Ik hoop vooral een brug te slaan naar een bepaald bestuurslid.quote:Op maandag 14 april 2008 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan help je dus om een belangrijke brugfunctie te vervullen.![]()
Creativiteit kent geen grenzenquote:Op maandag 14 april 2008 23:13 schreef golfer het volgende:
Poldermoskee.![]()
Noem het dan gewoon een buurthuis als je wilt dat iedereen uit de buurt daar komt.
Het waren wel allemaal vrij open deuren natuurlijk, en die trucjes die uitgehaald worden om je te laten bekennen zijn ook alemaal wel bekend.quote:Op maandag 14 april 2008 23:26 schreef Suko het volgende:
Interessant om te horen hoe iemand tot een bekentenis kán komen zonder iets gedaan te hebben. Boeiende man.
Ik weet daar niks van, opper-braverik als ik ben, maar b-tje gelijk heb je wel, hij verteld het alleen wel boeiend.quote:Op maandag 14 april 2008 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het waren wel allemaal vrij open deuren natuurlijk, en die trucjes die uitgehaald worden om je te laten bekennen zijn ook alemaal wel bekend.
Iddquote:Op maandag 14 april 2008 23:49 schreef golfer het volgende:
De enige goede vraag die gesteld werd aan Herman was: "Hoe kan het Nederlandse publiek per sms bepalen wie de beste is, terwijl ze er zelf grotendeels nooit geweest zijn? "
http://pauwenwitteman.vara.nl/uitzending.php?id=347quote:Vanavond aan tafel bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: Dick Berlijn, Elco Brinkman en Mark Huizinga
Deze keer te gast in Pauw & Witteman: generaal Dick Berlijn zwaait af als Commandant der Strijdkrachten en geeft zijn afscheidsinterview.
"Verkeersramp zou goed voor ons zijn", citeerde 'de Telegraaf' vandaag Elco Brinkman op de voorpagina. De voorzitter van Bouwend Nederland ergert zich groen en geel aan de politieke passiviteit waardoor het fileprobleem alleen maar groter wordt. Volgens Brinkman is het een "zegen voor dit land als we drie dagen achter elkaar totaal vast komen te zitten". Een dergelijk verkeersinfarct zou een politieke doorbraak moeten forceren.
Zeven jaar was judoka Mark Huizinga zonder grote prijs geweest en hij overwoog serieus te stoppen met de sport. De Olympische Spelen in Peking weerhielden hem daar nog even van, maar anders was hij al gestopt en had hij afgelopen weekend niet de Europese titel veroverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |