Ja, dan staat de post-id in de adresbalk.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:12 schreef MASD het volgende:
in safari heb je geen statusbalkje kunt ook op de datum van de post klikken, amiright?
Die is er wel hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 23:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dan staat de post-id in de adresbalk.
Maar misschien heb je op safari ook wel geen adresbalk.
Ik heb mijn smaakpapillen op het nachtkastje laten liggen, dus ik proef van alles door elkaar vandaagquote:
Doe CMD + / en hij is erquote:Op woensdag 9 april 2008 23:12 schreef MASD het volgende:
in safari heb je geen statusbalkje kunt ook op de datum van de post klikken, amiright?
Wanneer was de 57 miljoenste?quote:Op woensdag 9 april 2008 23:31 schreef Bruce117 het volgende:
En weer een miljoen posts erbij.
Gaat hard.
Maandje terug altijd hè: Post-id 57.000.000 is snel aan de beurt.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Wanneer was de 57 miljoenste?
Die heb ik gemistquote:Op donderdag 10 april 2008 00:05 schreef Arcee het volgende:
Maandje terug altijd hè: Post-id 57.000.000 is snel aan de beurt.
Danny heeft altijd gelijk!quote:Dikke maand deze keer, zal door de traagheid komen, die er volgens Danny niet is.![]()
RC!quote:Wicky.
CMD = Command oftewel op oudere toetsenborden appeltjequote:
Of in het geval van Windows <Ctrl> + </>quote:Op donderdag 10 april 2008 00:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
CMD = Command oftewel op oudere toetsenborden appeltje. CMD of appeltje tegelijk met / zou je een statusbalk moeten krijgen
.
Het werkt.quote:Op donderdag 10 april 2008 02:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Of in het geval van Windows <Ctrl> + </>
Dat is denk ik wel vrij moeilijk te achterhalen hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:35 schreef STORMSEEKER het volgende:
Zeg Arcee, jij bent van de statistieken he? Ik vraag me af...zou het voor de grap eens mogelijk zijn om uit te vinden wie in totaal de meeste tekst gepost heeft en wie gemiddeld de meeste (of minste) tekst per post heeft (met een minimum van 100 posts ofzo).
#ONZ mensen posten vaker, maar #WFL mensen posten gemiddeld met minder posts een stuk meer tekst bijvoorbeeld. Dat zie je nooit eens terug, dus lijkt me wel leuk.
ppppoooeeee wat een spanning he...!quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:40 schreef F04 het volgende:
Nou, ik kan niet wachten.
Idd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ppppoooeeee wat een spanning he...!
Ik kan echt bijna niet wachten om post 580000000 te plaatsen...!quote:
Mja, ik denk het ook, maar het zou toch technisch mogelijk moeten zijn. Sta misschien ook eindelijk eens in een statistieklijst in plaats van duizenden ONZposters met hun smilies.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:37 schreef donroyco het volgende:
Dat is denk ik wel vrij moeilijk te achterhalen hoor
die text wilde ik eerst ook neerzetten... maar dat vond ik zo sneu voor arcquote:Op vrijdag 11 april 2008 02:11 schreef zquing het volgende:
tvptje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |