abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2008 @ 22:29:41 #226
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_57968516
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:25 schreef kepler het volgende:

[..]

Het is ook zeker nagemaakt, maar beter goed nagemaakt dan slecht nagemaakt (zie de motion-sensor in de PS3-controller wat toch paniek-voetbal was van Sony ).

Nintendo heeft zeker toffe games, maar de 'nieuwe' mensen kopen die dus bijna niet. Uiteindelijk zal de hype toch uitdoven en zal inderdaad de PS3/360 veel meer games blijven verkopen. En laten ze daar nu het meeste geld mee verdienen
De games op de wii verkopen als een idioot. Het is niet voor niets de console die de meeste 3rd-party games krijgt in het kortste tijdsbestek.
Het wordt tijd om wat sprookjes de wereld uit te helpen:

1. de wii wordt niet gekocht alleen voor wii-sports om daarna in de kast te belangen, anders zouden al die magere 3rd-party games ook niet verkopen en die verkopen prima
2. 3rd-party games verkopen prima, op de xbox360 na zelfs beter dan elk andere console hiervoor. Het aantal millionsellers is groter dan op de PS3.
3. Wii kent de meeste exclusieve games van alle 3 de partijen
4. wii-games zijn vaak anders en gericht op een andere doelgroep, maar dat maakt ze niet per definitie slecht. het probleem is dat reviews nog steeds vanuit gamers-oogpunt wordt bekeken en niet vanuit het oogpunt of het plezier oplevert [tuurlijk is de game vaak grafisch ellendig en is de gameplay al vaker gedaan, maar het is vaak wel leuk, mede door de wii-besturing], daar moet nog een change plaatsvinden

Kortom, de 'concurrenten' zouden willen dat ze de visie hadden van nintendo.
Xbox is geniaal, maar om de wii af te zeiken is een beetje extreem kortzichtig. Nintendo doet haar ding en doet dat geniaal. Een gamecube2 met HD had keihard geflopt en nu zijn ze marktleider zonder al teveel moeite. Daarnaast stroomt het geld binnen wat betreft softwaresales......

Deze generatie is werkelijk teh return of the king.... marktleider op handheld en console, terwijl de 'echt gamer' zowel de DS als de WII hadden afgeschreven voordat ze uberhaupt op deze apparaten hadden gespeeld. Misschien wordt het tijd om de echte gamer maar eens af te schrijven en zelf een mening te vormen.......
koekje erbij?
pi_57968600
Zeg sesamstraat figuur. Dit is het xbox topic! Zijn we net weer ontopic, ga jij over de Wii lopen blaten...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 10 april 2008 @ 22:32:58 #228
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_57968659
Is er weer geruzed toen ik m'n Tentamen op school aan het verzieken was?
Zometeen nog mensen in voor een potje Call of Duty 4?

Mooie lijst die Top 100, wel een terechte en verwachte Top 10.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_57968929
quote:
Op donderdag 10 april 2008 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:

te verwachten,

terecht natuurlijk neit
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_57968935
Rond 23.15 uur Morph!

Hoe ging ie?
pi_57968947
quote:

Ja COD
pi_57969030
quote:
Op donderdag 10 april 2008 22:29 schreef koekiemonster het volgende:

[..]

En wat een masterpieces zijn het ook allemaal

Laten we niet vergeten dat Nintendo in het verleden patent had op exclusieve, hoogstaande titels. Dus bij deze mijn boodschap naar Nintendo: Bedankt Iwata, echt bedankt
  donderdag 10 april 2008 @ 22:46:45 #233
34586 kepler
No bounce, no play
pi_57969223
quote:
Op donderdag 10 april 2008 22:29 schreef koekiemonster het volgende:

[..]

De games op de wii verkopen als een idioot. Het is niet voor niets de console die de meeste 3rd-party games krijgt in het kortste tijdsbestek.
Het wordt tijd om wat sprookjes de wereld uit te helpen:

1. de wii wordt niet gekocht alleen voor wii-sports om daarna in de kast te belangen, anders zouden al die magere 3rd-party games ook niet verkopen en die verkopen prima
2. 3rd-party games verkopen prima, op de xbox360 na zelfs beter dan elk andere console hiervoor. Het aantal millionsellers is groter dan op de PS3.
4. wii-games zijn vaak anders en gericht op een andere doelgroep, maar dat maakt ze niet per definitie slecht. het probleem is dat reviews nog steeds vanuit gamers-oogpunt wordt bekeken en niet vanuit het oogpunt of het plezier oplevert [tuurlijk is de game vaak grafisch ellendig en is de gameplay al vaker gedaan, maar het is vaak wel leuk, mede door de wii-besturing], daar moet nog een change plaatsvinden

Kortom, de 'concurrenten' zouden willen dat ze de visie hadden van nintendo.
Xbox is geniaal, maar om de wii af te zeiken is een beetje extreem kortzichtig. Nintendo doet haar ding en doet dat geniaal. Een gamecube2 met HD had keihard geflopt en nu zijn ze marktleider zonder al teveel moeite. Daarnaast stroomt het geld binnen wat betreft softwaresales......

Deze generatie is werkelijk teh return of the king.... marktleider op handheld en console, terwijl de 'echt gamer' zowel de DS als de WII hadden afgeschreven voordat ze uberhaupt op deze apparaten hadden gespeeld. Misschien wordt het tijd om de echte gamer maar eens af te schrijven en zelf een mening te vormen.......
Ik zeik de Wii helemaal niet af Ik zeg alleen maar dat er in verhouding veel meer games worden gekocht op de 360. De attach-rate is veel hoger, en kijk maar eens naar die top 100. Het beste spel op de Wii verkoopt 'maar' 4.1 miljoen keer. Dat is dus de helft van een Halo 3 of een CoD4.

En dat ze marktleider zijn betekent natuurlijk niet dat ze qua games goed bezig zijn Ik heb ook een tijdje met de Wii kunnen spelen, maar ik haal toch veel meer plezier uit mn 360. Het is een kwestie van smaak, maar de 360 (en PS3) zijn toch echt meer op de gamer gericht dan de Wii.
The line is a dot to you!
  donderdag 10 april 2008 @ 22:49:05 #235
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57969299
quote:

Welk tentamen had je

En tuurlijk was er ruzie! Dit topic staat in het teken van ruzie!
quote:
Op donderdag 10 april 2008 22:47 schreef Edwinuss het volgende:
bully!!!
Wat een lamzak ben je ook
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 10 april 2008 @ 22:49:23 #236
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_57969313
Jongens mag het gezeik op elkaar en de Slowchat wat minder?
Slowchat kan in het Slowchat topic, TVPs ga ik voortaan verwijderen omdat het de spuigaten uitloopt.
Als jullie echt willen slowchatten met een vast kliekje, ga dan naar het clan subforum en maak de een SC aan voor het xbox kliekje
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 10 april 2008 @ 22:52:48 #237
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57969422
quote:
Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef Gamedemon het volgende:
Jongens mag het gezeik op elkaar en de Slowchat wat minder?
Slowchat kan in het Slowchat topic, TVPs ga ik voortaan verwijderen omdat het de spuigaten uitloopt.
Als jullie echt willen slowchatten met een vast kliekje, ga dan naar het clan subforum en maak de een SC aan voor het xbox kliekje
Dat is geen slecht idee

Het gezeik mag idd ook wat minder ja.
  donderdag 10 april 2008 @ 22:53:09 #238
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57969434
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Kijk als Jorien nou lekker optyft met z'n kansloze posts om alleen maar zijn stats op te krikken en vervolgens mee te pronken, zijn we in ieder geval al een stuk verder. Als we vervolgens allemaal een steentje bijdragen door screens, nieuws en te discussiëren met betrekking tot het onderwerp is alles weer koek en ei

Wou het even kwijt jongens.
rot op joh, jij bent de gene die in 1 minuut 2/3 keer post, kan ook in 1 post hoor.
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:16 schreef Rossdale het volgende:
Jep

[ afbeelding ]
deel 2 al 2 weken niet gespeeld
  donderdag 10 april 2008 @ 22:55:55 #239
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_57969528
quote:
Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

rot op joh, jij bent de gene die in 1 minuut 2/3 keer post, kan ook in 1 post hoor.
[..]

deel 2 al 2 weken niet gespeeld
Kappen met zeiken dus....
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 10 april 2008 @ 22:57:19 #240
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57969584
quote:
Op donderdag 10 april 2008 22:55 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Kappen met zeiken dus....
Je zou daar eens wat aan moet doen, daardoor gaat het topic ook zo snel, echt overbodig
  donderdag 10 april 2008 @ 23:00:34 #242
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57969706
quote:
Tof man Ik heb echt zin om die game te gaan spelen! Hoe lang is de speelduur schat je?
Ik ga geen dingen verzamelen enz
pi_57969750
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:00 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Tof man Ik heb echt zin om die game te gaan spelen! Hoe lang is de speelduur schat je?
Ik ga geen dingen verzamelen enz
pff.. geen idee

hangt er echt vanaf hoe je speelt enzo.
  donderdag 10 april 2008 @ 23:03:42 #244
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57969798
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:02 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

pff.. geen idee

hangt er echt vanaf hoe je speelt enzo.
Ik ga wel redelijk rustig aan doen maar ik ga dus niet dingen liggen zoeken en verzamelen
pi_57969851
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:03 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik ga wel redelijk rustig aan doen maar ik ga dus niet dingen liggen zoeken en verzamelen
je bent er aardig lang zoet mee
  donderdag 10 april 2008 @ 23:06:55 #246
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_57969944
quote:
Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Welk tentamen had je

En tuurlijk was er ruzie! Dit topic staat in het teken van ruzie!
[..]

Wat een lamzak ben je ook
SQL & Databases

Maar on-topic: ik twijfel of ik Bully ga kopen. Wat maakt de game nou zo leuk? Zijn de graphics mooi? Zit er wel de typische Rockstar humor in?
pi_57970001
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

SQL & Databases

Maar on-topic: ik twijfel of ik Bully ga kopen. Wat maakt de game nou zo leuk? Zijn de graphics mooi? Zit er wel de typische Rockstar humor in?
de humor. Echt te grappig soms. Graphics konden beter..
En het is gewoon GTA in een andere setting..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 april 2008 @ 23:09:54 #248
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_57970064
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

de humor. Echt te grappig soms. Graphics konden beter..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok maar er zit wel genoeg afwisseling in de game? En het doel is om zoveel mogelijk mensen te pesten? Ofzo?
SPOILER
pi_57970120
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ok maar er zit wel genoeg afwisseling in de game? En het doel is om zoveel mogelijk mensen te pesten? Ofzo?
SPOILER
doel zijn gewoon die missies. Die moet je gaan halen zodat je verder komt in het verhaal. En je kan dan later ook de stad in.
Plenty of afwisseling in mijn ogen.
pi_57970242
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is er aan de hand allemaal Even een kleine reconstructie:

Chocobo komt met een betoog om het offtopic geblaat in te dammen en strolie75 steunt hem daar in.
Dan lijkt het even goed te gaan maar voordat je het weet worden mensen voor apen en ezels uitgemaakt en barst de hel overal los En valt het centraal 360 topic uiteen in 2 groepen!

Dit zijn wel de dingen die het centraal 360 topic de moeite waard maken
Nja dat aap verhaal ligt dan aan mij..
maar goed, hij is en blijft gewoon een kwal, die eigenlijk niet op internet mag. (die persoon weet dat ik het nu over hem heb)

Als mensen 300 post willen met alleen maar, wow leuke game, wow vette gfx. wow dit wow dat(jaja het wow topic is ergens anders ), dan doen ze dat maar lekker. maar een beetje geouwenhoer moet kunnen, denkt tenminste niet iedereen dat we een stel game geeks zijn.

sorry alvast
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')