Kan die ook rode schildpadden schietenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:05 schreef Bastard het volgende:
Ik hou het op Forza.. eigen creaties kunnen zien rondrijden in de replay en daar pictures van maken, uploaden.. priceless
Mijn Porsche [ afbeelding ]
Stuurtje voor Forza? Geen probleem, je kan gewoon een stuurtje en pedalen op de xbox aansluiten en daarmee gaan racen.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:47 schreef Chocobo het volgende:
Maar als Forza die Wii controls had,...... zooooo dan had ik spel misschien wel gekocht,.... dat sturen geeft zo'n kick en werkt echt zo goed!!
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan die ook rode schildpadden schieten![]()
1 van de MP-modes in GTAIVquote:Imagine Mario Kart in a real world, with real cars. Now add machine guns, pistols, rocket launchers, Molotov cocktails, in fact every weapon in GTA. Now, let people get out of their cars and do whatever they want to win, or prevent other people from winning.
Heb je nog nooit een spel zien hypen als dezequote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef Chocobo het volgende:
Zoooo,... net Mario Kart Wii gespeeld![]()
Direct gekocht
Dat stuurtje werkt echt fantastisch. Geweldige controle,.... schitterende banen,... ziekelijk veel character en auto's en een vlekkeloze online ervaring. Net wat potjes online gespeeld,.... zooo gaaf
![]()
![]()
Heerlijk online zonder gelul,... gewoon gamen. Grappig om al die Mii creaties te zien,.... had een World wedstrijd gedaan. Je kan ook Nationaal gaan,.... maar ik zat in een race met wat Japanse Chicks,... en ben GEOWNED!!
![]()
Geweldig spel!
Als Daan van school thuis komt wordt die gek
[ afbeelding ]
Remake van Delfino Square (DS) is tot nu toe de coolste baan. Ga zo nog een cupje racenGeloof iets van 32 banen,... 16 classics en 16 Wii-nieuwe!
Ik vind het ook wat onwennig, maar me like!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een spel zien hypen als deze
Ik wil de kinderen soieso wel weer eens zienquote:Op donderdag 10 april 2008 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Post eens wat foto's als Daan het aan het spelen is.
jammer dat ik niet tegen jullie kan racenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wel: Fable.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:46 schreef Chocobo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)GTA_IV__.html?p=12,2quote:Op donderdag 10 april 2008 13:58 schreef kepler het volgende:
[..]
jammer dat ik niet tegen jullie kan racen
dat doet me dan weer helemaal niksquote:Op donderdag 10 april 2008 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)GTA_IV__.html?p=12,2
Een of andere nichterige modeontwerper.quote:
Niet?quote:
Dat deed ik vroeger met Jensenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
ik blijf soms wel even in de auto zitten om een radioprogramma te luisteren ;')
Ik ga af en toe een beetje cruisen. Gewoon naar de radio luisteren.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:59 schreef Bastard het volgende:
Niet?
Ik vind dat gelul altijd wel leuk op de radio, en die commercials ook.. ik blijf soms wel even in de auto zitten om een radioprogramma te luisteren ;')
Maar kom op, dit is ook niet de minste meneer die meewerkt aan het spel
Jaquote:
Je zou het kunnen doen, maar dan krijg je misschien missie-moeheid. Los daarvan,... men zegt dat de stap van GTA3 naar 4 groter is dan van 2 naar 3,.... en ik begin het te geloven als je alles zo leest,...... de hele wereld draait,... bestaat,.... Ik kan ECHT niet wachten om los te gaan in die wereldquote:Op donderdag 10 april 2008 15:01 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens San Andreas in mn handen gehad... om in de 360 te stoppen.. heb het niet gedaan, ik wil toch huidig generatie gamen, gewoon nog 3 weken wachten op het echte werk
Zou ik inderdaad niet doen Gijs. Beter dat je fris in GTAIV duikt. Ik vond San Andreas sowiezo de minste van alle delen.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:01 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens San Andreas in mn handen gehad... om in de 360 te stoppen.. heb het niet gedaan, ik wil toch huidig generatie gamen, gewoon nog 3 weken wachten op het echte werk
Gijs hij is zoooo nep,...vroeger genoten van telefoonterreur enzo,.... maar op TV is hij niks meer. Standaard steen-humor en baard filmpjes waar je u tegen zegt.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja
Maar die werd het laatste anderhalf jaar op de radio ook niet meer leuk... en als ik m nu op tv zie kom ik niet verder dan een glimlachje zo nu en dan.
Ik zie het dan heel kort omdat ik King of Queens wil zien
Missie-moeheidquote:Op donderdag 10 april 2008 15:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je zou het kunnen doen, maar dan krijg je misschien missie-moeheid. Los daarvan,... men zegt dat de stap van GTA3 naar 4 groter is dan van 2 naar 3,.... en ik begin het te geloven als je alles zo leest,...... de hele wereld draait,... bestaat,.... Ik kan ECHT niet wachten om los te gaan in die wereld
Ik vind die statistieken site ook zo cool gedaan
Zat van de week te kijken... die kop van die vent Gijs.. dat dikke gezicht met die droopy ogen en dat gordijnkapsel wat toch echt in je jaren 80 al niet modieus meer was.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs hij is zoooo nep,...vroeger genoten van telefoonterreur enzo,.... maar op TV is hij niks meer. Standaard steen-humor en baard filmpjes waar je u tegen zegt.
Ik ook,.... maar het spel had best sfeer,... althans,.. in de eerste stad. Die negerbuurt met dat spoor over die weg enzo,..... die grote waterafvoerbuis door de stad,... het had wel wat,... maar toen de rest,... mwa!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zou ik inderdaad niet doen Gijs. Beter dat je fris in GTAIV duikt. Ik vond San Andreas sowiezo de minste van alle delen.
whahahaha,... dat zei San ookquote:Op donderdag 10 april 2008 15:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zat van de week te kijken... die kop van die vent Gijs.. dat dikke gezicht met die droopy ogen en dat gordijnkapsel wat toch echt in je jaren 80 al niet modieus meer was.
Klopt.. VC had ik zo gespeeld denk ik.. Trek die berg missies niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zou ik inderdaad niet doen Gijs. Beter dat je fris in GTAIV duikt. Ik vond San Andreas sowiezo de minste van alle delen.
Hij flankt stappel maar net Gijsquote:
Ik hoop toch nog eens een keer op een nieuwe stad. Tokyo of Bogota bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik ook,.... maar het spel had best sfeer,... althans,.. in de eerste stad. Die negerbuurt met dat spoor over die weg enzo,..... die grote waterafvoerbuis door de stad,... het had wel wat,... maar toen de rest,... mwa!
Gerucht gaat dat ze Vice City gaan maken GTAIV-VC. Dat zou echt geweldig zijn.
GTA is ook best pittig te waarderen als leek zijnde. Een gamer is op dat moment een kleuter die los gaat in de sandbox met de nieuwste schepjes en emmertjes. Een leek (lees vrouw) daarentegen zie alleen maar regen wat het zand omvormt tot modder,..... kind en plezier worden uit de zandbak gevist,... game-over! Ze zien het niet,...quote:Op donderdag 10 april 2008 15:07 schreef Bastard het volgende:
Welke URL was het ook alweer, heb hem maar heel kort gezien?
De wereld draaait ook echt![]()
Mn kuiken snapt niks van het spel.. dat ik gewoon een stukje ga rijden..
zegt ze wat ben je nu aan het doen dan?
Aan het rijden. Stukje zo.
Word ook misselijk van meekijken
Tokyo klinkt zo modern Gijs,.... ik zou graag zien dat ze voor Rio de Janeiro of Mexico City gaan!!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop toch nog eens een keer op een nieuwe stad. Tokyo of Bogota bijvoorbeeld.
Is ie echt zo goedquote:Op donderdag 10 april 2008 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens goedkoop Vice City Stories op de koop kunnen tikken voor de PSP. Maar die bewaar ik wel voor een regenachtige dag. Straks Uncharted voor een 2e x opstarten. Ja, Cho. Hij is echt zo goed!
Just Cause was ook zeker niet vervelend .. Beetje rio gevoel he... gigantisch groot ookquote:Op donderdag 10 april 2008 15:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tokyo klinkt zo modern Gijs,.... ik zou graag zien dat ze voor Rio de Janeiro of Mexico City gaan!!
Ik vind hem fantastisch Gijs. Ik kan wel weer 10 aliena's vol hypen, maar ik hou het deze keer bij het feit dat het de meest filmische ervaring is die ik tot nu toe bij een spel heb gehad. Het is gewoon net alsof je de hoofdrol speelt in een film als National Treasure of Romancing the Stone. Ik vind het spel beter als Tomb Raider. Ik kan niet anders zeggen. Ben niet gehyped voor de nieuwe Lara, maar Unsharted 2 haal ik blind.quote:
Ik ga niet meer voor gigantisch groot (en leeg). Ik wil een compacte gamewereld waarin heel veel te doen is. Gelukkig hebben de makers van GTAIV en Fallout 3 dit beeld ook.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:37 schreef Bastard het volgende:
Just Cause was ook zeker niet vervelend .. Beetje rio gevoel he... gigantisch groot ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |