ik vind het een heldenopmerkingquote:Op woensdag 16 april 2008 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zát net op school, ben eruit gestuurd bij Nederlands..
De leraar zei dat het muisstil was... mijn reactie: "Dan maken die muizen toch wel een teringherrie"
Toen mocht ik m'n tas inpakken en weg![]()
![]()
ik vond m ook geweldigquote:
Jensen got pwnd!quote:Ex-tbs'er bij Jensen blijkt acteur
Niet Richard B., maar een acteur in de uitzending van Jensen.
ALMELO (ANP) - Het Almelose bedrijf Huur Een Acteur heeft dinsdagavond RTL-presentator Robert Jensen in de maling genomen. Jensen had in zijn uitzending een interview met ex-TBS'er Richard B. Maar die had geen zin om zelf in de uitzending te komen en huurde via het Almelose bedrijf een acteur in.
Uitgeverij Ribem, die het boek van Richard B. publiceerde, heeft bevestigd dat het om een acteur ging.
De redactie van Jensen wist van niets, meldt een woordvoerder van Ribem. " We hebben wel tien keer aangegeven dat Richard niet herkenbaar in de uitzending wilde komen, maar de redactie bleef aandringen. Toen hebben we maar een acteur gestuurd", aldus de zegsman.
De acteur in kwestie was Leon van Waas, die onder meer figureerde in films als Zwartboek. Hij zou in één dag zijn klaargestoomd voor de rol. " We deden het natuurlijk om Richards boek te promoten, maar ook om Jensen in de zeik te nemen", verklaarde de woordvoerder.
www.tctubantia.nl
kloptquote:
een bieropener voor op de fiets?quote:Op donderdag 17 april 2008 08:50 schreef Samzz het volgende:
Omg, hahahaha!
Wij moeten lekker een innovatief idee bedenken... klotezooi!
Ik ook. 10 E p/m he, eerste half jaar voor de helftquote:Op woensdag 16 april 2008 09:26 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
berichtje van gister vanaf mijn mobiel ging via draadloos netwerk
dat kost niet veel
maar ik heb ook eindeloos onlinenu hebben ze mij bij de hi-winkel alleen de verkeerde sim meegedaan
Dat heet een stuur, werkt perfectquote:Op donderdag 17 april 2008 08:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een bieropener voor op de fiets?succes er mee
goedemorgen in ieder geval
ik heb een keer zo'n bak gemaakt. dopje valt in een bak en je kunt je biertje ook in dat bakje zettenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heet een stuur, werkt perfect
Goed ideequote:Op donderdag 17 april 2008 10:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb een keer zo'n bak gemaakt. dopje valt in een bak en je kunt je biertje ook in dat bakje zetten
en hoe doe je onder het rijden een biertje lostrekken?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heet een stuur, werkt perfect
In het midden zit toch een moer?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en hoe doe je onder het rijden een biertje lostrekken?
ik heb wel eens goede ideeënquote:
onder het fietsenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In het midden zit toch een moer?Daar het dopje op en 1 rake klap... Los is 'ie
Whehehequote:Op donderdag 17 april 2008 10:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb wel eens goede ideeën
zolang het maar met bier drinken te maken heeft
Ja? waarom niet?quote:
nou dat je door die klap niet in onbalans raaktquote:Op donderdag 17 april 2008 10:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja? waarom niet?gaat goed tot de 6e ofzo
dan moet je uit gaan kijken voor paaltjes...
Dat zeg ik, tot het 6e biertje gaat het wel goedquote:Op donderdag 17 april 2008 10:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou dat je door die klap niet in onbalans raakt
maja dat ding van mij werkte mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |