APK staat beschreven in de OP... dat is de rede dat de auto weg gaat als ik het zo lees (uitlaat moet worden vervangen?)quote:
Vervangen in februari 2007. Volgens de monteur kon hij 60.000 km mee en we hebben sinds die tijd ongeveer 18.000 km gereden.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:15 schreef insomaniak het volgende:
tvp
Wanneer is de distributieriem voor het laatst vervangen eigenlijk?
Nou dat is al geregeld hoor, ik heb al een adresje voor zijn 'ouwe dag'quote:Op donderdag 10 april 2008 16:18 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik hoop dat je hem kunt verkopen voor de APK, want anders kan je wel een stuk lager gaan dan 250,-
wel een leuke beginners ototje
als je de sloop bedoeld, dan geef ik je wel die 50,- euri ipv dat de sloop het aan je geeftquote:Op donderdag 10 april 2008 16:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou dat is al geregeld hoor, ik heb al een adresje voor zijn 'ouwe dag'en dat is voor een in mijn ogen acceptabel bedrag. Ik denk alleen zelf dat hij misschien meer marktwaarde heeft, want het is inderdaad een prima beginnersautootje. Vandaar dat ik hem hier (en op marktplaats trouwens ook) te koop aanbied.
![]()
Nou, doe een leuk bod zou ik zeggen, als je hem graag wilt hebben!quote:Op donderdag 10 april 2008 16:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
als je de sloop bedoeld, dan geef ik je wel die 50,- euri ipv dat de sloop het aan je geeft
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, doe een leuk bod zou ik zeggen, als je hem graag wilt hebben!
En ik bedoelde niet de sloop![]()
Maar hij gaat niet naar de sloop!quote:Op donderdag 10 april 2008 17:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ohw, ja uhmm.. ik d8 sloop
Vriend van me heeft dezelfde auto met een 1.8je aan de sloop gegeven voor maar 50 euri
en hij had nog 2 goede banden en een TDI uitlaat
![]()
Mijn bod is 50 euri![]()
Beter dan de sloop, je maakt een mede-fokker blij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |