Dan speelt ie het dus goedquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nooit door gehad dat ie daar ook in mee speelde
Ik heb het gevoel dat het pas net is begonnen!!quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat we niet zo heeeeeel veel afleveringen meer in het vooruitzicht hebben..
Zeg dat nou niet.....quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat we niet zo heeeeeel veel afleveringen meer in het vooruitzicht hebben..
Yep door de staking zijn het maar 16 afleveringen dit seizoenquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het pas net is begonnen!!
Heeft zeker met die staking te maken, is het niet?
Kut, is doe staking al es afgelopen? Ohja, ik kijk altijd stiekem met de vrouw en bespreek het late rmet mijn vrouwelijke collegaequote:
Ja die is al lang afgelopen. Waarom denk je dat er uberhaupt nog nieuwe afleveringen komen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Kut, is doe staking al es afgelopen? Ohja, ik kijk altijd stiekem met de vrouw en bespreek het late rmet mijn vrouwelijke collegae
quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Inderdaad geweldigquote:Op maandag 14 april 2008 21:18 schreef conleche het volgende:
pretty and prettier!!!
Hoe komt dat zo?quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
ik vind hahn ook wel erbij passen!
voor de rest weinig meegekregen van de aflevering
He bah!quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
net van te voren krampaanval gehad en die veel beetje verkeerd
Aah dat mag ook!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:07 schreef Koningin het volgende:
[..]
ik bedoelde die scene met Alex en Lexie ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |