abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juni 2008 @ 21:52:51 #251
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_59716558
@ Trusten: Ik weet. Als ik er ben ga ik wel heel hard schreeuwen. Als je dan iemand ziet schreeuwen weet je dat ik het ben.

@ Kersje: Ehmm, eind vd ochtend denkik, en er gaat ook een vriend van mij mee (die gaat iets economisch doen in het gebouw naast het onze). Ik ga alleen niet via station Putten, aangezien het voor mij een klein halfuur fietsen is (en ik ben lui). Ik neem vanaf mijn huis de bus 105, ga in Barneveld noord bij het transferium op de Valleilijn, dan naar Amersfoort en dan op de trein naar Utrecht (dat is dus de trein die vanuit Putten komt). Het is even kijken wat het snelst is, fietsen of via Barneveld, maar maandag ga ik het via Barneveld proberen. Maar dan kunnen we elkaar alsnog zien in de trein in Amersfoort.
pi_59716948
Das nog is een rit zeg... bus trein trein bus... ik kom zowiezo vanaf denhaag die maandag, ik kiek wel ff
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:04:40 #253
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_59717001
Haha, oke. Maar als de bus trein bus aansluit op elkaar ben ik blij. Maar we kunnen ook bij de HU ofzo afspreken, als je dat wilt tenminste. Ik wil iig wel ff naar binnen.
pi_59724949
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:56 schreef Bintie het volgende:
De reden waarom ik niet wil gaan is omdat ik heimwee heb *schaam*. Als ik maar wat mensen heb om mee op te trekken gaat het wel maar anders is het voor mij vrij lastig... Ik vind het wel leuk hoor, een beetje vrienden maken enzo, maar ik vind het toch vrij spannend zegmaar.
Tja, hoe erg is je heimwee? Want die dagen met introkamp vliegen wel voorbij......
quote:
En die kroegentocht spreekt me niet zo aan, maarja, na de introweek is er gewoon school. Ik wil ook niet in het verdomklasje komen eigenlijk.
Wat spreekt je niet zo aan dan hieraan? Je leert Utrecht kennen, je kan wat rondlopen, je maakt lol en je moet nog wat raadseltjes oplossen. Als je dit al niets vind, dan denk ik niet dat je op de opleiding het snel naar je zin gaat krijgen........daar wordt namelijk van jou zelf ook verwacht dingen te doen buiten schooltijden (denk aan filmen op locaties etc).
quote:
En daarom ben ik ook blij dat ik nu al een beetje weet wie er ook deze opleiding gaan doen. Heb trouwens ook gehoord dat mijn overbuurjongen dezelfde opleiding gaat doen, haha. Hij is wat ouder dan ik en ik ga niet veel met em om maar toch...

Ik ga trouwens maandag de route reizen om te kijken hoe lang het duurt enzo. Mag ik dan ook de school inlopen als ik er ben?
Succes, gewoon lekker in Stef`s effe koffie drinken en op de banken relaxen.........

* Scorpie heeft heimwee
pi_59725569
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 15:35 schreef Stylan het volgende:
Dit staat op de hu site over het missen van je intro week:

Er zijn altijd wel een aantal studenten die niet mee kunnen met de introductieweek (late vakantie of zoiets). Op zich is dat natuurlijk nogal lastig. Ten eerste leer je jouw klasgenoten niet zo goed kennen en ten tweede mis je gelijk al een studiepunt. Om deze problemen aan te pakken worden alle studenten die niet aanwezig zijn bij de introductie in een aparte klas geplaatst. Deze klas krijgt dan in de eerste weken wat extra bijeenkomsten waarbij de studenten elkaar alsnog wat beter leren kennen. We leggen trouwens veel nadruk op het elkaar goed leren kennen omdat je met een hechte groep in het algemeen een leukere studietijd hebt en omdat dan de studieresultaten ook vaak wat beter zijn.

Dus als ik het goed begrijp krijg je een vervangende intro week met etxra bijeenkomsten waar de nadruk wordt gelegd op het elkaar goed leren kennen. Dus een reisje naar madrid zie ik wel zitten..... maar frieslan(d) vind ik ook wel leuk hor.....
Naja zeg, wat belachelijk.... dan houdt het dus echt op he, deze studie voor mij....
I had a signature once. It was awful.
pi_59725661
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:24 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Naja zeg, wat belachelijk.... dan houdt het dus echt op he, deze studie voor mij....
Als je dit belachelijk vind is deze studie inderdaad niks voor jou.
pi_59725764
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als je dit belachelijk vind is deze studie inderdaad niks voor jou.
Sorry hoor, ik ga studeren voor de studie, niet voor mijn klasgenoten! Ik heb andere verantwoordelijkheden thuis en die ga ik niet opgeven voor een kroegentocht! Ik lust geen bier, ik wil graag om 10 a 11 uur naar bed en ik doe graag mijn eigen dingen alleen. Ik kan niet goed tegen vreemde groepssamenstellingen waarin je allerlei idiote dingen moet doen terwijl ik me thuis vele malen nuttiger kan en moet maken. Ik heb de hu al een mail gestuurd want dit zou echt doodzonde zijn....
pi_59725859
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:31 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Sorry hoor, ik ga studeren voor de studie, niet voor mijn klasgenoten! Ik heb andere verantwoordelijkheden thuis en die ga ik niet opgeven voor een kroegentocht! Ik lust geen bier, ik wil graag om 10 a 11 uur naar bed en ik doe graag mijn eigen dingen alleen. Ik kan niet goed tegen vreemde groepssamenstellingen waarin je allerlei idiote dingen moet doen terwijl ik me thuis vele malen nuttiger kan en moet maken. Ik heb de hu al een mail gestuurd want dit zou echt doodzonde zijn....
En daarom is deze opleiding dus niks voor jou. De ADC opleiding leunt sterk op mens, organisatie en techniek, en de samenwerking hiervan.

Dit houdt in dat je veel groepswerk moet doen, en veel projectwerk met andere mensen en samenstellingen met diverse disciplines. Dit proberen ze te stimuleren door wat extra activiteiten om het groepsproces te bevorderen. Als je al overstuur raakt van a) een intro week en b) een kroegentocht, dan kom je bij de ADC niet verder dan het eerste jaar, aangezien je daarna alleen maar groepswerk gaat doen, wat ook inhoudt; buiten "schooluren" dingen doen voor je studie.

No offense voor de rest, maar je bent het prototype drop-out van de opleiding, dus bespaar jezelf een half jaar studie door voor iets anders te kiezen

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2008 10:36:41 ]
pi_59726627
Ik heb al twee studies gedaan dus ik weet prima wat het inhoudt en ik weet ook dat deze opleiding bij mij past, dankjewel voor je commentaar. Ik ben echter geen prototype student, omdat ik samenwoon en met mijn vriend een eigen bedrijf run waar ik zulke tijd véél beter aan kan besteden dan aan een introductieweek. Ik heb geen problemen met groepswerk, ik heb alleen geen tijd voor onzinnige kroegentochten, zeepglijbanen en weet ik veel wat nog meer als ik thuis ook kan zitten werken en geld kan verdienen.
pi_59726697
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb al twee studies gedaan dus ik weet prima wat het inhoudt en ik weet ook dat deze opleiding bij mij past, dankjewel voor je commentaar.
Dat is best knap, want uit je posts blijkt dat je niet eens weet waar de studie voor staat....
quote:
Ik ben echter geen prototype student, omdat ik samenwoon en met mijn vriend een eigen bedrijf run waar ik zulke tijd véél beter aan kan besteden dan aan een introductieweek.
Ga je met zo`n instelling ook de studie in ? "Ik ben geen prototype student, want ik heb veel belangrijkere dingen naast het studeren" ?
quote:
Ik heb geen problemen met groepswerk, ik heb alleen geen tijd voor onzinnige kroegentochten, zeepglijbanen en weet ik veel wat nog meer als ik thuis ook kan zitten werken en geld kan verdienen.
Blijkbaar snap je dus *echt* niet waar deze activiteiten voor bedoeld zijn.........

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2008 11:07:41 ]
pi_59726740
ik denk dat ik het beter snap dan jij
pi_59726827
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat is best knap, aangezien ik de opleiding al afgerond heb.
En nogmaals, het is geen aanval op jou als persoon, maar als je al over de rooie gaat omdat de intro verplicht wordt gesteld en niet ingaat op mijn argumenten waarom dat zo is, dan vind ik het nogal arrogant van jou om te stellen dat je het beter weet dan ik.

Dus nogmaals verzoek ik je om in te gaan op mijn stellingen zoals hierboven staan.
pi_59727182
heb je een pb gestuurd.
pi_59727485
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik kan me best vinden in je standpunt. Echter is de introductie waarbij je ergens heengaat niet in de vorm van een kroegentocht e.d. maar meer kennismakingsdingen om zo al wat mensen te leren kennen waarmee je vanaf de tweede week al opdrachten moet doen. Meestal zijn er daarna nog 2 dagen in Utrecht waarbij je gaat kano'en en inderdaad een korte kroegentocht e.d. die je zelfs kan overslaan voor je studiepunt want je bent dan al op het kamp als aanwezig geregistreerd.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:41:59 #265
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_59727722
@ Scorpie:
Nou ik wil niet overkomen als een mietje, maar ik krijg meestal last van heimwee als ik zonder bekenden ben, en als ik het niet naar mijn zin heb. Maar ach, ik heb het er wel voor over om nieuwe mensen te leren kennen, en misschien valt het allemaal reuze mee. De reden waarom ik niet zo van een kroegentocht hou is omdat ik niet zo van uitgaan hou. Maar ik hoef zelf natuurlijk geen bier te drinken daar. Ik hou gewoon niet zo van overmatig drankgebruik, haha.

Maar begrijp me niet verkeerd! Ik zie ook heus wel in dat het HBO ook veel in je eigen tijd i en dat vind ik helemaal niet erg. Als je een opleiding doet moet je er ook helemaal voor gaan. Trouwens, kanoën is lache .
pi_59727803
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:41 schreef Bintie het volgende:
@ Scorpie:
Nou ik wil niet overkomen als een mietje, maar ik krijg meestal last van heimwee als ik zonder bekenden ben, en als ik het niet naar mijn zin heb. Maar ach, ik heb het er wel voor over om nieuwe mensen te leren kennen, en misschien valt het allemaal reuze mee. De reden waarom ik niet zo van een kroegentocht hou is omdat ik niet zo van uitgaan hou. Maar ik hoef zelf natuurlijk geen bier te drinken daar. Ik hou gewoon niet zo van overmatig drankgebruik, haha.

Maar begrijp me niet verkeerd! Ik zie ook heus wel in dat het HBO ook veel in je eigen tijd i en dat vind ik helemaal niet erg. Als je een opleiding doet moet je er ook helemaal voor gaan. Trouwens, kanoën is lache .
Ik hou ook totaal niet van bier zuipen en bezopen worden, en toch had ik het op de kroegentocht naar mijn zin. Ik bestelde gewoon een cola`tje indien nodig. en had net zo veel lol als de rest.

Niet alleen kano`en is lache, er zijn een hoop dingen die echt leuk zijn om te doen met mensen die je totaal niet kent
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:17:40 #267
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_59728607
Gelukkig. Heb er nu wel zin in. Trouwens, welke bus kun je het beste nemen vanaf het station? Ik hoorde iets over de 11, 11S of 12?
pi_59728727
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:17 schreef Bintie het volgende:
Gelukkig. Heb er nu wel zin in. Trouwens, welke bus kun je het beste nemen vanaf het station? Ik hoorde iets over de 11, 11S of 12?
De 12 of de 12S, die stoppen voor de deur en rijden door het centrum heen. Als die te druk zijn kan je de 11 pakken (niet de 11s volgens mij), die rijd over de ringweg (duurt iets langer) en stopt 1 halte verder, moet je een stuk lopen.
pi_59728729
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:17 schreef Bintie het volgende:
11 richting de uithof UMC/WKZ
12 richting de uithof UMC/WKZ
12s richting de uithof UMC/WKZ, s betekent dat het een sneldienst is en stopt daarom niet bij de eerste haltes

De 11 duurt een paar minuutjes langer want hij rijdt door het centrum maar is wel vaak minder druk
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:24:51 #270
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_59728780
Dan doen we de 11. Het is toch een kwartiertje vanaf het station?
pi_59728869
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:24 schreef Bintie het volgende:
Dan doen we de 11. Het is toch een kwartiertje vanaf het station?
Yep zoiets
pi_59730165
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb al twee studies gedaan dus ik weet prima wat het inhoudt en ik weet ook dat deze opleiding bij mij past, dankjewel voor je commentaar. Ik ben echter geen prototype student, omdat ik samenwoon en met mijn vriend een eigen bedrijf run waar ik zulke tijd véél beter aan kan besteden dan aan een introductieweek. Ik heb geen problemen met groepswerk, ik heb alleen geen tijd voor onzinnige kroegentochten, zeepglijbanen en weet ik veel wat nog meer als ik thuis ook kan zitten werken en geld kan verdienen.
Zo denk ik er ook over ja.. ik drink niet maar kan zeker wel goed in groepsverbanden werken
pi_59730236
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:33 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik kan me best vinden in je standpunt. Echter is de introductie waarbij je ergens heengaat niet in de vorm van een kroegentocht e.d. maar meer kennismakingsdingen om zo al wat mensen te leren kennen waarmee je vanaf de tweede week al opdrachten moet doen. Meestal zijn er daarna nog 2 dagen in Utrecht waarbij je gaat kano'en en inderdaad een korte kroegentocht e.d. die je zelfs kan overslaan voor je studiepunt want je bent dan al op het kamp als aanwezig geregistreerd.
ja dat klinkt weer anders... als ik het woord kroegentocht hoor, denk ik gewoon een zuipen dus... maar kheb toch wel zin in de intro
pi_59730285
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:20 schreef Kersje86 het volgende:

[..]

ja dat klinkt weer anders... als ik het woord kroegentocht hoor, denk ik gewoon een zuipen dus... maar kheb toch wel zin in de intro
Deze kroegentocht != zuipen, echt waar.
pi_59730581
cola zuipen?
pi_59731447
scorpie, hier heb je wel gelijk in maar als je daar gewoon echt geen zin in heb mag je ook keihard aan het water ;-). Het beste kan je de 12 nemen. de 11 is veel trager. En ga maar uit van 15/20 min. De instelling "ik heb wel betere dingen te doen dan een introweek" is inderdaad niet helemaal correct volgens mij. Het gaat hier juist om het samenkomen van mensen. En het samenwerken. Niet allen dat maar je maakt eigenlijk ook een fundering aan voor je toekomst. Verder wil ik er niks over kwijt want ik bedoel dit niet kwaad en zo wil ik het dus ook niet over laten komen. En als je echt echt echt niet naar die introweek wil kun je misschien een mail sturen of iets dergelijks. Maar je moet sowieso IETS doen. Zo heb ik begrepen.

Anyways, als je naar de school wil dan is dat prima hoor. Geen kip die je aankijkt of iets dergelijks. Gewoon naar binnenlopen en kijk je oogjes maar uit. Het FEM zit er inderdaad naast ja. Kan je ook gerust even in kijken als je wil, het is allemaal vrij open. En op dit moment zijn veel mensen klaar dus heb je het ook lekker rustig.

Tip: koop wat lekkers in de kantine. Ze hebben daar lekker maar duur spul.

Oh, en inderdaad, hulde aan stefs.. Werkelijk waar het briljanste plekje van de school!.. Love it.!
pi_59732075
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:20 schreef Kersje86 het volgende:
ja dat klinkt weer anders... als ik het woord kroegentocht hoor, denk ik gewoon een zuipen dus...
Dat is ook wel een beetje wat de strekking is maar je bent hooguit 20 minuten in elke kroeg en het is nog overdag ook..dus als jij lekker aan de cola wilt ga je lekker aan de cola
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:27:44 #278
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_59733015
Nou, we wachten in spanning af. Als je van tevoren al gaat denken dat het niet leuk wordt wordt het ook niet leuk. Dus gewoon lol maken die paar daagjes!
pi_59733152
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:27 schreef Bintie het volgende:
Nou, we wachten in spanning af. Als je van tevoren al gaat denken dat het niet leuk wordt wordt het ook niet leuk. Dus gewoon lol maken die paar daagjes!
Dat is de juiste instelling
pi_59733505
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:27 schreef Bintie het volgende:
helemaal gelijk ja!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 16:24:51 #281
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_59734333
He maar wie gaan dr nou wel of niet naar de intro? Zoeperdingetje denk ik niet, wat jij Kersje?
pi_59734718
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 16:24 schreef Bintie het volgende:Zoeperdingetje

Ik heb me nog niet definitief ingeschreven, moet eerst zien of ik dara wat dingen voor kan regelen
  vrijdag 27 juni 2008 @ 16:55:09 #283
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_59734906
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 16:45 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik heb me nog niet definitief ingeschreven, moet eerst zien of ik dara wat dingen voor kan regelen
Ja sorry, wist niet meer hoe je heette. Maar als je een geldige reden hebt zullen ze er vast niet moeilijk over doen. Wat je ook kan doen is die 3 daagjes kamp (eigenlijk twee dagen en een ochtend volgens mij) meegaan en die donderdag en vrijdag niet op school en in Utrecht. Dan kun je alsnog je dingen doen die je wilde doen.
pi_59735231
ja ik ga wel
  vrijdag 27 juni 2008 @ 17:21:17 #285
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_59735356
Ik ook.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:09:30 #286
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_59741525
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:56 schreef Bintie het volgende:
De reden waarom ik niet wil gaan is omdat ik heimwee heb *schaam*. Als ik maar wat mensen heb om mee op te trekken gaat het wel maar anders is het voor mij vrij lastig... Ik vind het wel leuk hoor, een beetje vrienden maken enzo, maar ik vind het toch vrij spannend zegmaar.

En die kroegentocht spreekt me niet zo aan, maarja, na de introweek is er gewoon school. Ik wil ook niet in het verdomklasje komen eigenlijk.

En daarom ben ik ook blij dat ik nu al een beetje weet wie er ook deze opleiding gaan doen. Heb trouwens ook gehoord dat mijn overbuurjongen dezelfde opleiding gaat doen, haha. Hij is wat ouder dan ik en ik ga niet veel met em om maar toch...

Ik ga trouwens maandag de route reizen om te kijken hoe lang het duurt enzo. Mag ik dan ook de school inlopen als ik er ben?
Toen ik de introductie deed had ik ook geen behoefte aan een kroegentocht. Ben geloof ik exact 1 kroeg mee naar binnen gegaan. Je bent vast niet de enige en je ziet al snel groepjes ontstaan van mensen en er is dan vast een groep die de kroegentocht skipt en de tijd op een andere manier doorbrengt.
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:26:19 #287
137593 Zeus1981
pi_59741972
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 16:45 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Wat Scorpie zegt over het prototype dropout ben ik niet helemaal met hem eens, maar met 2 eerdere studies heb je er wel veel van weg . Ik denk dat je, als je thuis een eigen bedrijf hebt, je zeker een goede achtergrond hebt en al wat 'praktijkervaring' hebt, waar veel van je medestudenten nog op een middelbareschoolmanier tegen zaken aankijken.

Let er wel op dat je je "ik kan thuis vele male zinnigere dingen doen"-houding niet te veel laat doorschemeren in je omgang met je klasgenoten. Dat kan namelijk voor conflicten zorgen. Als je geluk hebt tref je het dat je kunt meedoen met andere studenten die hetzelfde denken als jij. Als je pech hebt kom je in een klas met allemaal havo'ers en die zijn zeker in het eerste jaar nog niet serieus met hun opleiding bezig
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:33:25 #288
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_59742162
Ik kom van de havo en neem mijn opleiding wel sreieus hoor. Deed ik op de havo al en ik ergerde me aan mensen die dat niet deden.
pi_59744937
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:26 schreef Zeus1981 het volgende:

[..]

Wat Scorpie zegt over het prototype dropout ben ik niet helemaal met hem eens
Nou, ik weet niet hoe het bij jou in je klas eraan toeging, maar de eerste 15 die afvielen in mijn klas hadden allemaal veul belangrijkere dingen aan hun hoofd dan hun 3e studiekeuze.........eigen bedrijf, sport, hobbie`s, concerten, films, uitgaan, you name it.

Volgens mij heb ik al die excuses wel een keer aangehoord
pi_59745316
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 00:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet hoe het bij jou in je klas eraan toeging, maar de eerste 15 die afvielen in mijn klas hadden allemaal veul belangrijkere dingen aan hun hoofd dan hun 3e studiekeuze.........eigen bedrijf, sport, hobbie`s, concerten, films, uitgaan, you name it.

Volgens mij heb ik al die excuses wel een keer aangehoord
Ach, uiteindelijk draait het om 1 ding: de motivatie. Je moet het gewoon echt willen, er echt voor gaan, en niet omdat het moet maar omdat het bij je gevoel past. Dat is iets wat ik inmiddels wel heb geleerd. Probeer geen studies te volgen die anderen voor je kiezen maar ga voor datgene waar je echt enthousiast over wordt omdta het bij je past.

Ik ben zeer gemotiveerd met ons bedrijfje, maar dat zal een studie niet in de weg staan want die studie is wel waar ik uiteindelijk verder mee wil, het bedrijfje biedt een flexibele parttime baan waar ik veel tijd aan kan besteden, maar ik wil er nog iets nuttigs naast hebben wat echt helemaal mijn eigen ding is en vastigheid kan bieden.

Wat je ook doet voor studie en wat je daarnaast ook doet in je vrije tijd, het belangrijkste is dat de studie bij je past en dat je er voldoening uit haalt, want dat is het allerbelangrijkste als je door wilt gaan.
pi_59748557
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:33 schreef Bintie het volgende:
Ik kom van de havo en neem mijn opleiding wel sreieus hoor. Deed ik op de havo al en ik ergerde me aan mensen die dat niet deden.
klopt scheelt ook maar per student... toen ik de laatste half jaar opnieuw deed, kwam ik dus in een klas met havo/vwo-ers.... kon al snel merken dat ze nog in het middelbareschool ritme zitten.... ouwehoeren in de lessen... rare dingen tekenen en schrijven op het bord... noem het maar op... best irritant
  zaterdag 28 juni 2008 @ 11:30:31 #292
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_59749545
Oh haha van rare dingen tekenen hou ik wel. Maar dan in mijn agenda en op blaadjes enzo.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 17:42:53 #293
137593 Zeus1981
pi_59756613
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:33 schreef Bintie het volgende:
Ik had het meer over het havo/vwo ritme waar iemand anders het over heeft :
- Alle docenten zijn stom!
- Huiswerk is stom!
- Zo snel mogelijk naar huis / weg van school
- Het kloten in de les
- enzovoort

en natuurlijk zijn er ook meer mensen die gewoon al wel in het juiste ritme zitten
- Albert Einstein -
  zaterdag 28 juni 2008 @ 21:58:05 #294
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_59761620
Maar wat bedoel je met dat je op het HBO niet meteen naar huis kan na school? Moet je elke dag projecten doen ofzo?
pi_59761827
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 21:58 schreef Bintie het volgende:
Maar wat bedoel je met dat je op het HBO niet meteen naar huis kan na school? Moet je elke dag projecten doen ofzo?
Tuurlijk kan dat wel maar het is niet automatisch zo dat je na je verplichte lessen ook altijd naar huis kan dus die instelling van 'om 15.00 uur ben ik uit' moet je een beetje loslaten
  zaterdag 28 juni 2008 @ 22:30:15 #296
137593 Zeus1981
pi_59762199
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:10 schreef Trusten het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat wel maar het is niet automatisch zo dat je na je verplichte lessen ook altijd naar huis kan dus die instelling van 'om 15.00 uur ben ik uit' moet je een beetje loslaten
Juist
Je hebt gewoon opdrachten, die je veelal in groepjes uitvoert. Daar heb je dus rekening mee te houden. En een schooldag kan gewoon van 8:30u tot 17:30u duren. Dat dat niet allemaal lessen zijn doet er niet toe, er wordt door de ADC vanuit gegaan dat je die tijd beschikbaar bent. Natuurlijk kan je in overleg met je projectgroepen wel regelen dat je zaken thuis doet en via msn ofzo overlegt...
- Albert Einstein -
  zondag 29 juni 2008 @ 11:34:03 #297
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_59768941
Ah oke. Maar kan ik bijv. wel mijn werk gaan plannen op een vrije middag in de week? Of moet ik die perse tot half 6 vrijhouden, mocht ik op school moeten blijven?
pi_59769036
quote:
Op zondag 29 juni 2008 11:34 schreef Bintie het volgende:
Ah oke. Maar kan ik bijv. wel mijn werk gaan plannen op een vrije middag in de week? Of moet ik die perse tot half 6 vrijhouden, mocht ik op school moeten blijven?
Dat ligt er dus helemaal aan hoe je projectgroep daarin meewerkt.
En geloof me; af en toe is dat vrij frustrerend
  zondag 29 juni 2008 @ 11:44:05 #299
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_59769094
Oh jippie, werd op de havo al compleet gestoord van mensen die niet mee wilden werken of taken op zich wilden nemen die ze helemaal niet goed konden. Is dat op het HBO ook zo?
pi_59769180
quote:
Op zondag 29 juni 2008 11:44 schreef Bintie het volgende:
Oh jippie, werd op de havo al compleet gestoord van mensen die niet mee wilden werken of taken op zich wilden nemen die ze helemaal niet goed konden. Is dat op het HBO ook zo?
In het eerste jaar wel ja. Maar stel nou he, jij hebt op vrijdagmiddag 'vrij' en wilt gaan werken, en dan kan je op donderdagmiddag wel aan het project werken.
Persoon X die ook in jouw projectgroep zit kan alleen op donderdagmiddag werken, en niet op vrijdag, dus die wil graag op vrijdagmiddag aan het project werken.......

Nou, dat levert leuke situaties op !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')