denk dat steekbal even verhinderd isquote:Op donderdag 10 april 2008 09:35 schreef SaskiaR het volgende:
de profeet van het zoroastrisme...
quote:Op donderdag 10 april 2008 09:35 schreef SaskiaR het volgende:
de profeet van het zoroastrisme...
Tjeenk Willink is de vice-voorzitter.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:44 schreef steekbal het volgende:
De koningin ?
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:54 schreef qonmann het volgende:
IBM ?
neenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:05 schreef PhysicsRules het volgende:
Omdat ze het uitgevonden hebben.
De uitvuinder is Herman Hollerith, deze bracht zijn uitvinding in de praktijk bij de grote Amerikaanse volkstellinggen:quote:Op donderdag 10 april 2008 11:23 schreef Mascleta het volgende:
omdat de uitvinder van de Ponskaart ook de oprichter is van IBM?
Maar natuurlijk !quote:Op donderdag 10 april 2008 11:25 schreef Neleos het volgende:
Wagner?
Wie isquote:On the night of June 23, 1993,arrived at the couple's Manassas, Virginia apartment intoxicated after a night of partying and, according to testimony by Lorena in a 1994 court hearing, raped his wife. (Note: He was tried and acquitted for this alleged spousal rape in 1994; ironically, he was prosecuted by the same district attorney who prosecuted Lorena for allegedly attacking
.) Afterwards, Lorena got out of bed and went to the kitchen for a drink of water. According to an article in the National Women's Studies Association Journal, in the kitchen she noticed a carving knife on the counter and "memories of past domestic abuses raced through her head." Grabbing the knife, Lorena entered the bedroom where
was asleep; and she proceeded to cut off almost half of his penis
Ik dacht dat ie dan misschien te moeilijk was.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:36 schreef RoofingBurner het volgende:
je had Lorena beter ook weg kunnen halen
Die inderdaad Neleos +1quote:Op donderdag 10 april 2008 11:50 schreef Neleos het volgende:
De gitarist van Red Hot Chili Peppers
RoofingBurner + 1quote:Op donderdag 10 april 2008 12:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Memphis
quote:I was swimmin' in the Caribbean
Animals were hiding behind the rocks
Except the little fish
But they told me, he swears
Tryin' to talk to me, coy koi.
bedankt voor de eigen meningquote:Op donderdag 10 april 2008 13:09 schreef Mascleta het volgende:
pixies - where is my mind
Vind het maar kutnummer trouwens.
quote:Op donderdag 10 april 2008 13:19 schreef Mascleta het volgende:
ik luister veel Nederlandstalige muziek en daar zijn ook heel verschillende meningen over.
Wat anders als Leeds, die net als nottingham forest ver afzakte door onder andere een grote schuldenlast.quote:
Nope. Het is (laat ik direct maar een hint geven, want ik denk dat ' ie vrij lastig is) wat noorderlijker.quote:
Denk niet dat die 'forgotten' is. Dus nee. Niet goed helaas.quote:
Hou het in de buurt van de Koerillen (eilandengroep ten noorden van Japan), maar net iets anders. Dan kom je op het juiste terecht.quote:
Okay. Ik zal een wat specifiekere hint gaan geven. De antwoorden zijn nl prima, maar zitten net te ver weg.quote:
Thank you!quote:Op donderdag 10 april 2008 14:37 schreef zeefname het volgende:
Heb het inmiddels al opgezocht. Goeie vraag
![]()
Nee.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:58 schreef Tabloid het volgende:
Steven Spielburg komt als eerste bij me op
Starla saves the day. +1quote:Op donderdag 10 april 2008 17:05 schreef starla het volgende:
ron howard mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |