Ja, dan staat de post-id in de adresbalk.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:12 schreef MASD het volgende:
in safari heb je geen statusbalkje kunt ook op de datum van de post klikken, amiright?
Die is er wel hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 23:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dan staat de post-id in de adresbalk.
Maar misschien heb je op safari ook wel geen adresbalk.
Ik heb mijn smaakpapillen op het nachtkastje laten liggen, dus ik proef van alles door elkaar vandaagquote:
Doe CMD + / en hij is erquote:Op woensdag 9 april 2008 23:12 schreef MASD het volgende:
in safari heb je geen statusbalkje kunt ook op de datum van de post klikken, amiright?
Wanneer was de 57 miljoenste?quote:Op woensdag 9 april 2008 23:31 schreef Bruce117 het volgende:
En weer een miljoen posts erbij.
Gaat hard.
Maandje terug altijd hè: Post-id 57.000.000 is snel aan de beurt.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Wanneer was de 57 miljoenste?
Die heb ik gemistquote:Op donderdag 10 april 2008 00:05 schreef Arcee het volgende:
Maandje terug altijd hè: Post-id 57.000.000 is snel aan de beurt.
Danny heeft altijd gelijk!quote:Dikke maand deze keer, zal door de traagheid komen, die er volgens Danny niet is.![]()
RC!quote:Wicky.
CMD = Command oftewel op oudere toetsenborden appeltjequote:
Of in het geval van Windows <Ctrl> + </>quote:Op donderdag 10 april 2008 00:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
CMD = Command oftewel op oudere toetsenborden appeltje. CMD of appeltje tegelijk met / zou je een statusbalk moeten krijgen
.
Het werkt.quote:Op donderdag 10 april 2008 02:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Of in het geval van Windows <Ctrl> + </>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |