De games op de wii verkopen als een idioot. Het is niet voor niets de console die de meeste 3rd-party games krijgt in het kortste tijdsbestek.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:25 schreef kepler het volgende:
[..]
Het is ook zeker nagemaakt, maar beter goed nagemaakt dan slecht nagemaakt (zie de motion-sensor in de PS3-controller wat toch paniek-voetbal was van Sony).
Nintendo heeft zeker toffe games, maar de 'nieuwe' mensen kopen die dus bijna niet. Uiteindelijk zal de hype toch uitdoven en zal inderdaad de PS3/360 veel meer games blijven verkopen. En laten ze daar nu het meeste geld mee verdienen
te verwachten,quote:Op donderdag 10 april 2008 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er weer geruzed toen ik m'n Tentamen op school aan het verzieken was?
Zometeen nog mensen in voor een potje Call of Duty 4?
Mooie lijst die Top 100, wel een terechte en verwachte Top 10.
Jaquote:Op donderdag 10 april 2008 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
En wat een masterpieces zijn het ook allemaalquote:Op donderdag 10 april 2008 22:29 schreef koekiemonster het volgende:
[..]
3. Wii kent de meeste exclusieve games van alle 3 de partijen
Ik zeik de Wii helemaal niet afquote:Op donderdag 10 april 2008 22:29 schreef koekiemonster het volgende:
[..]
De games op de wii verkopen als een idioot. Het is niet voor niets de console die de meeste 3rd-party games krijgt in het kortste tijdsbestek.
Het wordt tijd om wat sprookjes de wereld uit te helpen:
1. de wii wordt niet gekocht alleen voor wii-sports om daarna in de kast te belangen, anders zouden al die magere 3rd-party games ook niet verkopen en die verkopen prima
2. 3rd-party games verkopen prima, op de xbox360 na zelfs beter dan elk andere console hiervoor. Het aantal millionsellers is groter dan op de PS3.
3. Wii kent de meeste exclusieve games van alle 3 de partijen
4. wii-games zijn vaak anders en gericht op een andere doelgroep, maar dat maakt ze niet per definitie slecht. het probleem is dat reviews nog steeds vanuit gamers-oogpunt wordt bekeken en niet vanuit het oogpunt of het plezier oplevert [tuurlijk is de game vaak grafisch ellendig en is de gameplay al vaker gedaan, maar het is vaak wel leuk, mede door de wii-besturing], daar moet nog een change plaatsvinden
Kortom, de 'concurrenten' zouden willen dat ze de visie hadden van nintendo.
Xbox is geniaal, maar om de wii af te zeiken is een beetje extreem kortzichtig. Nintendo doet haar ding en doet dat geniaal. Een gamecube2 met HD had keihard geflopt en nu zijn ze marktleider zonder al teveel moeite. Daarnaast stroomt het geld binnen wat betreft softwaresales......
Deze generatie is werkelijk teh return of the king.... marktleider op handheld en console, terwijl de 'echt gamer' zowel de DS als de WII hadden afgeschreven voordat ze uberhaupt op deze apparaten hadden gespeeld. Misschien wordt het tijd om de echte gamer maar eens af te schrijven en zelf een mening te vormen.......
Welk tentamen had jequote:Op donderdag 10 april 2008 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een lamzak ben je ookquote:
Dat is geen slecht ideequote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef Gamedemon het volgende:
Jongens mag het gezeik op elkaar en de Slowchat wat minder?
Slowchat kan in het Slowchat topic, TVPs ga ik voortaan verwijderen omdat het de spuigaten uitloopt.
Als jullie echt willen slowchatten met een vast kliekje, ga dan naar het clan subforum en maak de een SC aan voor het xbox kliekje
rot op joh, jij bent de gene die in 1 minuut 2/3 keer post, kan ook in 1 post hoor.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Kijk als Jorien nou lekker optyft met z'n kansloze posts om alleen maar zijn stats op te krikken en vervolgens mee te pronken, zijn we in ieder geval al een stuk verder. Als we vervolgens allemaal een steentje bijdragen door screens, nieuws en te discussiëren met betrekking tot het onderwerp is alles weer koek en ei
Wou het even kwijt jongens.
deel 2 al 2 weken niet gespeeldquote:
Kappen met zeiken dus....quote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
rot op joh, jij bent de gene die in 1 minuut 2/3 keer post, kan ook in 1 post hoor.
[..]
deel 2 al 2 weken niet gespeeld
Tof manquote:Op donderdag 10 april 2008 22:57 schreef Edwinuss het volgende:
pff.. geen ideequote:Op donderdag 10 april 2008 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof manIk heb echt zin om die game te gaan spelen! Hoe lang is de speelduur schat je?
Ik ga geen dingen verzamelen enz
Ik ga wel redelijk rustig aan doen maar ik ga dus niet dingen liggen zoeken en verzamelenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
pff.. geen idee
hangt er echt vanaf hoe je speelt enzo.
je bent er aardig lang zoet meequote:Op donderdag 10 april 2008 23:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga wel redelijk rustig aan doen maar ik ga dus niet dingen liggen zoeken en verzamelen
SQL & Databasesquote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welk tentamen had je![]()
En tuurlijk was er ruzie! Dit topic staat in het teken van ruzie!
[..]
Wat een lamzak ben je ook![]()
de humor. Echt te grappig soms. Graphics konden beter..quote:Op donderdag 10 april 2008 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
SQL & Databases
Maar on-topic: ik twijfel of ik Bully ga kopen. Wat maakt de game nou zo leuk? Zijn de graphics mooi? Zit er wel de typische Rockstar humor in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
de humor. Echt te grappig soms. Graphics konden beter..Ok maar er zit wel genoeg afwisseling in de game? En het doel is om zoveel mogelijk mensen te pesten? Ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok maar er zit wel genoeg afwisseling in de game? En het doel is om zoveel mogelijk mensen te pesten? Ofzo?doel zijn gewoon die missies. Die moet je gaan halen zodat je verder komt in het verhaal. En je kan dan later ook de stad in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plenty of afwisseling in mijn ogen.
Nja dat aap verhaal ligt dan aan mij..quote:Op donderdag 10 april 2008 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is er aan de hand allemaalEven een kleine reconstructie:
Chocobo komt met een betoog om het offtopic geblaat in te dammen en strolie75 steunt hem daar in.
Dan lijkt het even goed te gaan maar voordat je het weet worden mensen voor apen en ezels uitgemaakt en barst de hel overal losEn valt het centraal 360 topic uiteen in 2 groepen!
Dit zijn wel de dingen die het centraal 360 topic de moeite waard maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |