ik denk dat juist veel mensen dit herkennen maat het niet toegevenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:15 schreef mcDavid het volgende:
En dat vraag je om 1 uur 's nachts op een internet forum? Nah ik denk niet dat iemand het herkent!
Ohja vorige week nog een nachtje doorgehaald omdat ik toen ik om half 6 's ochtends besloot voor de laatste keer op F5 te rammen voor ik naar bed ging, en me toen realiseerde dat het niet zoveel zin meer had
Dat dus.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:13 schreef LasTeR het volgende:
Ga werk zoeken ofzo, of iets dat je bezig houdt, je moet een bepaald ritme krijgen in je leven en iets vinden wat voor jou meer waarde heeft dan laat achter de computer zitten.
Tsja en daar blijf je nu eenmaal hangenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Komt omdat je altijd in mijn topics komt kijken
Ja, of je zet de PC uit.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:25 schreef DaMook het volgende:
Ik heb er trouwens amper last van. Als ik er 's ochtends vroeg uitmoet dan ga ik ook op tijd slapen, kan soms een half uurtje later worden, maar langer niet, dan minimaliseer ik het scherm gewoon en ga de dag erna verder
.
Nooitquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |