Tussen zingen en daadwerkelijk iets of iemand afbreken zit wel een verschil natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2008 23:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
...nou, ik weet niet of je vak P van twente wel es hebt gezien, maar daar staat toch echt een paar duizend man hersenloos vee te zingen over 'hash, coke en pillen'.
quote:Op maandag 14 april 2008 23:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar bed. De hele nacht met biggetjes touren maakt een mens moe
Welterusten!
Ik heb wel wat beters om over te dromen, maak je maar geen zorgenquote:Op maandag 14 april 2008 23:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet gaan dromen over die enge monsters in voetbalstadions hoor, straks schrik je nog wakker.
...de twente supporters hebben tijdens een 'ludieke actie' ook het halve stadion afgebroken omdat de stoetljes in de verkeerde kleur stonden. Ik bedoel maar, intelligentie. Inbreken, uren bezig zijn en opbouwen....omdat de stoel de verkeerde kleur heeft.quote:Op maandag 14 april 2008 23:06 schreef Blawh het volgende:
Tussen zingen en daadwerkelijk iets of iemand afbreken zit wel een verschil natuurlijk.
In totaal van alle voetbalsupporters in Nederland breekt meer dan 95% nooit met opzet iets af, daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 14 april 2008 23:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
...de twente supporters hebben tijdens een 'ludieke actie' ook het halve stadion afgebroken omdat de stoetljes in de verkeerde kleur stonden. Ik bedoel maar, intelligentie. Inbreken, uren bezig zijn en opbouwen....omdat de stoel de verkeerde kleur heeft.
En verder breken de ultra's ook genoeg af hoor. Gisteravond nog in het café in Enschede.
(al was het resultaat wel grappig)
94,99999%. Je vergeet jezelfquote:Op maandag 14 april 2008 23:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
In totaal van alle voetbalsupporters in Nederland breekt meer dan 95% nooit met opzet iets af, daar ben ik van overtuigd.
...95%? Dat lijkt me sterk. Maar stel dat het waar is. Dan is het alsnog 5% meer dan bij tennis, zwemmen, Formule 1 (op de coureurs na) en alle andere sporten.quote:Op maandag 14 april 2008 23:14 schreef Blawh het volgende:
In totaal van alle voetbalsupporters in Nederland breekt meer dan 95% nooit met opzet iets af.
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:57 schreef Blawh het volgende:
[..]![]()
Vannacht werd ik wakker gebeld door ene arabier, turk, marokkaan, of iets anders met zo'n onverstaanbaar schreeuwtaaltje.![]()
Whehe geen grap van iemand? Ik kan t niet zijn, lag al lekker te slapenquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:57 schreef Blawh het volgende:
[..]![]()
Vannacht werd ik wakker gebeld door ene arabier, turk, marokkaan, of iets anders met zo'n onverstaanbaar schreeuwtaaltje.![]()
Denk het niet, het leek (voor zover ik kan oordelen) wel redelijk echt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe geen grap van iemand? Ik kan t niet zijn, lag al lekker te slapen
Vaag. Wat wou die knakker dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk het niet, het leek (voor zover ik kan oordelen) wel redelijk echt.
je was vast niet op tijdquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Argh..moest om half 9 beginnen @ school...werd ik wakker om half 11
dat is ook altijd vervelend. net zoals voetbalcafe gister met jack de gier en joop munsterman. ik zat er om 0.30 nog en moest vanmorgen om 8.45 een toets maken. nog niets geleerd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet echt. Dan maar thuisblijven
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is ook altijd vervelend. net zoals voetbalcafe gister met jack de gier en joop munsterman. ik zat er om 0.30 nog en moest vanmorgen om 8.45 een toets maken. nog niets geleerd.
en het is ook niets geworden
wanneer zien vrouwen geen mooie schoenenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:07 schreef Samzz het volgende:
Whooo ik heb mooie schoenen gezienHebben, hebben, hebben!
maakt niet uit. ze stinken allebeiquote:Maar eerst eens een cadeautje voor m'n vriend... ik twijfel tussen twee geurtjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
tjah om 14.15 nog een toets. kijken of dat wat wordt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja..ben ik niet de enige in die situatie.
welke geurtjes? Misschien kan ik de doorslag gevenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:07 schreef Samzz het volgende:
Whooo ik heb mooie schoenen gezienHebben, hebben, hebben!
Maar eerst eens een cadeautje voor m'n vriend... ik twijfel tussen twee geurtjes![]()
jijquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
welke geurtjes? Misschien kan ik de doorslag geven
Succesquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah om 14.15 nog een toets. kijken of dat wat wordt.
zal denk ik wel lukkenquote:
vorige keer mochten we alles erbij houden. ik ga er vanuit dat dat nu ook zo is.quote:
Ja, ikquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vorige keer mochten we alles erbij houden. ik ga er vanuit dat dat nu ook zo is.
je stinktquote:
ojah, daarom wil hij zo graag proberenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat hij die luchtjes moest proberen...jwtz
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah, daarom wil hij zo graag proberen
Kan er toch ook niks aan doen dat ik een zweeteend benquote:
dat kloptquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kan er toch ook niks aan doen dat ik een zweeteend ben
maar maar maar ik doe t al met mate hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat klopt
maar dan moet je iets minder hard sjorren achter je bureautjedan wordt het gezweet al een stuk minder denk ik
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
maar maar maar ik doe t al met maten hoor
Moet je je eigen seksuele escapades niet gaan profileren op anderen. Ben heul geen chocoprinsquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet je je eigen seksuele escapades niet gaan profileren op anderen. Ben heul geen chocoprins
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer zien vrouwen geen mooie schoenen
[..]
maakt niet uit. ze stinken allebeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Polo Black stinkt echt niet, dat is het meest geile geurtje dat er bestaat!
Ja eigenlijk is het erg hoeveel schoenen ik wil hebben... Ai mijn kast puilt al uit
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Spreek ik arabisch, turks, marokkaans of een of andere vage taal?quote:
Nee Ralphquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe dan maar niet de Hugo Boss Bottled.
Omdat ik een opdracht onder mijn niveau nu heb. Heb t al af binnen een week terwijl ze dachten dat er een paar weken voor stond. Ben bezig met de opleiding/e-learning. Af en toe fok!ken kan geen kwaadquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
maarre hoezo kun je op het werk zoveel FOK!ken? heb jij geen baas ergens?
als ik op het werk zit is of mijn baas weg, of hij zit aan de andere kant van het bureau. dan ga ik niet uitgebreid FOK!ken omdat heletijd typen niet zo lijkt op solidworks
Kun je wel menen dat je moddereter bent maar daarom hoef je nog niet zo'n toon tegen mij aan te slaanquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Spreek ik arabisch, turks, marokkaans of een of andere vage taal?
Geen idee dus wat die knakker wou.
Ik dacht al, waar is Rumille vandaag?quote:Jongen bedreigt leraar op internet
De politie heeft een 14-jarige scholier uit Vroomshoop opgepakt voor het bedreigen van een leraar.
De jongen zou de leraar van Het Noordik op het internet hebben bedreigd. De leraar deed ook aangifte van smaad op de website. Het is niet bekend wat de jongen heeft geschreven. Hij zit vast.
www.rtvoost.nl
Tenzij je eraf dondert en voor een maand je rug naar de galemiezen hebt en er vervolgens last van blijft houdenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:58 schreef Rumille het volgende:
Whehe. 2 puntjes:
Maar Samzz, paardrijden kan ook leuk zijn hoor
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:11 schreef Rumille het volgende:
REMCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Hoi.
Rumille = toffe gozertquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:32 schreef Rumille het volgende:
Ik vind Remco gewoon een hele aardige vent![]()
.
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zát net op school, ben eruit gestuurd bij Nederlands..
De leraar zei dat het muisstil was... mijn reactie: "Dan maken die muizen toch wel een teringherrie"
Toen mocht ik m'n tas inpakken en weg![]()
![]()
ik vind het een heldenopmerkingquote:Op woensdag 16 april 2008 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zát net op school, ben eruit gestuurd bij Nederlands..
De leraar zei dat het muisstil was... mijn reactie: "Dan maken die muizen toch wel een teringherrie"
Toen mocht ik m'n tas inpakken en weg![]()
![]()
ik vond m ook geweldigquote:
Jensen got pwnd!quote:Ex-tbs'er bij Jensen blijkt acteur
Niet Richard B., maar een acteur in de uitzending van Jensen.
ALMELO (ANP) - Het Almelose bedrijf Huur Een Acteur heeft dinsdagavond RTL-presentator Robert Jensen in de maling genomen. Jensen had in zijn uitzending een interview met ex-TBS'er Richard B. Maar die had geen zin om zelf in de uitzending te komen en huurde via het Almelose bedrijf een acteur in.
Uitgeverij Ribem, die het boek van Richard B. publiceerde, heeft bevestigd dat het om een acteur ging.
De redactie van Jensen wist van niets, meldt een woordvoerder van Ribem. " We hebben wel tien keer aangegeven dat Richard niet herkenbaar in de uitzending wilde komen, maar de redactie bleef aandringen. Toen hebben we maar een acteur gestuurd", aldus de zegsman.
De acteur in kwestie was Leon van Waas, die onder meer figureerde in films als Zwartboek. Hij zou in één dag zijn klaargestoomd voor de rol. " We deden het natuurlijk om Richards boek te promoten, maar ook om Jensen in de zeik te nemen", verklaarde de woordvoerder.
www.tctubantia.nl
kloptquote:
een bieropener voor op de fiets?quote:Op donderdag 17 april 2008 08:50 schreef Samzz het volgende:
Omg, hahahaha!
Wij moeten lekker een innovatief idee bedenken... klotezooi!
Ik ook. 10 E p/m he, eerste half jaar voor de helftquote:Op woensdag 16 april 2008 09:26 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
berichtje van gister vanaf mijn mobiel ging via draadloos netwerk
dat kost niet veel
maar ik heb ook eindeloos onlinenu hebben ze mij bij de hi-winkel alleen de verkeerde sim meegedaan
Dat heet een stuur, werkt perfectquote:Op donderdag 17 april 2008 08:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een bieropener voor op de fiets?succes er mee
goedemorgen in ieder geval
ik heb een keer zo'n bak gemaakt. dopje valt in een bak en je kunt je biertje ook in dat bakje zettenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heet een stuur, werkt perfect
Goed ideequote:Op donderdag 17 april 2008 10:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb een keer zo'n bak gemaakt. dopje valt in een bak en je kunt je biertje ook in dat bakje zetten
en hoe doe je onder het rijden een biertje lostrekken?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heet een stuur, werkt perfect
In het midden zit toch een moer?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en hoe doe je onder het rijden een biertje lostrekken?
ik heb wel eens goede ideeënquote:
onder het fietsenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In het midden zit toch een moer?Daar het dopje op en 1 rake klap... Los is 'ie
Whehehequote:Op donderdag 17 april 2008 10:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb wel eens goede ideeën
zolang het maar met bier drinken te maken heeft
Ja? waarom niet?quote:
nou dat je door die klap niet in onbalans raaktquote:Op donderdag 17 april 2008 10:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja? waarom niet?gaat goed tot de 6e ofzo
dan moet je uit gaan kijken voor paaltjes...
Dat zeg ik, tot het 6e biertje gaat het wel goedquote:Op donderdag 17 april 2008 10:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou dat je door die klap niet in onbalans raakt
maja dat ding van mij werkte mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |