Kallem an yoooooooooooo!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:58 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga nu naar de vriendin. doot henig an.
Denk dat van nistelrooij alleen weg gaat mocht Huntelaar komen... Die man blijft dus nog lekker in t Spaanse zonnetjequote:Op vrijdag 11 april 2008 09:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb al iemand gehoord die het over V. Nistelrooij had
Ik zou persoonlijk Sulejmani graag in het rood-wit van PSV zien
Gezellig voor je vriendin dat je zit te fok(fuck)enquote:
Völle wille! Had niet verwacht dat je daar heen zou gaan, helemaal into the house?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vanaaf ff naar Lucky, een of ander housefeest ofzo?!STAMPUUUH
!
Alsof de topspitsen bij internationale topclubs hem niks kunnen leren.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:57 schreef Rumille het volgende:
Huntelaar blijft nog een jaartje hoor. Die gaat bij Bergkamp en van Basten in de leer en wordt de beste spits ter wereld
.
Whehe neej, maar morgen gaan we vrij weinig doen omdat de meeste tentamens hebben! Dan vanaaf maar ff wat doen, ik ga rijden. Ga je mee?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Völle wille! Had niet verwacht dat je daar heen zou gaan, helemaal into the house?
Nope. Geen geld, te moe en moet morgen leren (zondag Heracles). Had er op zich wel graag heen gewild, Lucky op vrijdagavond met zulke muziek lijkt me best goed te doen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe neej, maar morgen gaan we vrij weinig doen omdat de meeste tentamens hebben! Dan vanaaf maar ff wat doen, ik ga rijden. Ga je mee?
Tentamens? Alvast succesquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nope. Geen geld, te moe en moet morgen leren (zondag Heracles). Had er op zich wel graag heen gewild, Lucky op vrijdagavond met zulke muziek lijkt me best goed te doen.
1 tentamen maar, Spaans op maandag. Moet alles in 1x leren, de vorige weken niks voorbereid.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tentamens? Alvast succes! Zeker goede shizzle
![]()
Spaans 1? Die is zeker goed te doen.... Had er een 9 voor ofzo! Dat laatste heb ik nooit moeten doenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
1 tentamen maar, Spaans. Moet alles in 1x leren, de vorige weken niks voorbereid.
Die week erop een onderhandelingsgesprek van 45 minuten in het Engels voorbereiden.
Aaah, muy bien!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Spaans 1? Die is zeker goed te doen.... Had er een 9 voor ofzo!
Met 2 anderen nog, ik ben dan van bedrijf x en die andere 2 een mogelijke leverancier. Dan moet je tot een akkoord komen dmv onderhandelingen in het Engels.quote:Dat laatste heb ik nooit moeten doen!
In je ééntje met een docent ofzo?
ik heb ff gekeken, want normaal hebben ze alleen DangerouzMind op vrijdagquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:06 schreef Roycoooooo het volgende:
Vanaaf ff naar Lucky, een of ander housefeest ofzo?!STAMPUUUH
!
engelsquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik had altijd voor m'n gesprekken in het Engels een 9.5...standaard
Voor Engels nog nooit lager dan een 8 gehaald
quote:
niet alleen in de goot gooien hequote:Op zaterdag 12 april 2008 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond ff een potje bowlen in Enschede![]()
ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet alleen in de goot gooien he
massage?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:14 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo douchen en onder de zonnebank. Jeeemig mijn rug doet pijn
waar?quote:
Een kattenpootje, dichtbij m'n lies.quote:
Picsquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kattenpootje, dichtbij m'n lies.
En nu ga ik eten en daarna oppassen op het schattigste knulletje van Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:37 schreef rulerofdeath het volgende:
ik wist niet dat je langskwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toch iemand moest het zeggenquote:
Tuurlijk is het mislukt, je bent voor ajaxquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:03 schreef Rumille het volgende:
Avond. Net terug van dansen, voor de lol geflirt met paar meiden, zwaar mislukt, maar goed.
als dronken druppie scoor je vaak niet zo bestquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:03 schreef Rumille het volgende:
Avond. Net terug van dansen, voor de lol geflirt met paar meiden, zwaar mislukt, maar goed.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk is het mislukt, je bent voor ajax
Goedenavond RoDquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:16 schreef rulerofdeath het volgende:
had ik al goedenavond gezegd?
bij deze: goedenavond
nog plannen voor vanaamd?
quote:
kijken hoe twente daar punten wegsleept?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goedenavond RoD![]()
Zeer weinig plannen, lekker op tijd naar bed en morgen hopelijk naar Eindhoven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |