of unisex geurtje is.quote:Eau de Parfum
by biehl parfumkunstwerke
the scoop
Arturetto Landi’s al02 is full of Italian drama and makes a beautifully stylish entrance, striding in with fresh fruits and gorgeous spices that call to mind fire lit rooms and something exotic simmering nearby. On a marble table is a vase of new blooms of jasmine, carnation and roses, while the undercurrent of simmering cinnamon and vanilla are never far away. Super soft and enveloping, this spicy concoction is positively squishy yet has an undeniable aphrodisiac quality with its sexy and spicy exterior and warm vanilla, sandalwood and tonka bean interior.
al02 notes
Mandarin, lemon, bergamot, peach, plum, jasmine, rose, carnation, cardamom, cinnamon, incense, labdanum, tonka bean, vanilla, vetiver, patchouli, sandalwood, white musk
Daarom koos ik precies die uit als voorbeeld, omdat die alléén in de Serge Lutens boetiek in Parijs te verkrijgen is en alle die op eBay aangeboden worden dúúrder zijn dan in de winkel.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, maar zo werk ik niet.Stel dat ik Koublai Khan errrrg graag zou willen hebben, zou ik nooit naar Skins gaan om het te kopen maar ergens online bestellen waar het goedkoper zou zijn.
¤79,-quote:Ik heb echter nog geen (duur) spul geroken die ik meer graag zou hebben dan een willekeurige fles in mijn huidige collectie. Als het echt moest, zou ik mijn collectie uit kunnen dunnen tot Bulgari PH, Bulgari Black, Floris Santal (jaja, die ga ik ooit nog hebben) en die Tom Ford for Men. Maar ik heb nog niets duurs geroken die ik ook echt zou willen hebben maar dat op de een of andere manier niet wil betalen. En soms loont geduld ook. Floris Santal is > 100 EUR voor 100 ml in de winkel, maar door lang te loeren kun je het voor minder krijgen.
Had er al wat over gelezen op BN ja, ook nogal prijzig toch? Moet zeggen dat het complete circus aan notes me niet zo aanspreekt.quote:Ik heb net trouwens een atomizer gevuld met een sample van Biehl Parfumkunstwerke - al02.. Morgen met ouders uit eten, ben benieuwd.
Genoeg andere geurtjes die wel van eBay te kopen zijn, herinner me eraan nooit Koublai Kahn te ruiken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:02 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Daarom koos ik precies die uit als voorbeeld, omdat die alléén in de Serge Lutens boetiek in Parijs te verkrijgen is en alle die op eBay aangeboden worden dúúrder zijn dan in de winkel.
Bij Skins, 100ml?quote:¤79,-
[..]
Notes worden door de marketingafdeling opgepend, wel vaak aan het handje van de parfumeur, maar aangezien er honderden verschillende moleculen, voor het grootste deel synthetisch, in parfums gaan beslist de marketingafdeling altijd welke notes in de marketing gebruikt worden. Het gaat toch om perceptie.quote:Had er al wat over gelezen op BN ja, ook nogal prijzig toch? Moet zeggen dat het complete circus aan notes me niet zo aanspreekt.
Ja gelezen ja. The Kiehl's effectquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
Had je die thread op BN gelezen over zo'n wijf dat übergeil was geworden van Kiehl's Musk? Schijnt op Koublai Khan te lijken.
Volgens mij iedereen hier welquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ik ben erg vatbaar voor verslavingen!
Stereo aan de Tom Ford!quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
help ik heb een Tom Ford for Men gekocht van eBay het was te goedkoop om hem te laten liggen help ik moet weer wat flessen gaan verkopen ik ben verslaafd
quote:Cereus has launched Cereus Pour Homme, a series of four fragrances for men targeting "affluent men aged 35 and older":![]()
Cereus Pour Homme No. 5 has notes of fennel, cardamom, spider orchid, licorice, vetiver and coral amber.
Mwoah, moet zaterdag ook nog kaartjes voor Erykah Badu halen voor ¤45 p/squote:Op zondag 13 april 2008 13:55 schreef W1ZZ het volgende:
Mocht je nog geld in een oude sok hebben liggen, zowel de Erolfa (75ml en 120ml) als Green Valley (120ml) zijn ook te koop bij dezelfde verkoper als waar ik je die neroli sauvage link van gaf.
Deel #3: Geurtjes Discussie, Review en Ruiltopicquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Waar heb je de testers besteld, lks?
Jij let blijkbaar ook niet zo goed op Soldierquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Helaas, ik vrees echt dat die M7 Fresh de deur uit gaat.... ik krijg hoofdpijn van de aoud.Goed dat ik niet de originele M7 heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |