Oke, ik moet je even uit de illusie helpen dat je op de kinderklas zit ofsowquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:43 schreef Bintie het volgende:
Ohja, kijken ze bij klassen maken naar de woonplaats van de studenten? Dat zegmaar iedereen uit dezelfde plaats een beetje bij elkaar in de klas komt?
En zijn er nou wel of geen pauzes? (bijv. ochtend en middagpauze) Ik hoorde namelijk twee verschillende dingen. En waar moet je heen in de pauze? Of mag je overal en nergens zijn.
Waar kun je zien of er iemand uitvalt? En wat moet je doen als je bijv. 3 uur achter elkaar geen les hebt?
En nog 1 vraag: hoelang is/was jullie reistijd?
Vergeet het maar, vaak heb je 'perse' de nieuwe druk nodig en zijn er 1 of 2 tweedehands te vinden die dan net voor je neus worden weggekaaptquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:07 schreef Bintie het volgende:
Nee, ik ga ook geen nieuwe kopen (ja werkboeken wel), maar tekstboeken niet.
Kloptquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:39 schreef Trusten het volgende:
[..]
Vergeet het maar, vaak heb je 'perse' de nieuwe druk nodig en zijn er 1 of 2 tweedehands te vinden die dan net voor je neus worden weggekaapt. Ik zou www.selexyz.nl in de gaten houden of je boekenlijst er al bij staat..
Nee je krijgt een lijst en je moet vervolgens zelf zien hoe je eraan komt. De meeste mensen kopen het gewoon bij een boekwinkel Selexyz Broese, Bol.com etc. Je kan altijd eerst even naar De Slegte gaan, misschien hebben ze nog tweedehands wat voor je liggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:48 schreef Bintie het volgende:
Dus je kan het niet via de school bestellen?
Haha, dat is leuk! Ontgroenen die hap!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:23 schreef daanoontje86 het volgende:
Nou ik krijg net een mail dat ik word gewenst mee te doen als begleider. Voor de aankomende introweek aan alle nieuwe DC klassen (jullie dus ;-)).. Ik weet niet of jullie al weten wat het wordt dus ik zal nog maar even niks verklappen.. Het lijkt me iniedergeval prima te doen
Zit die arme eerstejaars eens niet zo bang te maken joh!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha, dat is leuk! Ontgroenen die hap!
jeej krijg je er niet eens EC's voor?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:57 schreef daanoontje86 het volgende:
Nou ik weet sowieso nog niet of ik het ga doen hoor, het is vrijwillig namelijk. Eenerzijds denk ik dat ik het wel grappig vind omdat ik via FOK! dan al wat aanhang heb met 2/3? mensen. Maar anderszijds moet ik het in mijn eigen les tijd doen. Ofwel danz ou ik graag een compensatie willen.. ik denk er nog even overna!
Ik weet niet of je dit in je eentje moet doen of als een groep, maar met de intergratiemodule bedoelt Scorpie dat je in de laatste periode alles wat je in de eerste 3 periodes apart hebt gehad dan samen in één opdracht terug ziet....quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:42 schreef daanoontje86 het volgende:
Intergratiemodule? Nee, wij moeten aan het einde gewoon een website neerkwakken voor een daadwerkelijke klant. In mijn geval voor liesbethjongkind.nl. Deze moet dan vanalles erbij hebben zoals een CMS/Gastenboek etc. vrij makkelijk dus. Hetgeen eromheen is het meeste weg (die documenten waar ik het dus over had)
Veel erger dan "maak een zo lang mogelijke lijn van jullie kleren" en van die typische kamp-spelen (gigantische bal een veld overduwen, glibberen op een zeepbaan, enz.) was het geloof ik niet. Voor de rest gewoon gezelligheid en een kroegentocht.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:48 schreef Bintie het volgende:
Sja, als je geen studiepunten voor dat kamp kan halen weet ik ook niet of ik ga. Ligt eraan wat jullie doen. He maar wordt je ook echt ontgroend?? (ziet taferelen van verplicht 4 liter bier en vastgebonden aan een boom al voor zich).
Ohja, ik heb geen hyves voor foto's ofzo.Maar op de hyves van een klasgenoot sta ik wel als teletubbie
.
Nee johquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:48 schreef Bintie het volgende:
He maar wordt je ook echt ontgroend??
neej hahaha ik wou editten, klikte quote per ongelukquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:51 schreef daanoontje86 het volgende:
[..]
Een leeg bericht.. makes you wonder
Eigen vervoer ongetwijfeld. Kan me herinneren dat we met de trein naar de kamplocatie gingen en terug zijn we ook gewoon met de trein gegaan. Maar jullie hebben toch ov-jaarkaart?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:18 schreef Bintie het volgende:
Ja teletubbie, laatste lesdag he.He maar dan ben je min of meer verplicht om naar t kamp te gaan als je er een studiepunt voor krijgt? Ennemm, ja momenteel even geen vragen, maar misschien komt het nog.
Oja! Waar is dat kamp? En klopt het dat je eigen vervoer terug moet regelen?
dus ik ga niet naar de introweek en halverwege de 3e lesdag pas naar school... word alles lekker voor mij geregeldquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:00 schreef daanoontje86 het volgende:
Ik denk dat Bintie en Kersje86 zich helemaal gaan vermaken bij ons. Vooral als ze er eenmaal achter komen hoe leuk stefs eigenlijk is!!![]()
Ohja, qua boeken. Dat werd voor mij allemaal geregeld. Ik ben een special boy zullen we maar zeggen (ofwel gewoon een domme idioot) Ik was namelijk niet alleen er niet bij bij de intro week waardoor ik in de verdom klas werd gezet, DCD07, maar ik was zelfs daar nog laat bij en kwam gewoon halverwege de 3de lesdag nog aanzetten. Briljant, vind je niet? Enfin, hierdoor hadden ze dus al geregeld waar ik wat kon halen en had ik er dus geen moeite mee. Ik was daarintegen wel 1 van de weinige die alle boeken meteen had!..![]()
Dat gebeurt niet hoor....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:25 schreef Bintie het volgende:
Ik zit ook niet te springen om op kamp te gaan maar heb geen zin om meteen al als een 'buitenbeentje' in de klas te komen.
Zal vast ook wel per klas verschillen maar ik ben niet meegeweest op de intro (wegens te laat terug van vakantie) en binnen twee dagen hoorde ik ook gewoon bij de klasquote:Op zondag 22 juni 2008 11:59 schreef Bintie het volgende:
Nee? Sja ik heb dus echt geen flauw idee hoe het er op het HBO aan toe gaat.
Een week voor de officiele start meestalquote:Op zondag 22 juni 2008 13:19 schreef Bintie het volgende:
Oh das mooi.Maar de intro is toch begin van het schooljaar? Of zegmaar een week voordat school begint (dit jaar begint school 1 sept.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |