ik denk dat juist veel mensen dit herkennen maat het niet toegevenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:15 schreef mcDavid het volgende:
En dat vraag je om 1 uur 's nachts op een internet forum? Nah ik denk niet dat iemand het herkent!
Ohja vorige week nog een nachtje doorgehaald omdat ik toen ik om half 6 's ochtends besloot voor de laatste keer op F5 te rammen voor ik naar bed ging, en me toen realiseerde dat het niet zoveel zin meer had
Dat dus.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:13 schreef LasTeR het volgende:
Ga werk zoeken ofzo, of iets dat je bezig houdt, je moet een bepaald ritme krijgen in je leven en iets vinden wat voor jou meer waarde heeft dan laat achter de computer zitten.
Tsja en daar blijf je nu eenmaal hangenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Komt omdat je altijd in mijn topics komt kijken
Ja, of je zet de PC uit.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:25 schreef DaMook het volgende:
Ik heb er trouwens amper last van. Als ik er 's ochtends vroeg uitmoet dan ga ik ook op tijd slapen, kan soms een half uurtje later worden, maar langer niet, dan minimaliseer ik het scherm gewoon en ga de dag erna verder
.
Nooitquote:
en wat speel je dan? moet toegeven toen ik nog een tiener was deed ik ook heel der godganse dagen niks anders... maar nu tegenwoordig heb ik geen zin meer in games... tijdverspilling ...quote:Op donderdag 10 april 2008 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
hele nacht ?
nou ja, half 2 is mijn laatste tijd, in de vakantie is het 3 uur maar dan is het verantwoord
counterstrike sourcequote:Op donderdag 10 april 2008 11:14 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
en wat speel je dan? moet toegeven toen ik nog een tiener was deed ik ook heel der godganse dagen niks anders... maar nu tegenwoordig heb ik geen zin meer in games... tijdverspilling ...
ik herken verleidingen maar al te goed, ik heb echter geen problemen om nee te zeggenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:15 schreef cablegunmaster het volgende:
ik denk dat juist veel mensen dit herkennen maat het niet toegeven
een vrouw is net als een kind, daar steek je enorm veel tijd in hequote:Op donderdag 10 april 2008 11:17 schreef makkie88 het volgende:
ik herken dat wel, toen ik nog heel veel cod2 speelde speelde ik heel vaak tot een uurtje of 4 door, terwijl ik de dag erna naar school moest...
Sinds ik een vriendin heb speel ik het spel niet meer, en lig ik netjes om 12 uur in me bed(A)
ik wou het net zeggen... maar dacht laat ze , ze zijn nog in ontkenningquote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die beweren dit niet te herkennen maar ondertussen wel tot 3 uur 's nachts op fok posten_!
gelukkig kun je in een vrouw ook nog wat anders steken..quote:Op donderdag 10 april 2008 11:37 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
een vrouw is net als een kind, daar steek je enorm veel tijd in he
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:03 schreef avotar het volgende:
[..]
gelukkig kun je in een vrouw ook nog wat anders steken..
Ik herken de aandrang wel, maar geef er gewoon meestal niet aan toe. Een heel enkele keer mag het van mijzelf, en dan wordt het al snel 2 uur. En dan bezuur ik het de volgende dag. Soms wat meer, soms wat minder. Maar da's eens in de zoveel weken.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:09 schreef cablegunmaster het volgende:
maar de vraag is herkennen mensen dit? laat slapen omdat je nog ff iets wil opzoeken en uiteindelijk ben je 3 a 4 onderwerpen verder.
laat doorgamen, terwijl je eigenlijk moet slapen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |