Kan die ook rode schildpadden schietenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:05 schreef Bastard het volgende:
Ik hou het op Forza.. eigen creaties kunnen zien rondrijden in de replay en daar pictures van maken, uploaden.. priceless
Mijn Porsche [ afbeelding ]
Stuurtje voor Forza? Geen probleem, je kan gewoon een stuurtje en pedalen op de xbox aansluiten en daarmee gaan racen.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:47 schreef Chocobo het volgende:
Maar als Forza die Wii controls had,...... zooooo dan had ik spel misschien wel gekocht,.... dat sturen geeft zo'n kick en werkt echt zo goed!!
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan die ook rode schildpadden schieten![]()
1 van de MP-modes in GTAIVquote:Imagine Mario Kart in a real world, with real cars. Now add machine guns, pistols, rocket launchers, Molotov cocktails, in fact every weapon in GTA. Now, let people get out of their cars and do whatever they want to win, or prevent other people from winning.
Heb je nog nooit een spel zien hypen als dezequote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef Chocobo het volgende:
Zoooo,... net Mario Kart Wii gespeeld![]()
Direct gekocht
Dat stuurtje werkt echt fantastisch. Geweldige controle,.... schitterende banen,... ziekelijk veel character en auto's en een vlekkeloze online ervaring. Net wat potjes online gespeeld,.... zooo gaaf
![]()
![]()
Heerlijk online zonder gelul,... gewoon gamen. Grappig om al die Mii creaties te zien,.... had een World wedstrijd gedaan. Je kan ook Nationaal gaan,.... maar ik zat in een race met wat Japanse Chicks,... en ben GEOWNED!!
![]()
Geweldig spel!
Als Daan van school thuis komt wordt die gek
[ afbeelding ]
Remake van Delfino Square (DS) is tot nu toe de coolste baan. Ga zo nog een cupje racenGeloof iets van 32 banen,... 16 classics en 16 Wii-nieuwe!
Ik vind het ook wat onwennig, maar me like!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een spel zien hypen als deze
Ik wil de kinderen soieso wel weer eens zienquote:Op donderdag 10 april 2008 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Post eens wat foto's als Daan het aan het spelen is.
jammer dat ik niet tegen jullie kan racenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wel: Fable.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:46 schreef Chocobo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)GTA_IV__.html?p=12,2quote:Op donderdag 10 april 2008 13:58 schreef kepler het volgende:
[..]
jammer dat ik niet tegen jullie kan racen
dat doet me dan weer helemaal niksquote:Op donderdag 10 april 2008 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)GTA_IV__.html?p=12,2
Een of andere nichterige modeontwerper.quote:
Niet?quote:
Dat deed ik vroeger met Jensenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
ik blijf soms wel even in de auto zitten om een radioprogramma te luisteren ;')
Ik ga af en toe een beetje cruisen. Gewoon naar de radio luisteren.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:59 schreef Bastard het volgende:
Niet?
Ik vind dat gelul altijd wel leuk op de radio, en die commercials ook.. ik blijf soms wel even in de auto zitten om een radioprogramma te luisteren ;')
Maar kom op, dit is ook niet de minste meneer die meewerkt aan het spel
Jaquote:
Je zou het kunnen doen, maar dan krijg je misschien missie-moeheid. Los daarvan,... men zegt dat de stap van GTA3 naar 4 groter is dan van 2 naar 3,.... en ik begin het te geloven als je alles zo leest,...... de hele wereld draait,... bestaat,.... Ik kan ECHT niet wachten om los te gaan in die wereldquote:Op donderdag 10 april 2008 15:01 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens San Andreas in mn handen gehad... om in de 360 te stoppen.. heb het niet gedaan, ik wil toch huidig generatie gamen, gewoon nog 3 weken wachten op het echte werk
Zou ik inderdaad niet doen Gijs. Beter dat je fris in GTAIV duikt. Ik vond San Andreas sowiezo de minste van alle delen.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:01 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens San Andreas in mn handen gehad... om in de 360 te stoppen.. heb het niet gedaan, ik wil toch huidig generatie gamen, gewoon nog 3 weken wachten op het echte werk
Gijs hij is zoooo nep,...vroeger genoten van telefoonterreur enzo,.... maar op TV is hij niks meer. Standaard steen-humor en baard filmpjes waar je u tegen zegt.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja
Maar die werd het laatste anderhalf jaar op de radio ook niet meer leuk... en als ik m nu op tv zie kom ik niet verder dan een glimlachje zo nu en dan.
Ik zie het dan heel kort omdat ik King of Queens wil zien
Missie-moeheidquote:Op donderdag 10 april 2008 15:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je zou het kunnen doen, maar dan krijg je misschien missie-moeheid. Los daarvan,... men zegt dat de stap van GTA3 naar 4 groter is dan van 2 naar 3,.... en ik begin het te geloven als je alles zo leest,...... de hele wereld draait,... bestaat,.... Ik kan ECHT niet wachten om los te gaan in die wereld
Ik vind die statistieken site ook zo cool gedaan
Zat van de week te kijken... die kop van die vent Gijs.. dat dikke gezicht met die droopy ogen en dat gordijnkapsel wat toch echt in je jaren 80 al niet modieus meer was.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs hij is zoooo nep,...vroeger genoten van telefoonterreur enzo,.... maar op TV is hij niks meer. Standaard steen-humor en baard filmpjes waar je u tegen zegt.
Ik ook,.... maar het spel had best sfeer,... althans,.. in de eerste stad. Die negerbuurt met dat spoor over die weg enzo,..... die grote waterafvoerbuis door de stad,... het had wel wat,... maar toen de rest,... mwa!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zou ik inderdaad niet doen Gijs. Beter dat je fris in GTAIV duikt. Ik vond San Andreas sowiezo de minste van alle delen.
whahahaha,... dat zei San ookquote:Op donderdag 10 april 2008 15:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zat van de week te kijken... die kop van die vent Gijs.. dat dikke gezicht met die droopy ogen en dat gordijnkapsel wat toch echt in je jaren 80 al niet modieus meer was.
Klopt.. VC had ik zo gespeeld denk ik.. Trek die berg missies niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zou ik inderdaad niet doen Gijs. Beter dat je fris in GTAIV duikt. Ik vond San Andreas sowiezo de minste van alle delen.
Hij flankt stappel maar net Gijsquote:
Ik hoop toch nog eens een keer op een nieuwe stad. Tokyo of Bogota bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik ook,.... maar het spel had best sfeer,... althans,.. in de eerste stad. Die negerbuurt met dat spoor over die weg enzo,..... die grote waterafvoerbuis door de stad,... het had wel wat,... maar toen de rest,... mwa!
Gerucht gaat dat ze Vice City gaan maken GTAIV-VC. Dat zou echt geweldig zijn.
GTA is ook best pittig te waarderen als leek zijnde. Een gamer is op dat moment een kleuter die los gaat in de sandbox met de nieuwste schepjes en emmertjes. Een leek (lees vrouw) daarentegen zie alleen maar regen wat het zand omvormt tot modder,..... kind en plezier worden uit de zandbak gevist,... game-over! Ze zien het niet,...quote:Op donderdag 10 april 2008 15:07 schreef Bastard het volgende:
Welke URL was het ook alweer, heb hem maar heel kort gezien?
De wereld draaait ook echt![]()
Mn kuiken snapt niks van het spel.. dat ik gewoon een stukje ga rijden..
zegt ze wat ben je nu aan het doen dan?
Aan het rijden. Stukje zo.
Word ook misselijk van meekijken
Tokyo klinkt zo modern Gijs,.... ik zou graag zien dat ze voor Rio de Janeiro of Mexico City gaan!!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop toch nog eens een keer op een nieuwe stad. Tokyo of Bogota bijvoorbeeld.
Is ie echt zo goedquote:Op donderdag 10 april 2008 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens goedkoop Vice City Stories op de koop kunnen tikken voor de PSP. Maar die bewaar ik wel voor een regenachtige dag. Straks Uncharted voor een 2e x opstarten. Ja, Cho. Hij is echt zo goed!
Just Cause was ook zeker niet vervelend .. Beetje rio gevoel he... gigantisch groot ookquote:Op donderdag 10 april 2008 15:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tokyo klinkt zo modern Gijs,.... ik zou graag zien dat ze voor Rio de Janeiro of Mexico City gaan!!
Ik vind hem fantastisch Gijs. Ik kan wel weer 10 aliena's vol hypen, maar ik hou het deze keer bij het feit dat het de meest filmische ervaring is die ik tot nu toe bij een spel heb gehad. Het is gewoon net alsof je de hoofdrol speelt in een film als National Treasure of Romancing the Stone. Ik vind het spel beter als Tomb Raider. Ik kan niet anders zeggen. Ben niet gehyped voor de nieuwe Lara, maar Unsharted 2 haal ik blind.quote:
Ik ga niet meer voor gigantisch groot (en leeg). Ik wil een compacte gamewereld waarin heel veel te doen is. Gelukkig hebben de makers van GTAIV en Fallout 3 dit beeld ook.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:37 schreef Bastard het volgende:
Just Cause was ook zeker niet vervelend .. Beetje rio gevoel he... gigantisch groot ook
Gek he,... eerst denk ik,.. neeee hoef ik niet te zien. Dan denk ik,.... nou ja toch maar ff,... bakkie erbij enzo,... hoor dat Allaaaaahhhhhhh weer op de achtergrond en begin al met gniffelen,.... proestje zo nu en dan als ik al die buigende mannen zie,..... aanbidden van een kind,...... God het kan toch niet erger joh,... whahahahahahaquote:Op donderdag 10 april 2008 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tertje__.html?p=18,1
Ik heb last van moslim-moeheid
Het is extremisme...quote:Op donderdag 10 april 2008 15:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gek he,... eerst denk ik,.. neeee hoef ik niet te zien. Dan denk ik,.... nou ja toch maar ff,... bakkie erbij enzo,... hoor dat Allaaaaahhhhhhh weer op de achtergrond en begin al met gniffelen,.... proestje zo nu en dan als ik al die buigende mannen zie,..... aanbidden van een kind,...... God het kan toch niet erger joh,... whahahahahahaTja,...... prachtig,.... moet je voorstellen,.... dat wij allemaal bidden/buigen/huilen of whatever als Amalia straks op haar 8e iets zegt,...... ja die link leg je niet he,..... dat doen wij niet!! Hoe noem je zoiets dan?? Ben ik beter dan een Moslim,.... intelligenter??
Toch gelachen even,.... serieus,... die barbaren en stenen moeten echt gewoon daar voorlopig blijven en over een paar honderd jaar nog eens rondkijken in de wereld of ze nu wel mee mogen doen!
Uh was jij niet die man vanmorgen die zei tegen mij dat hij nog ziek was en lekker ging slapen als de jongens weg waren?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef Chocobo het volgende:
Zoooo,... net Mario Kart Wii gespeeld![]()
Direct gekocht
Dat stuurtje werkt echt fantastisch. Geweldige controle,.... schitterende banen,... ziekelijk veel character en auto's en een vlekkeloze online ervaring. Net wat potjes online gespeeld,.... zooo gaaf
![]()
![]()
Heerlijk online zonder gelul,... gewoon gamen. Grappig om al die Mii creaties te zien,.... had een World wedstrijd gedaan. Je kan ook Nationaal gaan,.... maar ik zat in een race met wat Japanse Chicks,... en ben GEOWNED!!
![]()
Geweldig spel!
Als Daan van school thuis komt wordt die gek
[ afbeelding ]
Remake van Delfino Square (DS) is tot nu toe de coolste baan. Ga zo nog een cupje racenGeloof iets van 32 banen,... 16 classics en 16 Wii-nieuwe!
Zooooooo...zitten harde tussen.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:47 schreef kepler het volgende:
http://www.break.com/inde(...)s-getting-owned.html
Zitten echt harde bij, maar ook genialeDie met dat sleetje rijden, gewoon een gestrekte salto maken
Ik vraag me alleen af of die reporter met dat vliegtuig het wel overleefd heeft...
Ik zie Cho voor me. Vanochtend zielig doen. Een beetje kuchen. Quinny met puppy-oogjes aankijken. Voordat ze weggaat maakt ze nog een kopje thee. Dan staat hij op. Dik aankleden. Sjaal om. Jongens rillend en kuchend naar school brengen. Nog even snotterend zwaaien als ze naar binnen gaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:40 schreef Quinny het volgende:
Uh was jij niet die man vanmorgen die zei tegen mij dat hij nog ziek was en lekker ging slapen als de jongens weg waren?
Nope. Nog nooit een MGS aangeraakt, wil ik graag zo houden.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope. Nog nooit een MGS aangeraakt, wil ik graag zo houden.
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. Nog nooit een MGS aangeraakt, wil ik graag zo houden.
Was jij niet die vrouw die hoofdpijn had gisteravond maar later toch stuiterend op mijn heupen te vinden was.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Uh was jij niet die man vanmorgen die zei tegen mij dat hij nog ziek was en lekker ging slapen als de jongens weg waren?
Als je de previews leest het meest extreme spel ooit gemaakt,.... vanwacht tientallen 10-en Gijs,.... tientallen,... beeld, geluid,... gameplay,... in 50 GB harmonie!quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zie Cho voor me. Vanochtend zielig doen. Een beetje kuchen. Quinny met puppy-oogjes aankijken. Voordat ze weggaat maakt ze nog een kopje thee. Dan staat hij op. Dik aankleden. Sjaal om. Jongens rillend en kuchend naar school brengen. Nog even snotterend zwaaien als ze naar binnen gaan.
[ afbeelding ]
En dan in de auto stappen en naar de gameswinkel racen.
Strol en ik hebben les gegeven.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:03 schreef gijsje79 het volgende:
Al die screens en filmpjes in het xbox topic.
Het is Mario Kart Gijs,... niks nieuws,... maar toch,... als je met je stuur dan de eerste bocht in gaat op een nieuw parcour,.... vrooooeeeeem,... bang,..... klap van Nintendo gameplay in je gezicht,...quote:Op donderdag 10 april 2008 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Kart! Ik haal 'm morgen denk ik. Zo geen tijd voor eigenlijk, maar moet 'm. Zeker na die hype-post van Sjo
En hij voelt zich opeens weer beterquote:Op donderdag 10 april 2008 17:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zie Cho voor me. Vanochtend zielig doen. Een beetje kuchen. Quinny met puppy-oogjes aankijken. Voordat ze weggaat maakt ze nog een kopje thee. Dan staat hij op. Dik aankleden. Sjaal om. Jongens rillend en kuchend naar school brengen. Nog even snotterend zwaaien als ze naar binnen gaan.
[ afbeelding ]
En dan in de auto stappen en naar de gameswinkel racen.
whahahahahahaquote:
Zeg ben jij niet om 18:00 vrij of had dokter Constantijn nog een klusjequote:Op donderdag 10 april 2008 18:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
En hij voelt zich opeens weer beter
Uh volgens mij heb jij geen recht van sprekenquote:Op donderdag 10 april 2008 18:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet om 18:00 vrij of had dokter Constantijn nog een klusje
Gigabaard maar inderdaad,.... briljante stukjes,.... die gestrekte salto inderdaadquote:Op donderdag 10 april 2008 16:47 schreef kepler het volgende:
http://www.break.com/inde(...)s-getting-owned.html
Zitten echt harde bij, maar ook genialeDie met dat sleetje rijden, gewoon een gestrekte salto maken
Ik vraag me alleen af of die reporter met dat vliegtuig het wel overleefd heeft...
Tering wat een goeiequote:Op donderdag 10 april 2008 18:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Er moet nog een kindje terug komen en nog een patient.
Geef hem dit!quote:Op donderdag 10 april 2008 18:11 schreef Quinny het volgende:
Jezus, ik heb hier een patient liggen die de hele tijd zegt.. oh wanneer kom ik nou klaar
Ik ga even heel hard wegrennen.
Klopt,.... kijk al jaren naar hetzelfde soort vrouw,..... zal dat ook mijn hele leven blijven doenquote:
Ik vind het wel een grappig ding met dat lampje. Maar ik hoef hem niet. Al teveel apparaten met snoeren.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:18 schreef Chocobo het volgende:
Strol,.... die oplader is hier te koop voor 10 US$ met free shippingMoet niet gekker worden!
[ afbeelding ]
Plaastquote:Op donderdag 10 april 2008 20:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grappig ding met dat lampje. Maar ik hoef hem niet. Al teveel apparaten met snoeren.![]()
Heb ook een fluitketel gekocht in plaast van een waterkoker.
Dyslexie is overratedquote:Op donderdag 10 april 2008 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
Dyslexie is heel ernstig hoor. Daar maak je geen grappen over.
Engquote:Op donderdag 10 april 2008 21:41 schreef Strolie75 het volgende:
Tering...blij dat ik op tijd ben uitgestapt! Die verhalen
http://www.wowdetox.com/
Ik heb een tijdje een Japan-icon gehad. Maar die deed het blijkbaar niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:45 schreef Chocobo het volgende:
Eng
En je icon heerst,.... maar tis tijd voor wat nieuws Gijs
Deed het prima!! Was geweldig!quote:Op donderdag 10 april 2008 21:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een Japan-icon gehad. Maar die deed het blijkbaar niet.
Dan maar terug naar mijn oude.
ik moet mn eerst HD-film nog kijkenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:41 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn eerste twee Blue-Ray films besteld. Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit.
Ik vind het gewoon een beetje spannend.quote:
Gijs,..... lees je vraag nou nog eens hardopquote:Op donderdag 10 april 2008 21:56 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zat Cyberia dan te ijlen dat hij niet werkte?
Lekker hoor,......quote:Op donderdag 10 april 2008 22:02 schreef Strolie75 het volgende:
Om in Aziatische sferen te blijven...
[ afbeelding ]
Welke filmsquote:Op donderdag 10 april 2008 22:41 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn eerste twee Blue-Ray films besteld. Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit.
Kingdom of Heaven Director's Cut en Black Hawk Down. Leken me wel mooie films om het Blue-Ray geweld te ervaren.quote:
Hypequote:Op vrijdag 11 april 2008 07:54 schreef Chocobo het volgende:
Briljant toch,..... Quinny gisteren los gegaan met Mario Kart met stuur. Ook vlekkeloos online he,....gratisHet werkt zo goed
Al die mii's! Hoop dat M$ dit jaar naar een gratis Live gaat want ik verleng niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan een glimps krijgen van BR door de trailers te downenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kingdom of Heaven Director's Cut en Black Hawk Down. Leken me wel mooie films om het Blue-Ray geweld te ervaren.
Hij moet me nog steeds toevoegen,.... en ik heb zijn friend code nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hype
Grappig dat we Roy niet over deze game horen. Ik had verwacht dat hij hem nu opzeker als zou spelen.
Ik koop sowiezo veel minder films. Alleen echte toppers die ik wil bewaren. En dan kan ik ze net zo goed meteen op BR halen. De rest download ik tegenwoordig wel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:04 schreef Chocobo het volgende:
Je kan een glimps krijgen van BR door de trailers te downenBHD lijkt me ook gruwelijk goed
Maar denk dat de allernieuwste films die HD opgenomen worden gaan schijnen op BR Gijs,.... er verschijnen nu veel opgepoetste versies,.... Rambo First Blood zal bv net zo mooi zijn op DVD als op BR.
Ik ook.quote:
Oh ja herrinert mij, er kwam gisteren een collega van me uit Belgie langs, woont in Limboland... Gijs.. was je tweelingbroer, had echt moeite om hem geen Gijs te gaan noemenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook.
Moet straks in Japan ook uitkijken dat ik niet te opvallend en te gretig rondkijk.
Ik kom niet uit Belgiequote:Op vrijdag 11 april 2008 08:13 schreef Bastard het volgende:
Oh ja herrinert mij, er kwam gisteren een collega van me uit Belgie langs, woont in Limboland... Gijs.. was je tweelingbroer, had echt moeite om hem geen Gijs te gaan noemen![]()
![]()
Zelfde taaltje, zelfde loopje en houding en alles!
Was de vriend van onze oppas LIVE laten zien.. hij had Socom 1, 2 en 3 uren gespeeld en wist niet wat CoD4 was of uberhaupt live...... en... nog nooit gehoord van Haloquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:18 schreef gijsje79 het volgende:
Zo nog een dagje dan lekker weekend.
B. dacht dat je vandaag vrij was, je was voor jou doen nog laat op Live.
Gilde hij?quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:26 schreef Bastard het volgende:
Was de vriend van onze oppas LIVE laten zien.. hij had Socom 1, 2 en 3 uren gespeeld en wist niet wat CoD4 was of uberhaupt live...... en... nog nooit gehoord van Halo
Jaren onder een steen gelegen dus.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was de vriend van onze oppas LIVE laten zien.. hij had Socom 1, 2 en 3 uren gespeeld en wist niet wat CoD4 was of uberhaupt live...... en... nog nooit gehoord van Halo
Ik zou toch eerder gillen van CoD4 dan van Halo denk ik! Grafisch ziekelijk indrukwekkend!quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb m de controller gegeven, vertelde wat de knoppen waren, surround aangedaan en hem in Team Death match laten spelen...quote:
Tot het begint op te vallen dat er wel heel veel dezelfde type terroristen uit één klein schuurtje komen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:28 schreef Chocobo het volgende:
Ik zou toch eerder gillen van CoD4 dan van Halo denk ik! Grafisch ziekelijk indrukwekkend!
Vind het beide wereldspellen, kan niet kiezen welke ik beter vind.. maar neig naar Halo, gameplay ligt me beter in de vingers.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou toch eerder gillen van CoD4 dan van Halo denk ik! Grafisch ziekelijk indrukwekkend!
SP: Haloquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:30 schreef Bastard het volgende:
Vind het beide wereldspellen, kan niet kiezen welke ik beter vind.. maar neig naar Halo, gameplay ligt me beter in de vingers.
Zeker de nieuwe map Creekquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen BR film gezien, wil ik ook even zo houden... vooral als het BoB is.. vind het nu ziekelijk mooi op mn scherm!quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
Eind van het jaar schijnt een Blu-Ray versie van Band of Brothers te komen, dan ga ik toch ernstig gillen!
Hoef m niet te downloaden, ik speel nooit CoD met jequote:Op vrijdag 11 april 2008 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zeker de nieuwe map Creek
Prachtig veld.
Overigs speelt die gast zeer goed in dat filmpje!quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Prachtig veld.
Andere spellen wel dan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoef m niet te downloaden, ik speel nooit CoD met je
Had gisteren meteen in de eerste match 19 kills en een airstrike btw, stond versteld van mezelf
Pecies.. ben meer een ochtendmensquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:36 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Andere spellen wel dan.
Ik kom vaker later online dat zal het voornamelijk wel zijn.
Zou je haar doen Gijs?quote:
Die gozer had een sessiequote:Op vrijdag 11 april 2008 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Prachtig veld.
Blind Gijs,.... haal ik blind!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
Eind van het jaar schijnt een Blu-Ray versie van Band of Brothers te komen, dan ga ik toch ernstig gillen!
Stel je voor Gijs. Ze is Presidente, machtigste vrouw ter wereld. Jij komt The Oval Office binnen. Dan gaat het rokje omhoog en buigt ze voorover over haar bureau heen. Toch nog even wraak nemen op Bill.quote:
Ze gebruikt haar be-aderde anus maar bij iemand andersquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stel je voor Gijs. Ze is Presidente, machtigste vrouw ter wereld. Jij komt The Oval Office binnen. Dan gaat het rokje omhoog en buigt ze voorover over haar bureau heen. Toch nog even wraak nemen op Bill.
Als ik dronken ben .quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stel je voor Gijs. Ze is Presidente, machtigste vrouw ter wereld. Jij komt The Oval Office binnen. Dan gaat het rokje omhoog en buigt ze voorover over haar bureau heen. Toch nog even wraak nemen op Bill.
Ben gewoon gek op die HD techniek Gijs,...quote:
Je ziet het nu al een beetje met Pixar-films. En steeds meer films worden opgenomen met digitale camera's. Het is wel de toekomst zeg ik je.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Zag bij de BCC een full HD TV met een HD film. Geschoten vanuit een raam in Venetie ergens,.... serieus,.... je dacht echt dat je door die TV kon springen,... zo de gracht in,... alsof je die gondel zo kon aanraken. Als films zo worden in de toekomst is die stap groter dan de VHS-DVD stap,.... ik zeg het je!
Klein voorbeeld,.... hou er rekening mee dat dit gewoon digi foto's zijn,... geen direct feed van een high end-source ofzo! Tis niet alleen kleur en focus waar BR in heerst,.... tis gewoon niet uit te leggen!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je ziet het nu al een beetje met Pixar-films. En steeds meer films worden opgenomen met digitale camera's. Het is wel de toekomst zeg ik je.
Fantastischquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:23 schreef Chocobo het volgende:
Klein voorbeeld,.... hou er rekening mee dat dit gewoon digi foto's zijn,... geen direct feed van een high end-source ofzo! Tis niet alleen kleur en focus waar BR in heerst,.... tis gewoon niet uit te leggen!
Ice Age DVD
[ afbeelding ]
Ice Age Blu-ray
[ afbeelding ]
Kingdom of Heaven DVD
[ afbeelding ]
Kingdom of Heaven Blu-ray
[ afbeelding ]
En als laatste een BR shot van Black Hawk Down. Strol,... hou er rekening mee dat deze film en 300 beide de grain filter gebruiken. De korreligheid hoort dus bij deze films
[ afbeelding ]
Dit is een gil draadje!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fantastisch
Beetje spijt dat ik 2 jaar geleden geen Full HD heb gekocht. Maar als ik ooit verhuis (binnen 5 jaar vermoedelijk) heb ik wel een mooi excuus om een grotere te halen.
Casino Royalequote:
No country for old men moet ik nog zien.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:33 schreef Chocobo het volgende:
Casino Royale
No country for old men
The departed
Ik ga overigens alleen voor DE films,.... denk aan Godfather,... en idd series als BoB! Ik heb mijn oog op de LE van Pan's Labyrinth gezet,.... meesterlijke film! Oh,.. en ik will Silent Hill ook nog op BR. Die beeldkwaliteit moet ik op BR hebben.
Kan aan mij liggen en ook omdat het foto's zijn.. maar vind het verschil niet zo groot dat ik daar meteen duizenden euro's voor neertelquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klein voorbeeld,.... hou er rekening mee dat dit gewoon digi foto's zijn,... geen direct feed van een high end-source ofzo! Tis niet alleen kleur en focus waar BR in heerst,.... tis gewoon niet uit te leggen!
Ice Age DVD
[ afbeelding ]
Ice Age Blu-ray
[ afbeelding ]
Kingdom of Heaven DVD
[ afbeelding ]
Kingdom of Heaven Blu-ray
[ afbeelding ]
En als laatste een BR shot van Black Hawk Down. Strol,... hou er rekening mee dat deze film en 300 beide de grain filter gebruiken. De korreligheid hoort dus bij deze films
[ afbeelding ]
Nee,.... 399 is genoegquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen en ook omdat het foto's zijn.. maar vind het verschil niet zo groot dat ik daar meteen duizenden euro's voor neertel
En je kunt er nog op gamen ook.quote:
De firmware en de software waren echter nog niet klaar vind ik. Voor de rest is dat ding God. Zodra Home en MGS4 gereleased zijn is het echt begonnenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En je kunt er nog op gamen ook.
Ik begin de arrogantie van Sony tijdens de launch trouwens wel te begrijpen. Als je zo’n cool product als de PS3 hebt gemaakt dan ben je gewoon trots. Klaar.
Vergeet LBP niet. Dat kan zo’n immens grote community worden. Als je al ziet wat sommige mensen met Forza 2 voor elkaar kregen, wil ik niet eens weten wat ze met de uitgebreide toolset van LBP kunnen creëren! En ik ben ook erg benieuwd naar The Agency. Eerste “echte” MMO die speciaal voor een console wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:59 schreef Chocobo het volgende:
De firmware en de software waren echter nog niet klaar vind ik. Voor de rest is dat ding God. Zodra Home en MGS4 gereleased zijn is het echt begonnen
Is die goed?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
Je moet deze trouwens eens downloaden.
[REC]
[ afbeelding ]
While covering the night shift at a small-town fire department, an ambitious young television reporter (Manuela Velasco) and her cameraman follow the crew on a call to rescue an elderly woman unable to escape the inferno that is consuming her home. Upon their arrival at the scene, the calm midnight air is pierced by the sound of horrific screams, and the television report takes an unexpectedly dark turn.
http://www.mininova.org/get/1276291
http://www.imdb.com/title/tt1038988/
Tijd Gijs. Zou niet weten wanneer ik m moet halen. Misschien vanmiddag!quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hype
Grappig dat we Roy niet over deze game horen. Ik had verwacht dat hij hem nu opzeker als zou spelen.
tijd heb je niet, tijd maak je!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tijd Gijs. Zou niet weten wanneer ik m moet halen. Misschien vanmiddag!
Ik heb hem zelf nog niet gezien. Ik lees er wel goede dingen over. Ik ga hem straks ook downloaden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:13 schreef gijsje79 het volgende:
Is die goed?
Kan hem namelijk hier bestellen.
HD Ready is ook goed.quote:
Net besteld.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf nog niet gezien. Ik lees er wel goede dingen over. Ik ga hem straks ook downloaden.
quote:
Ik vind van niet.. als je dan naar de next gen movie wilt gaan, dus BR of HD-DVD, en je wilt er vol van genieten, moet je er een big ass FullHD bij zetten, anders doe je jezelf nog tekort... dat je kijkt en denkt jaaa maar op een full is het mooier, dat wil je niet hebben.quote:
Nou tellen kan ze iig dan niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler:
[ afbeelding ]
26 jaar alweer
Ja dat is relax gamen bij me maatje.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed, je kan natuurlijk ook eens tevreden zijn met wat je hebt naar gelang je budget reikt. Gras is altijd groener bij de buren. Zat laatst te gamen op een Big ((hence de hoofletter) ass Full HD .. is weer een tandje of 3 beter, en hij kan het betalen, of wil het er voor uitgeven beter gezegd..
haha, bedankt!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler:
[ afbeelding ]
26 jaar alweer
Full HD gaat tot 1080p. HD Ready is 720p/1080i. Meeste games die momenteel verschijnen (ook op de PS3) zijn 720p. Alleen het menu toont hij op 1080i. Dit omdat het anders ten koste gaat van de framerate. Misschien als je een heel groot scherm hebt, dat het verschil tussen 720/1080 wel zichtbaar is, maar op mijn 32” nauwelijks denk ik. Mijn huidige TV was een bewuste keuze, zowel wat kosten als formaat betreft. Ik ben er in elk geval erg tevreden mee. Games zien er fantastisch uit, en ik kan niet wachten om een BR uit te proberen. Het verschil met een gewone TV is in elk geval enorm.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:45 schreef Bastard het volgende:
Ik vind van niet.. als je dan naar de next gen movie wilt gaan, dus BR of HD-DVD, en je wilt er vol van genieten, moet je er een big ass FullHD bij zetten, anders doe je jezelf nog tekort... dat je kijkt en denkt jaaa maar op een full is het mooier, dat wil je niet hebben.
Maar goed, je kan natuurlijk ook eens tevreden zijn met wat je hebt naar gelang je budget reikt. Gras is altijd groener bij de buren. Zat laatst te gamen op een Big ((hence de hoofletter) ass Full HD .. is weer een tandje of 3 beter, en hij kan het betalen, of wil het er voor uitgeven beter gezegd..
Ik vind het verschil tussen DVD en BR op een HD Ready niet echt gigantischquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Full HD gaat tot 1080p. HD Ready is 720p/1080i. Meeste games die momenteel verschijnen (ook op de PS3) zijn 720p. Alleen het menu toont hij op 1080i. Dit omdat het anders ten koste gaat van de framerate. Misschien als je een heel groot scherm hebt, dat het verschil tussen 720/1080 wel zichtbaar is, maar op mijn 32” nauwelijks denk ik. Mijn huidige TV was een bewuste keuze, zowel wat kosten als formaat betreft. Ik ben er in elk geval erg tevreden mee. Games zien er fantastisch uit, en ik kan niet wachten om een BR uit te proberen. Het verschil met een gewone TV is in elk geval enorm.
Tis erg cool.. maar ook enorm lomp in de woonkamer zo'n kast van een tv. Je huiskamer zou 2x zo groot moeten zijn om het te compenserenquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja dat is relax gamen bij me maatje.
Hoop zelf zo'n soort tv dit jaar ook te hebben.
Je moet ook rekening houden met de kijkafstand. Als je dicht op de TV zit is zo’n groot scherm echt niet prettig. Zeker nu gewone TV-uitzendingen nog niet in HD zijn. Ik heb kennissen die ook zo’n enorme HD TV hebben. Ziet er echt niet uit in de huiskamer als hij uitstaat. Echt zo’n enorm zwart vlak die de hele kamer domineert. Dan zou ik liever voor een scherm en een HD Beamer gaan, mits je die in het plafond kun wegwerken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:55 schreef Bastard het volgende:
Tis erg cool.. maar ook enorm lomp in de woonkamer zo'n kast van een tv. Je huiskamer zou 2x zo groot moeten zijn om het te compenseren
Maar erg praat beeld hoor!
Dat bedoel ik.. het is net alsof je een zwart gat in je kamer hebt staan, dat is toch geen kijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet ook rekening houden met de kijkafstand. Als je dicht op de TV zit is zo’n groot scherm echt niet prettig. Zeker nu gewone TV-uitzendingen nog niet in HD zijn. Ik heb kennissen die ook zo’n enorme HD TV hebben. Ziet er echt niet uit in de huiskamer als hij uitstaat. Echt zo’n enorm zwart vlak die de hele kamer domineert. Dan zou ik liever voor een scherm en een HD Beamer gaan, mits je die in het plafond kun wegwerken.
Maat van me heeft een kleine HDTV waarop hij TV kijkt. Voor films komt er uit het plafond een scherm omlaag, voor de TV. Ook de beamer is onzichtbaar weggewerkt. Echt fantastisch.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:04 schreef Bastard het volgende:
Dat bedoel ik.. het is net alsof je een zwart gat in je kamer hebt staan, dat is toch geen kijk
Een beamer dan inderdaad.. erg ok
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik een HD TV koop wordt het minstens 40" hoorWho cares dat het een groot zwart vlak in je kamer wordt, als ik wil gamen wil ik al die schoonheid zo groot mogelijk zien.
Ik spreek je nog wel als je samenwoont en met je liefste bij de BCC staat.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik een HD TV koop wordt het minstens 40" hoorWho cares dat het een groot zwart vlak in je kamer wordt, als ik wil gamen wil ik al die schoonheid zo groot mogelijk zien.
Man je kan er nog bruin van worden als je gamed op zo'n schermquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ze van me houdt laat ze me de TV uitzoekenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel als je samenwoont en met je liefste bij de BCC staat.
Nee serieus, voor mij persoonlijk was 32" groot zat. En ik heb er nog steeds geen spijt van. Het gaat uiteindelijk toch om de scherpte van het beeld. Dat doen ze trouwens wel smerig in die winkels. Een 32” scherm wordt omringd door 40” schermen en groter waardoor hij kleiner lijkt dan hij echt is.
Probleem is dat ik de inrichting van de rest van het huis ook belangrijk vindt, en reizen. Dat kost ook geld.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ze van me houdt laat ze me de TV uitzoeken
Zij gaat ws de rest van het huis indelen, dus dan wil ik de TV en andere elektronica doen
Oh ja, reizen is ook zeker belangrijk. Ik wil ook meer weg dan ik nu kan betalen, en ver wegquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Probleem is dat ik de inrichting van de rest van het huis ook belangrijk vindt, en reizen. Dat kost ook geld.
Jep wel een aardige film.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand Beowulf trouwens al gezien? Is het wat? Zie dat de DVD-rip te downloaden is.
reizenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Probleem is dat ik de inrichting van de rest van het huis ook belangrijk vindt, en reizen. Dat kost ook geld.
Het is zoals B. zegt. Het gras bij de buren is altijd groener. En dat spul veroudert zoooooo snel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh ja, reizen is ook zeker belangrijk. Ik wil ook meer weg dan ik nu kan betalen, en ver wegKomt wel als ik geld heb later enzo. Maar dat neemt niet weg dat ik bereid ben veel geld uit te geven aan mijn elektronica, goeie TV, speakers, reciever, etc.
Het is zo fantastisch om te doen!quote:
Tuurlijk verouderd die shit heel snel, maar jullie hebben ook eigenlijk te snel alles gekocht. Als ik strax aan de HD TV ga weet ik meer en zijn er standaarden (HDMI bijv) en is hopelijk digitale content uitgegroeid tot een volwassen markt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is zoals B. zegt. Het gras bij de buren is altijd groener. En dat spul veroudert zoooooo snel.
Paar jaar geleden een goede receiver met speakers gekocht. En nu? Te weinig digitale ingangen, geen HDMI, geen Dolby 7.1, etc. Met die HDTV eigenlijk hetzelfde: éen HDMI-en één component-ingang. Wel 3 scarts waar je niks meer mee doet. Universele afstandsbediening die geen Bluetooth blijkt te ondersteunen. Etc etc etc. Maar ik ben nu tevreden met wat ik heb. Met de PS3 heb ik nu toch wel een mooie audio/video setup waar ik hopelijk nog een jaar of 5 mee vooruit kan.
En wie weet wat er dan allemaal te krijgen is? Digitale content staat nog in de kinderschoenen. Net als HD TV-uitzendingen.
Reizen is echt heel leuk. Ik ben nu ook al zuinig aan het leven om te sparen voor mijn wereldreisquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is zo fantastisch om te doen!
Maar daar weet jij natuurlijk ook alles van! Ik heb nog zoveel bestemmingen op mijn verlanglijstje staan.Ik kan wel in HD naar Venetië kijken, maar ik ga er liever zelf een keer heen.
Dan staan er wel weer nieuwe ontwikkelingen voor de deur. HDTV heb ik echt voor het gamen gekocht. En dat was het waard. De rest (films, TV) is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk verouderd die shit heel snel, maar jullie hebben ook eigenlijk te snel alles gekocht. Als ik strax aan de HD TV ga weet ik meer en zijn er standaarden (HDMI bijv) en is hopelijk digitale content uitgegroeid tot een volwassen markt.
Nu ga ik er overigens vandoor, op naar de TU
Ik doe mijn wereldreis in stappen. De wereld rond in 24 vakantiedagen + 14 ADV dagen schiet namelijk niet echt op. Dit jaar Curaçao en Japan, en wie weet volgend jaar? Daarnaast vind ik het altijd heerlijk om te relaxen in Zuid-Frankrijk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:34 schreef kepler het volgende:
Reizen is echt heel leuk. Ik ben nu ook al zuinig aan het leven om te sparen voor mijn wereldreisDan sta je bij de FRS, zie je een toffe film van 10 euro. Maar dan toch denken, nee ik ga liever sparen
Gelukkig weet ik waar voor aan het sparen ben, maakt het wel makkelijker
daarom ga ik ook nu reizen. Als ik eenmaal werk dan heb ik geen tijd meer om een jaar weg te gaan. Je zit dan ook weer vast aan je huis, vriendin, etc. Nu is mn kans en die ga ik ook zeker benuttenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik doe mijn wereldreis in stappen. De wereld rond in 24 vakantiedagen + 14 ADV dagen schiet namelijk niet echt op. Dit jaar Curaçao en Japan, en wie weet volgend jaar? Daarnaast vind ik het altijd heerlijk om te relaxen in Zuid-Frankrijk.
Het heeft z’n voordelen en z’n nadelen. Mijn vriendin zit in het onderwijs, dus ik ben gebonden aan de schoolvakanties. Maar ik heb wel iemand die mijn interesses deelt en met wie ik al dat moois kan delen. Ik heb minder vrije dagen, maar wel meer geld te besteden zodat je ter plekke niet op elke euro hoeft te letten of moet werken (brrrr).quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:51 schreef kepler het volgende:
daarom ga ik ook nu reizen. Als ik eenmaal werk dan heb ik geen tijd meer om een jaar weg te gaan. Je zit dan ook weer vast aan je huis, vriendin, etc. Nu is mn kans en die ga ik ook zeker benuttenVoordeel als je werkt is wel dat je meer geld hebt, en dus iets luxer en relaxter kunt reizen
Nu nog kiezen waar ik allemaal heen ga
quote:[update] Metal Gear Online Beta óók voor Europa
Nieuws | 11 april 2008 - Konami bevestigde vandaag nogmaals dat ook Europa een online beta van Metal Gear Online mag verwachten. Konami zal binnen afzienbare tijd de plannen voor deze online beta bekend maken.
De aankondiging kwam na een vorige aankondiging, waarin Konami bekend maakte dat de Japanse beta niet werkt in Europa. Dit komt doordat de IP-adressen gecontrolleerd worden bij de beta en alleen Japanse IP-adressen worden toegestaan. Europeanen zullen dus moeten wachten tot de Europese beta verschijnt.
Update:
Konami brengt vanaf 17 april Metal Gear Online Premiere Beta uit via de PlayStation Store, waarvan de online testen actief zullen zijn tussen 21 april en 6 mei. Metal Gear Online is een compleet nieuwe Metal Gear Solid titel speciaal ontworpen als online multi-player beleving. Metal Gear Online wordt wereldwijd gelanceerd als onderdeel van Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots op 12 juni 2008.
Het beta programma biedt spelers de unieke mogelijkheid de geheel nieuwe online beleving van Metal Gear Online uit te proberen, wat de team georiënteerde gameplay benadrukt. Degene die de demo downloaden worden uitgenodigd om twee maps te verkennen – Blood Bath en Groznyi Grad – die elk weer een verschillend beroep doen op de behendigheid van de speler.
Metal Gear Online komt uit als onderdeel van MGS4 in juni als Starter Pack en bevat vijf geheel nieuwe maps. De eerste is Ambush Alley, waar greppels en zandzakken een arena vormen voor zowel klein- als grootschalige gevechten. Dan is er Blood Bath, een twee-delige gevechts setting; en Groznyi Grad, een open gebied dat al eens eerder te zien was in Metal Gear Solid 3: Snake Eater, als basis voor het Shagohod ontwikkelingscomplex. Kenmerkend aan dit level zijn de levende katapults die spelers naar een ander gebied kunnen schieten. Tenslotte zijn er in de Starter Pack nog de nauwe straatjes in Midtown Maelstrom van Metal Gear Solid 4 en Urban Ultimatum, waar alles zich voornamelijk boven op daken afspeelt. Daarnaast blijft Konami werken aan de additionele Expansion Packs die gedurende komend jaar zullen uitkomen.
Er kunnen tot wel 16 spelers tegelijkertijd spelen in de game werelden die gecreëerd zijn met behulp van de ongelofelijke 3D motor van Metal Gear Solid 4. Terwijl de klassieke tactische gevechts gameplay van de Metal Gear reeks wordt behouden, komen spelers terecht in een reeks van oorlogsgebieden waarin hen verschillende uitdagingen te wachten staat. Binnen de ruines van een stad in het Midden Oosten wachten vijf spelmodi: Deathmatch, Team Deathmatch, Capture en Base en Sneaking missies.
`quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand Beowulf trouwens al gezien? Is het wat? Zie dat de DVD-rip te downloaden is.
Ohhhhh nieuwe store,... beta van MGO downen,...quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
Chooooooooooooooooooooooooooo!!!
[..]
[ afbeelding ]
Dat heb ik nu met het huis.. dat ik denk jaa coole dvd/boek.. wacht nee, ik wil liever sparen voor die coole boekenkast/bank voor het nieuwe huis.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:34 schreef kepler het volgende:
[..]
Reizen is echt heel leuk. Ik ben nu ook al zuinig aan het leven om te sparen voor mijn wereldreisDan sta je bij de FRS, zie je een toffe film van 10 euro. Maar dan toch denken, nee ik ga liever sparen
Gelukkig weet ik waar voor aan het sparen ben, maakt het wel makkelijker
quote:Sociale Dienst verplicht cursus reïncarnatie
De Maastrichtse Sociale Dienst heeft uitkeringsgerechtigden onder druk gezet om op kosten van de gemeente een reïncarnatietherapie te volgen. Weigerachtige cliënten kregen te horen dat hun opstelling consequenties voor hun uitkering zou hebben.
Dat blijkt uit informatie waarop het Maastrichtse raadslid John Steijns (fractievoorzitter van Stadsbelangen Mestreech) de hand heeft weten te leggen. Steijns heeft inmiddels politieke vragen over de kwestie gesteld.
Door onder begeleiding van een reïncarnatietherapeut (een niet-erkend beroep) 'terug te keren' naar een 'vroeger leven', zouden mensen met een uitkering de kans krijgen hun huidige problemen op te lossen. De achterliggende gedachte is dat zij daardoor grotere kans zouden maken een betaalde baan te vinden en dus geen uitkering meer nodig zouden hebben. Ten minste één cliëntenbegeleidster van de Maastrichtse Sociale Dienst zou zelf baat hebben gehad bij de therapie.
Woordvoerder Joep Delsing van verantwoordelijk wethouder Luc Winants (CDA, Sociale Zaken) erkent dat de kwestie speelt. "Het is een extra precaire zaak omdat het om personen gaat. Dit maakt het voor mij erg lastig om op dit moment details te geven", zegt hij.
Delsing onderstreept dat de zaak "met de hoogst mogelijke prioriteit en op het hoogst denkbare niveau" wordt uitgezocht. "Als het om reïntegratie gaat, wordt van onze medewerkers verwacht dat zij maatwerk bieden. Het zou best zo kunnen zijn dat dit een middel is om mensen weer aan de gang te krijgen."
Marcus Huibers, hoofddocent klinische psychologie aan de Universiteit Maastricht en tevens werkzaam als psychotherapeut bij de Riagg Maastricht, is verbijsterd. "Dit valt wat mij betreft onder de categorie wichelroede en andere Jomanda-achtige verschijnselen. We praten hier over een volstrekt obscure therapie die de naam therapie niet eens mag hebben."
Volgens raadslid John Steijns moeten zaken als deze in alle gevallen worden voorgelegd aan een superieur. Dat zou betekenen dat meerdere ambtenaren op de hoogte zijn. "De therapie zou tien sessies van negentig euro omvatten. In totaal heb je het dus over negenhonderd euro gemeenschapsgeld."
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:30 schreef gijsje79 het volgende:
Hoor net dat ik waterschap deurwaarder word.
Ow ja, aan die uitzuigers heb ik vorige maand ook weer veels te veel geld moeten overmaken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:30 schreef gijsje79 het volgende:
Hoor net dat ik waterschap deurwaarder word.
Ik probeer dat. Het lukt alleen niet altijd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:24 schreef Bastard het volgende:
Dat heb ik nu met het huis.. dat ik denk jaa coole dvd/boek.. wacht nee, ik wil liever sparen voor die coole boekenkast/bank voor het nieuwe huis.
Leuke invalshoek die eerst op kleine schaal eens geprobeerd zou moeten worden zodat je de resulaten kunt vergelijken.quote:
Tis de keus he.. wat is belangrijker voor jouquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik probeer dat. Het lukt alleen niet altijd.
Tips?
Ik wil het ook leren potverdorrie! Zo. BR-films bestelling geannuleerd. Begin volgende maand GTAIV en voor de rest niks, rien, niente! Klaar nu!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:56 schreef Bastard het volgende:
Tis de keus he.. wat is belangrijker voor jou
Geld geef je maar 1x uit.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil het ook leren potverdorrie! Zo. BR-films bestelling geannuleerd. Begin volgende maand GTAIV en voor de rest niks, rien, niente! Klaar nu!
ja genoegquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het heeft z’n voordelen en z’n nadelen. Mijn vriendin zit in het onderwijs, dus ik ben gebonden aan de schoolvakanties. Maar ik heb wel iemand die mijn interesses deelt en met wie ik al dat moois kan delen. Ik heb minder vrije dagen, maar wel meer geld te besteden zodat je ter plekke niet op elke euro hoeft te letten of moet werken (brrrr).
Heb je al bestemmingen voor ogen?
prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik probeer dat. Het lukt alleen niet altijd.
Tips?
Ich bin dabei!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:02 schreef kepler het volgende:
[..]
ja genoeg
Egypte (ff snel naar de pyramides)
India
Nepal (hiken naar basecamp Himalaya)
Thailand/Cambodja/Vietnam
Australie
Nieuw Zeeland (alleen als ik iemand kan vinden die mee wil, ik ga niet nog een keer daar alleen rondreizen)
Fiji-eilanden (1 van die tropische eilanden daar, lekker chillen)
Zuid-Amerika (weet nog niet waar)
Canada (zit te denken om daar te zijn tijdens de winterspelen van Vancouver)
USA (Roadtrip van Oost naar West)
In Australie en Canada/USA wil ik een tijdje gaan werken
Ja pittig stuk he.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhhhh nieuwe store,... beta van MGO downen,...Zin in! Lego is uit en ik ben Rainbow aan het afronden,....
@Gijsje,.... bij Rainbow zit ik nu bij dat stuk waar je alleen bent..... teeering wat pittigMaar serieus,... dit deel is echt veel beter dan het eerste deel.
Er staan mooie bestemmingen tussen Gijs.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:02 schreef kepler het volgende:
ja genoeg
Egypte (ff snel naar de pyramides)
India
Nepal (hiken naar basecamp Himalaya)
Thailand/Cambodja/Vietnam
Australie
Nieuw Zeeland (alleen als ik iemand kan vinden die mee wil, ik ga niet nog een keer daar alleen rondreizen)
Fiji-eilanden (1 van die tropische eilanden daar, lekker chillen)
Zuid-Amerika (weet nog niet waar)
Canada (zit te denken om daar te zijn tijdens de winterspelen van Vancouver)
USA (Roadtrip van Oost naar West)
In Australie en Canada/USA wil ik een tijdje gaan werken
Betaal zelf iets van de 55.- per 2 maand, opzich valt het wel mee.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow ja, aan die uitzuigers heb ik vorige maand ook weer veels te veel geld moeten overmaken.![]()
![]()
![]()
Reizen wel. En ik heb eigenlijk wel een nieuwe eethoek nodig.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:03 schreef kepler het volgende:
prioriteiten stellen
Blijkbaar is een nieuwe bank dus niet tof genoeg om voor te sparen
New York wil ook wel es heen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Argentinië
Baltische Staten & St. Petersburg
Bonaire (duiken)
Cuba (zolang Castro nog leeft)
Oekraïne
Transiberië Express (van Moskow naar Peking)
Syrië en Jordanië (veel moslims, maar ik moet Krak du Chevalier zien)
Zwitserland
Corsica
New York (nog een keer)
Zucht...was ik maar rijk en niet zo verdomt knap.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Argentinië
Baltische Staten & St. Petersburg
Bonaire (duiken)
Cuba (zolang Castro nog leeft)
Oekraïne
Transiberië Express (van Moskow naar Peking)
Syrië en Jordanië (veel moslims, maar ik moet Krak du Chevalier zien)
Zwitserland
Corsica
New York (nog een keer)
Zucht...was ik maar rijk en niet zo verdomt knap.
Ga je ook swaffelen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:12 schreef kepler het volgende:
aantal dingen van mijn lijstje:
- Taj Mahal
GTA IV gaat het voorproefje wordenquote:
Gekke vraag misschien, maar wat heeft de Taj Mahal te maken met swaffelen?quote:
had je toch moeten bellen toen je nog garantie hadquote:
Poe hee.. 5 uur voor niks gegamed in een kut spel .. terecht dat ie hem delete!quote:
Gelukkig geen RROD. Maar kut voor je Gijs. Ow, en als je niet zit te wachten op disk read errors: veel plezier met Lost Odyssey. Die hebben voor mij alle lol aan het spel verpest.quote:
Ik zou ze beiden swaffelen.quote:
Zkersquote:
Ik zit er over te denken om een nieuwe te kopen en dan deze ouwe op de nieuwe kassabon weer in te leverenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelukkig geen RROD. Maar kut voor je Gijs. Ow, en als je niet zit te wachten op disk read errors: veel plezier met Lost Odyssey. Die hebben voor mij alle lol aan het spel verpest.Maar goed. Binnenkort ga ik zelf een RROD opwekken, en dan kan hij binnen de garantie nog naar M$.
Die Kubus en BangBang zijn ook twee teringmongolen ook. Ken je dat stuk op TV met Valerio op TMF, toen zijn bank werd omgegooid? Dat waren zijquote:
YouTube link?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:47 schreef Bastard het volgende:
Crazy88 is ook een briljant programma van BNN.. kregen ze bonuspunten als ze opdrachten deden in hun ondergoed![]()
Ja mooiquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die Kubus en BangBang zijn ook twee teringmongolen ook. Ken je dat stuk op TV met Valerio op TMF, toen zijn bank werd omgegooid? Dat waren zij
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:59 schreef Strolie75 het volgende:
Ben trouwens echt even klaar met LO. Kan me er even niet meer toe aanzetten. Ik denk dat ik Bioshock nog een keer ga spelen voordat GTAIV uitkomt.
http://player.omroep.nl/?aflID=6747149&md5=4347781655595ccab61aa57337a848baquote:
Ik kreeg een naai gevoel op disc 4 en heb het daarna niet meer gespeeldquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:59 schreef Strolie75 het volgende:
Ben trouwens echt even klaar met LO. Kan me er even niet meer toe aanzetten. Ik denk dat ik Bioshock nog een keer ga spelen voordat GTAIV uitkomt.
Komt meer door de disk read errors. En ik sta vlak voor, wat volgens de meeste mensen een erg repetitieve en frustrende dungeon is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ook nietTis toch niet echt een wereld RPG, meer 'gewoon een prima RPG'
Eerst het sparen, nu weer dit.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:04 schreef Bastard het volgende:
Ik kreeg een naai gevoel op disc 4 en heb het daarna niet meer gespeeld
Komt wel weer een keer, loopt niet weg, ik game altijd waar ik zin in heb, en dat was de afgelopen weken weer racen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerst het sparen, nu weer dit.
Sensei
Serieus Gijs. Heb wel bewondering hoe relax jij in het leven staat.quote:
Ze kreeg m van me!quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die nicolette is lekker gek, beetje mager alleen...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs. Heb wel bewondering hoe relax jij in het leven staat.Ik heb zelf altijd zo’n innerlijke onrust die ik moet afremmen.
Altijd op zoek naar nieuwe indrukken. Nooit eens even rustig genieten van hetgeen om me heen is.
Die onrust van andere afhankelijk zijn heb ik juist weer minder. Misschien omdat ik redelijk zeker ben wat baan en woning betreft. Maar ik kan me herinneren hoeveel stress de aankoop van mijn huis en verhuizing was. Al die mensen van wie je inderdaad afhankelijk bent.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:17 schreef Bastard het volgende:Thanks geloof ik,.
Maar zo relaxed ben ik niet hoor... ik heb altijd een innerlijke onrust in mij omdat ik me overal zorgen om maak. Ik kan nooit zeggen maak me niet druk om de dag van morgen, want doe ik wel. Helemaal als ik dingen niet zelf in de hand heb, dat ik afhankelijk ben van een 3e "als het maar goed komt" . Dat is weer iets waar ik aan moet werken.. duurt een leven of 2 denk ik![]()
Maar ik kan heel goed tevreden zijn met wat ik heb inderdaad, daar heb je wel een punt.. probeer ook vaak stil te staan bij bepaalde momenten en er intens van te genieten zodat ik het later terug kan roepen.
Dat…en ik heb mijn cache geleegd en vervolgens mijn CC bij mijn vriendin ingeleverd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:29 schreef Bastard het volgende:
Het begint allemaal bij bewustwording... nee niet een wijsheid.. maar als je je bewust bent van een probleem, dan pas kun je een oplossing zoeken
denken in oplossingen in plaats van problemen. Dat is mij altijd geleerdquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:29 schreef Bastard het volgende:
Het begint allemaal bij bewustwording... nee niet een wijsheid.. maar als je je bewust bent van een probleem, dan pas kun je een oplossing zoeken
Dat is tegenwoordig zo'n jeukzin geworden. Maar hij klopt wel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:35 schreef kepler het volgende:
of: er is geen probleem, maar er is een uitdaging
haha dat klopt. Maar problemen zijn er ook om opgelost te wordenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig zo'n jeukzin geworden. Maar hij klopt wel.
Maar je zoekt pas naar een oplossing als je weet dat iets een probleem is lijkt me.. anders weet je niet waar je een oplossing voor nodig hebtquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:35 schreef kepler het volgende:
[..]
denken in oplossingen in plaats van problemen. Dat is mij altijd geleerd
of: er is geen probleem, maar er is een uitdaging
Ik gebruik die truk vaak op het werk. Als je met mensen uit de uitvoering praat is het altijd van “procesaanpassing zus” en “systeemaanpassing zo”. Ik vraag dan altijd wat ze daarmee oplossen. Duurt even, maar als je de oorzaak weet kun je veel gerichter te werk gaan. Al moet je wel oppassen, mensen kun erg geïrriteerd worden als je op die manier doorvraagt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:43 schreef kepler het volgende:
haha dat klopt. Maar problemen zijn er ook om opgelost te worden
Dat hangt er vanaf. Is het een incident of een probleem?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:46 schreef Bastard het volgende:
Maar je zoekt pas naar een oplossing als je weet dat iets een probleem is lijkt me.. anders weet je niet waar je een oplossing voor nodig hebt
amai, zooo ingewikkeld allemaalquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar je zoekt pas naar een oplossing als je weet dat iets een probleem is lijkt me.. anders weet je niet waar je een oplossing voor nodig hebt
Misschien is het om je spreekt zonder ondertiteling?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik gebruik die truk vaak op het werk. Als je met mensen uit de uitvoering praat is het altijd van “procesaanpassing zus” en “systeemaanpassing zo”. Ik vraag dan altijd wat ze daarmee oplossen. Duurt even, maar als je de oorzaak weet kun je veel gerichter te werk gaan. Al moet je wel oppassen, mensen kun erg geïrriteerd worden als je op die manier doorvraagt.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:07 schreef Bastard het volgende:
Misschien is het om je spreekt zonder ondertiteling?
Quinny gamed ook chronisch hier,.... heb dat stuurtje nog amper in mijn handen gehadquote:
Pffff,.... niet over nadenken,...quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:18 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/152(...)ter_verhongeren.html
Wat een gore bitch
Ben meteen hierna op zoek gegaan naar tieten, dat schijnt te helpen tegen een hoge bloeddruk.quote:
Post gerustquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben meteen hierna op zoek gegaan naar tieten, dat schijnt te helpen tegen een hoge bloeddruk.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde iets voor Strolie posten hier, maar ik ben even afgeleid...
Tering ja! Hier ben ik te oud voor.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier Strol:
The World Ends With You gameplayVeel te hectisch voor mij vrees ik, zeker voor een handheld game!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |